ESHOP
Refinish Restorer - údržba a ošetření plastů / horní plochy lyží, lyžařských bot
TOP *****
100% kvalita Expedujeme ihned Doporučujeme Doporučujeme !

Refinish Restorer - údržba a ošetření plastů / horní plochy lyží, lyžařských bot

Základní cena 100ml - volba 500ml / 1 litr - ošetření povrchu lyží, kovů a vnějších plastů automobilů
110,00 Kč (4.23 €)
Skladem
Katalogové číslo: 0030
Záruka:24 měsíců
Cena bez DPH:90,91 Kč (3.5 €)
Cena vč. DPH:110,00 Kč (4.23 €)
Detailní popis
Videa
Parametry
Soubory a odkazy
Recenze

 Lesk na plasty - Refinish Restorer

- Car System -

- lesk na plasty / retušuje poškrábané povrchy lyží / 100% regenerace vnějších plastů, ochrana kovů


Asi na trhu nenajdete nic lepšího ... prošlo našimi testy / viz. dodatkové fotografie


INFO OD VÝROBCE:

Stručný popis výrobku:
Osvěžovač plastů vysoké kvality, určený pro všechny druhy nelakovaných plastů a kovů. K osvěžení vzhledu vybledlých plastů, k odstranění zbytků politur.  Refinish Restorer má dlouhotrvající účinek a zajistí dokonalý povrch - chrání povrchy plastů i kovů, které jsou vystavené povětrnostním vlivům.

Na lesklé tvrzené ploše nebo gumě může způsobovat šmouhy !

Specifikace výrobku:
Refinish Restorer je průhledná kapalina. Velmi snadno se nanáší  pomocí leštícího hadříku. Vynikajících výsledků dosahuje na nenatřených plastových površích. Refinish Restorer neobsahuje žádný silikon. Pouze pro venkovní použití.


Refinish Restorer se dodává pouze v balení 1 litr - protože by jste jej určitě v tomto množství nevyužili, nabízíme Vám zmenšené balení na 100ml / 0,5  litru / nebo 1 litr.

I s lahvičkou 100ml vystačíte při průběžném ošetřování povrchu lyží dlouhá léta - využijete opravdu je nepatrné množství, povrch není nutné LAKOVAT - ale pouze navlhčit - otřít - nechat uschnout - případně opakovat.

ZDE najdete nezávislý test ze Slovenska (3. článek).

 

INFO OD NÁS:

Konečně jsem snad v cíli - mohu Vám po desítkách a desítkách testů spousty výrobků pro ošetřování povrchu vnějších plastů konečně nabídnou jeden z nejdokonalejších výrobků na trhu, který OPRAVDU zajistí:

  • opravdu suchý povrch na ošetřených plastech (po zaschnutí) - není mastný, neloupe se, zajišťuje "mokrý vzhled"
  • pro dosažení matného sametového povrchu postačí pouze 1 natření vlhkým hadříkem - vydrží ze běžných povetrnostních podmínek na nárazníku automobilu min. 1 rok!
  • opravdu vysoký lesk - první nátěr zajistí sametově matný povrch, druhý nátěr (po zaschnutí prvního) přidá lesk a třetí zaručí "mokrý vzhled" a to při 100% suchém povchu.
    Pro nejvyšší lesk opakujte nátěr a povrch ponechte mokrý až do úplného zaschnutí  = 12-24 hod / případně opakujte
    Pokud ponecháte moc velkou vrstvu produktu, pak počítejte s dlouhou dobou schnutí / nanášejte pouze navlhčeným hadříkem. Pro 100% lesk natírám "na mokro" i 3x.
  • optické zaretušování jemných škrábanců na horních plochách a hranách povrchu lyží / také na plastech automobilu
  • dokáže dokonale zaretušovat i vlasové škrábance na laku auta / ale nepoužívejte plošně, pouze a jenom na škrábance !
  • absolutně dokonalé ošetření jakýchkoliv plastů na automobilu - vnitřní i vnější - se získáním povrchového lesku na hooodně dlouhou dobu (vlastní testy)
  • zkouším dál jak funguje na kovech - doufám, že také skvěle / podle popisu výrobce...

