ESHOP
ISOPLAX - ochraný nátěr / lak na jakýkoliv materiál
NOVINKA PRO LYŽOVÁNÍ
Expedujeme ihned Doporučujeme Tip na dárek

ISOPLAX - ochranný nátěr - pružný lak 400ml

Ochranný nátěr - povlak na plasty / kovy - omezuje nalepování sněhu na podrážky
249,00 Kč (9.58 €)
Skladem
Vložit do košíku
ks
Katalogové číslo: 0016
Záruka:12 měsíců
Cena bez DPH:205,79 Kč (7.91 €)
Cena vč. DPH:249,00 Kč (9.58 €)
Detailní popis
Parametry
Soubory a odkazy
Recenze

 ISOPLAX - akrylová pryskyřice 400ml 

(zboží může mít jiný obal než je vyobrazeno na fotografiích = podle dodávky od výrobce)

Pružný, transparentní - a po uschnutí tvrdší lak -

  • pro zamezení námrazy na lopatách a hrablech
  • pro omezení nalepování sněhu na podešve lyžařských bot
  • omezuje nalepování sněhu mezi rám skialpového vázání a podrážku bot
  • pro zaretušování jemných škrábanců na povrchu lyží, laku
  • pro konzervaci a izolaci elektrických kabelů
  • pro nástřik v motorového prostoru
  • pro ochranu kovů a dřeva proti námraze, sněhu a vodě
  • a mnoho dalšího využití ....

Návod a popis produktu výrobce:

Ochranný sprej s akrylovou pryskyřicí pro všechny materiály.

ISOPLAX je trvalá transparentní ochrana skládající se z disperze akrylových pryskyřic v rozpouštědle. Je ideální pro ochranu libovolného materiálu v libovolné situaci. Poskytuje specifickou ochranu proti silně korozivním, alkalickým nebo kyselým látkám.

PROČ
ISOPLAX lze použít na všechny typy kovů, plastů, laminátů, dřeva, apod.
Je obzvlášť odolný vůči agresivním nebo kaustickým (žíravým) látkám, jako jsou solné mlhy, korozívní výpary mořících nádrží atd.. Není ovlivněn žádným typem kyseliny nebo alkalické látky. Je silně odolný proti slunečnímu záření a zejména proti UV paprskům. Nežloutne časem, ani se neloupe.

Je ideální pro:

  • elektronika (ochrana tištěných spojů)
  • elektrické zařízení (koncovky, spínače)
  • ocelové a kovové výroby (ochrana proti oxidaci a vnějším vlivům)
  • námořní přeprava (ochrana proti korozi a oxidaci)

Pro kompletní ochranu v elektro průmyslu se před aplikací produktu ISOPLAX doporučuje nejdříve aplikovat produkt SAF CLEANER (viz příslušný technický list).

JAK
Po krátkém protřepání lehce nastříkejte ze vzdálenosti 20 cm. V případě potřeby aplikaci zopakujte po 1/2 až 1 hodině. Jeden sprej 400 ml postačí k ošetření 15 m2.

KDE

  • Elektromechanické a elektrotechnické aplikace
  • Autoservisy
  • Námořní doprava
  • Sportovní nářadí
  • Domácnost
     

Nyní něco navíc od nás:

Skvělý rychloschnoucí prostředek i pro povrchy lyží a lyžařských bot - po dlouhodobých testech a zkouškách na lyžích a všem z plastu a kovů Vám nabízíme skvělý prostředek, který využijete nejen v zimním období.

1) Ochrana hliníkových a kovových lopat, sněhových pluhů, radlic a hrabel proti naplepování sněhu

Naprosto skvělý výsledek - a malý zázrak. Teké jste při uklízení sněhu kolem domu a auta na odvoz?
Na lopatu se po krátké chvilce neustále nalepuje námraza a koule sněhu. Dostat je dolů je dost náročné - a dělat to po každém hrábnutí do sněhu je za trest.
Také sněhové hrablo po několika záběrech ztěžkne - a na konci dráhy táhnete s sebou zase polovinu sněhu nalepeného na ploše hrabla zpátky. A je jedno, jestli je hrablo plechové (tam je to nejhorší), nebo plastové a nebo dřevěné. Pomůže pouze odření nebo oklepání námrazy.