Ukázka po ošetření starého plastu na přívěsném vozíku:
Ukázka ošetřeného povrchu

Povrh byl ošetřen 2x s odstupem 48hodin - povrch je tvrdý, suchý, na velké ploše je nutné dát pozor na možnost vzniku šmouh - 100% odstranění zajistí třetí velice jemná vrstva, po které je celá plocha lesklá jako zrcadlo... Původní světlý povrch je dlouhodobě ošetřen...

Tento prostředek má jednu výjimečnou funkci - nejedná se pouze o povrchový nátěr, prostředek reaguje s jakýmkoliv plastovým povrchem, ten rozpustí - změní jeho strukturu a tím rozjasní i barvu. Další nátěry na první uschlou vrstvu pak zajistí 100% mokrý vzhled, vrstvy se mechanicky spojí a druhý nátěr se již do plastu nevsakuje.
Pokud uskladníte tento prostředek v plastové nádobě, pak díky vzniklé chemické reakci prostředek do 30-60 dní zatuhne na nepoužitelný gel !!!

POUŽITÍ na povrchu lyží:

Protože netušíme, jaký povrch mají právě Vaše lyže, doporučujeme nejprve provést zkoušku na menší ploše - třeba na konci patky. Natřete hadříkem jen malou plošku a nechce do druhého dne uschnout - pokud je povrch matný, opakujte. Pokud pak plocha dobře uschne, drží a je beze šmouh - můžete použít na větší ploše lyží.
Osobně ošetřuji především horní hrany folie, která dostává od ocelových hran lyží nejvíce zabrat + poškrabané vázání.

Na vnějších plastech automobilu (černé nárazníky, lišty apod.), obnoví barvu a udrží tmavou barvu i více jak 1 rokOdkaz otevírá nový panel - a to i při parkování automobilu venku.

  1. poškrábaný povrch zbavte otřepů plastu - ostým nožem
  2. omyjte čistícím přípravkem (lih, technický benzin, odmašťovadlo)
  3. povrch opláchněte vodou - osušit
  4. ošetřovaný povrch nezdrsňovat - nebrousit
  5. naneste hadříkem namočeným v přípravku jemnou vrstvu, dobře rozetřete
  6. nechte zavadnout a vsáknout do povrchu plastu cca 10 min
  7. pro matný povrch odstraňte suchým hadrem přebytky prostředku (pro dosažení vysokého lesku neotírejte)
  8. nechte dokonale zaschnout (až je povrch na omak nelepivý, hladký = suchý = cca 12 - 24 hod)
  9. pro dosažení vysokého lesku opakujte - na některých druzích měkčích a matných plastů je vysoké vsakování, až po 2-3 použití je dosaženo 100% výsledku a povrch zůstává dokonale lesklý, 100% suchý, beze šmouh a tvrdý - odolný lehčímu mechanickému poškození / například na obroušených horních hranách lyží - tady je pro dosažení lesku opravdu nutné přetřít hranky tak 3-4x vždy s uschnutím každé vrsty. Již druhý až třetí nátěr se přestane vsakovat

Na lesklých a TVRDÝCH / tvrzených plastech / se lesk většinou neobnoví - může způsobit matný povrch - šmouhy. Pokud prostředek ihned po 10 minutách po nanesení na povrch neodleštíte, pak mohou na lesklém povrchu zůstat šmouhy. To platí třeba na karoserii při retušování malých škrábanců. Po aplikaci ihned dokonale rozleštěte, prostředek pouze vnikne do škrábanců a ty zatmaví. Tím je opticky zakryje (neopraví - pouze budou méně viditelné). Na hladký povrch používejte jiný prostředek.

Na profilovaném tvrzeném i měkčeném plastu (automobil - vnitřní i vnější plasty, folie na lyžích s jakoukoliv strukturou) dosáhnete často i po prvním nátěru skvělý a trvalý lesk. Pokud požadujete u automobilu - třeba na nárazníku - matný pololesk, pak ihned po nátěru povrch otřete tak, aby byl pouze tmavý - ne lesklý.

Pro dosažení lesklého povrchu nátěr opakujte a pouze odstraňte přebytek látky - nechte zaschnout - lesk zůstane zachován. Pokud budou na povrchu viditelné šmouhy, pak nátěr opakujte až po úplném zaschnutí.

Na nasákavém povrchu prostředek zaschne v hloubce a omezí další nasákavost - opakováním nátěru přidáte lesk. Funguje i na dřevo, podobně jako fermež.