Při použití ISOPLAXU máte konečně klid - na hrablu, na lopatě a ani na radličce domácího pluhu nezůstane ani vločka.
Také prostříkání vnitřní strany výfukového komínu ruční frézky je malý zázrak - fréza odhazuje sníh o něco dál a komínek se přestane ucpávat. Tady je nutné po nějaké době nástřik opakovat - na lopatě i hrablu vydrží v podstatě nekonečně dlouho.
Je sice pravda, že při házení sněhu lopatou máte náhle pocit, že se snažíte odhodit lopatu plnou vody - sníh se náhle naprosto bez odporu posunuje všemi směry - ale tíha nalepené vrstvy je pryč.

U sněhového hrabla jde o neskutečnou úlevu - hrablo jede jako po másle a sníh se úplně volně odsouvá stranou - to samé u malého pluhu - radlice.

2) omezení nalepování sněhu na podrážky lyžařských bot / skialpové vázání
Znáte ten problém? Při ukončení výstupu si většina z nás musí vypnout lyžáky z vázání - uložit pásy, očistit a přepnout vázání - a pak znovu zadupnout botu do vázání. A není to jenom u skialpu - svačina při lyžování, odskočit si na záchod - kdekoliv, kde musíme šlápnout lyžařskou botou do sněhu, je pak problém zase nastoupit do vázání.
Často je konzistence sněhu tak nepříjemná, že hned po prvním šlápnutí do sněhu je na podrážkách koule sněhu - odíráme pak boty o lyže, vázání, třískáme do bot hůlkama - někdy je to prostě vopruz.
Tento prostředek tohle všechno usnadní - látku je nutné nastříkat na podrážky včas, aby stihly vyschnou a vyztát - počítejte tak 20minut.
Čím méně pak budete s botama cestovat po tvrdém povrchu = asfaltu - tím lépe. Látka se jinak z podrážek zase odře.
Ve sněhu chůze nevadí - sníh látku neodstraní.
Pak při jakémkoliv šlápnutí do sněhové pokrývku zůstanou podrážky buď úplně čisté - nebo sníh spadne jen po lehkém klepnutí.
Každopádně je tohle opravdu skvělý pomocník, osobně ho používám i na skialpové rámové vázání, kdy se často při chůzi pěchuje a nalepuje sníh mezi rám / na rám a na lyži pod botou a musí se pak poměrně náročně (někdy i během chůze) odstraňovat.
Tenhle prostředek sice nezabrání pěchování sněhu pod vázání, ale jeho odstranění je pak o 50% jednodušší - opravdu stačí jen klepnout vázáním, a vrstva odpadne.

3) retušování poškrábaných ploch lyží a lyžařských bot:
Na vnějších horních hranách lyží se vždy hrany fólie opotřebovávají nejvíce - po nějaké době jsou horní hrany šedé, oprýskané a poškrábané / především u lyží vyráběných ve formách s kulatými horními hranami.
Celoplošné ošetření zajistí i tento prostředek - ale pokud potřebujete rychlé ošetření pouze malých plošek, horních hran po délce, škrábanců na vázání a minutové schnutí, zajistí Vám ISOPLAX skvělou službu.
Také zrasované lyžařské boty chytí opět glanz.
U tohoto prostředku je ale nutné postupovat opatrně - klasické plošné nanášení tryskou není právě ideální - sprej nerozprašuje rovnoměrně a tvoří občas na povrchu velké kapky.