Na málo nasákavém povrchu zajistíte původní obnovení barev, při častém otírání povrchu lesk časem (1-5 týdnů) přejde do matného povrchu a dlouhodobě udrží původní vzhled barvy.

Na povrchu lyží, které mají strukturovanou (hrubší) folii, lze dosáhnout slušného výsledku - některé folie získají dlouhodobě i trvallý lesk, některé zůstanou v původním matném odstínu, ale se zaretušovaným poškrábáním, které vždy zatmavne a tím se stane méně viditelným. Vždy záleží na tom, jakým způsobem jsou folie poškozené (hloubkově / povrchově / plošně atd.).
Na lyžařském vázání zajistíte zatmavení všech škrábanců do barvy celkového povrchu vázání a získáte sametový nádech - bez lesku. Pokud vázání natřete 2-3x, získáte matný lesk.
Kupodivu - plasty použité na lyžařském vázání dokáží látku vstřebat - vsáknout - a to i několikrát za sebou!
Opakovaným používáním docílíte nasycení škrábanců a jejich opravdu dlouhodobé zaretušování - zatmavení.

Na náraznících automobilu jsme dosáhli dlouhodobého / opravdu dlohodobého zatmavení (zašedlý nárazník natřený v květnu - je ještě v prosinci sametově černý - a to byl vůz používaný především v terénu a na denní dojíždění! Časem napíšu, kdy opět zešedl...)
Plast získá sametový povrch - povrch nelepí, odpuzuje vodu, nelze smýt (kromě ředidla, lihu apod.), nepřitahuje prach - po mokrém nánosu (opakovaném) se povrch leskne jako mokrý, ale uschne stejně jako povrchový lak.

Rámečky zrcátek, lišty, pneumatiky - funguje všude.

Vnitřní plasty / tady opatrně, není na vnitřní plasty určený.
Snad ještě jedno upozornění - pokud necháte povrch uschnout v chladu, většinou se nebude lesknout !
Pracujte při teplotách nad 15 - 20° - pak je výsledek skvělý. Při zaschnutí povrchu na přímém slunci dosáhnete nejlepších výsledků!

Na starém nárazníku funguje takto - viz. záložka VIDEO.

Funkce na rezavém kovu:

  • povrch zbavte hrubého rezu oklepáním
  • dočištěte rotačním, hrubým ocelovým kartáčem
  • proveďte 1. nátěr - po zaschnutí bude plocha přírodně tmavá, matná
  • po 2, nátěru získá kov lesk

Funkce Refinish na kovu


POZOR!

Pokud ponecháte dlouhodobě látku v plastovém obalu nebo v plastové lahvičce, do několika týdnů začne gelovatět - a to i v lahvičce úplně plné a uzavřené = i bez přístupu vzduchu. Podle výrobce látka reaguje s plastem a zahájí proces tuhnutí.
Uchovávejte tedy ve tmavé skleněné lahvi s uzávěrem nebo v plechové nádobě - a raději na tmavém místě.


Technický list v originálu


 

Skladba ceny:

  • 1 litr - neplatíte nádobu - celý obsah 600,- Kč / obal vyhodíte
    1ml = 6,00 Kč
  • 0,5 litr - cena lahve 50,- Kč (tmavé sklo) + obsah cena 300,- Kč celkem 350,- Kč / zůstane Vám lahev
    1ml = 6,00 Kč
  • 100 ml - cena skleničky 50,- Kč (tmavé sklo + zdravotnický atest) + obsah cena 60,- Kč / zůstane Vám sklenička
    1ml = 6,00 Kč

Pokud přijdete osobně s nádobou, nádobu Vám vždy naplníme = platíte pouze obsah 1ml = 6,00 Kč.

 

Barvačirá
Tvrdostpo uschnutí vysoká
MateriálReaktivní nátěr
VýrobceCarSystem
Objem100 / 1000 / 500 ml
Doba schnutí20 - 60 min
NanášeníPOUZE hadříkem
DOPORUČUJEMETOP PRODUKT - prošlo našimi testy
Viskozitatekutá
Zde můžete vložit Váš příspěvek / dotazy k produktům odesílejte přes Kontaktní formulář v dolní části stránky
přidat příspěvek