Ideální postup:

  • Ze spreje odstříknete trochu do víčka nebo do malé nádobky, můžete i rovnou na hadřík na prstě - a poškozené a poškrábané místo 1-2x přejeďte mokrým hadříkem. NE VÍCE !
    Látka bleskově rychle schne a před zaschnutím - těsně po nanesní první vrstvy - je lepkavá!
  • Pokračujte na dalším místě až potřete celou poškozenou plochu
  • Nechte uschnout / za 5 minut je vše suché
  • Pokud není výsledek stoprocentní, vezměte vše znovu
  • Nenatírejte moc velkou vrstvu, ta se rychleji znovu poškrábe
  • Hned po prvním nátěru místo ztmavne - a natrvalo získá tvrdý lesk

Na lyžařských botách získáte hned po prvních nátěrech skvělé zatmavení škrábanců a boty budou z dálky na pohled jako nové.
Škrábance logicky nezmizí - pouze ztmavnou a zmizí opticky.
Ty nejdrobnější se zaplní pryskyřicí a velice kvalitně opraví povrch plastu.

Lze sice aplikovat i plošně pomocí rozprašovače, ale povrch se musí dokonale odmastit, lahvička se musí zahřát (na topení - ne na kamnech) na cca 20-30° a jemně rozprášit na povrch - některé trysky ale moc jemně nerozprašují.
Plošnou aplikaci tedy moc nedoporučuji, protože na některých hladkých foliích (nevím jakou tam máte vy) se může film časem jemně odlupovat. Také lesk postříkané části může být vyšší než na druhé části lyže a někdy dělá rozprašovač jemné kapičky – to řešíme s výrobcem - ale zatím oni oni tenhle problém neumí odstranit... :-(
Proto je ideál použít lak pouze přímo a jenom na škrábance štětečkem nebo přes hadřík – pak skvěle drží a dobře retušuje.

2) Retušování škrábanců na laku:
Ze spreje opět odstříknete trochu do víčka nebo do malé nádobky, použijte tenký štěteček, namočte špičku a přejeďte po celé délce rýhy – nechte zaschnout. Musíte to udělat rychle, lak i ve víčku i na štětečku rychle schne.
Rýha se úplně neopraví, jen nebude z dálky viditelná (ztmavne a získá lesk).
Druhý den lze opravované místo přeleštit (ale není nutné) – u škrábanců na autě se tak srovná povrch nového laku s lakem na karoserii. Používám i na našich autech (máme stříbrnou, tmavě hnědou a zelenkavou barvu laku – všude to stále funguje i po 10-násobném umytí karoserie, škrábanec je stále neviditelný).
Když je plocha škrábance větší, funguje to i přes hadřík – nastříknout na hadřík a 1x přejet přes poškozenou - matnou a světlejší plochu – čistým prstem / jenom kůží / odleštit vše kolem škrábance aby zmizel matný přesah - nechat uschnout.
Lak zaschne = je nelepivý - za 2-3 minuty.
Takto poměrně spolehlivě zaretušujete i poškrábaný černý nárazník nebo jakýkoliv plast na autě, motorce, kole a pod.

3) Osobní doporučení
Osobně vždy před zimou pěkně nahusto nastříkám vnitřky blatníků a podběhy u auta, které bude provozované ve sněhu.
Nástřik v blatníku opakuji především před každou zimní jízdou ve sněhu a v břečce - a námraza dost dlouhou dobu odpadává sama.
Vrstva nalepeného sněhu sklouzne mnohem snáze zpět na silnici - bohužel - přestává být funkční po určitém počtu kilometrů ... jakmile se vrstva smyje nekonečným proudem tryskajících kamínků a bláta.
Pro krátké pojížďky na zasněženém povrchu - skvělé...

POUŽÍVÁ A ZKOUŠEL

Balení1 ks
Objem400 ml
Doba schnutí5 min
MateriálAkrylová pryskyřice
BarvaČirá - transparent
VýrobceFAREN - Italia
NanášeníLakování - nátěr - nástřk
Prošlo naším testemANO - v popisu zboží
Zde můžete vložit Váš příspěvek k textu / dotazy k produktům odesílejte přes Kontaktní formulář v dolní části stránky
přidat příspěvek