ESHOP

FAQ

Nejčastější dotazy


1► Kolik zaplatím za přepravu zboží?


2► Umíte mi poslat malý balíček levněji než uvádíte?

  • Neumíme - jsme plátci DPH a podnikáme = naše práce nás musí uživit, nejsme schopni dotovat přepravu malé zásilky.
    Pokud umíte posílat zásilky "skorozadarmo", prosím - pošlete nám návrh s reálným výpočtem ceny a rádi na takový tarif přejdeme.

    Pokud máte pocit, že Vám můžeme jakékoliv zboží "poslat levně v obyčejné obálce" - tak se hodně mýlíte:
  • 1) obálku musíme kupovat
    2) poštovné za bublinkovou obálku nacpanou čímkoliv jiným, než papírem, je stejné jako za malý balíček.
    My musíme obálku poslat doporučeně jako cennou zásilku (nehodláme naše zboží darovat doručovateli bez potvrzení o přepravě) - a zaplatit pojištění, doběrečné a tyto další náklady:
    3) mzdu člověka, který pojede na poštu / vystojí frontu / a přijede zpět
    4) z Vaší platby (nám) za balíček musíme odvést státu 34% na daních = je to pro nás PŘÍJEM, není to poštovné - nemáme licenci.
    = logicky tedy musíme cenu za přepravu povýšit o 34% abychom byli na nule
  • Kde je tedy ten skvělý tarif za odeslání obyčejné bublinkové obálky tak, jak by jste to dokázali poslat jako soukromá osoba?
    Nebo opravdu máte pocit, že zboží v obálce, v ceně 150,- Kč, nám může vydělat na náklady za odeslání takové "levné zásilky" = na náklady za službu ve výši kolem 270,- Kč ?!? (obálka 2,- Kč / mzda časová 150,- Kč za hodinu strávenou na cestě a na poště / cena pošty s dobírkou plus daň státu 34%. To je celková cena za to samé, co nám vy pošlete za "poštovné" = 31,- Kč)
     
  • Takže - neumíme, i kdybychom chtěli. Na jednu stranu vám chceme snést modré z nebe - ale zároveň nechceme zkrachovat.
    Ale rádi použijeme Váš skvělý nápad - prosím o zaslání informace, jak to máme udělat.

3► Kdy mi doručíte zboží, pokud si ho u Vás objednám?

  • My - nikdy... my zboží nedoručujeme - pouze Vám zprostředkujeme přepravu podle Vaší volby v košíku
    Na takto položený dotaz nedokážeme odpovědět i proto, že jste si zboží ještě neobjednal - a my tedy nevíme kam / jakou dopravou / s jakou platbou - a jaké zboží chcete doručit
  • Většinou Vám zboží odešleme obratem - ale co se bude dít se zbožím po cestě - netušíme.
    Řidič může uvíznout v koloně - v závějích - nestihne rozvozy - nebo mu jen bude blbě, vrátí se domů - nebo ho odvezou do nemocnice a všechny balíky prostě nerozveze - a už na nás i zapoměl, takže nepřijel pro svoz - prý myslel na problémy doma a najednou stál před depem..
    Je to jenom člověk.
    Proto za druhé společnosti (a především lidi) už ze zásady nic neslibuji
  • My vám objednávku URČITĚ vyřídíme co nejrychleji - proto chodím spát až po půlnoci.
    - na dobírku odesíláme zboží do 24 hod
    - s platbou předem odesíláme zboží po obdržení potvrzení z banky, že byla platba zadaná / nebo po převedení částky na náš účet
    - už jsme ale vyrostli z reagování na sms - "Peníze jsem Vám právě převedl, pošlete mi tedy zboží ihned?" = NEPOŠLEME
  • Námi odeslané zboží je většinou doručeno do druhého dne po odeslání - nechte si ale rezervu a raději počítejte (na 100%) den třetí - Slovensko min. 3-5 pracovních dnů. Každopádně Vám zašleme informaci o vyřízení objednávky a o odeslání zboží na Vaši adresu
  • CHVÁTÁTE ?
    Pak bude určitě nejlepší, když nás budete pořád dokola bombardovat dotazy, kdy Vám doručíme zboží, které si chcete objednat a jestli to stihneme do víkendu. A zboží jste si pořád ještě neobjednali.
    Vyřizujeme před vámi i jiné objednávky = a vy místo objednávkly prostě čekáte a zíráte do obrazovky, kdy Vám odpovíme. Zatím už mohlo být vámi objednané zboží na cestě - nebo jste ho mohli mít už doma.
    Pokud tedy chvátáte, objednejte ihned co potřebujete a pak se teprve ujistěte, jestli Vám to "něco" stačíme včas odeslat. Na to máte v košíku kolonku "Připomínky k objednávce". Když nic jiného, už se Vám objednávka alespoň zařadí do pořadníku k vyřízení.
    Při odesílání stále stejného dotazu Vám utíká čas a my vyřizujeme jiné objednávky :-O

4► Objednal jsem si u Vás zboží, ale už ho v eshopu nevidím - máte ho vůbec na skladě?

  • Objednal jste si pravděpodobně poslední kus nebo pár - takže zboží zmizelo z nabídky :-)
    Zboží které už nemáme, ani nedoplňujeme - to už nenabízíme = vy ho nevidíte.
    Je to jako v pobchodě - vyprodané zboží jednoduše nevidíte. Pokud si někdo v obchodě před Vámi odnese poslední rohlík, pak už další rohlík v regálu prostě neuvidíte. Není tam žádný.
    Pokud si vy odnesete poslední rohlík, kolega za Vámi už také v nabídce žádný rohlík neuvidí. Tak to prostě chodí...
  • Co vidíte a jde to objednat = to vidíte = to máme na skladě / co nevidíte a nelze to objednat = to nemáme.

5► Je podmínka k nákupu u Vás se registrovat?

  • Není - tak jako v kamenném obchodě se nemusíte k nákupu nikde přihlašovat nebo registrovat, tak to chodí i u nás.
  • Pokud si u nás chcete zařídit "pronájem" - a chcete se zaregistrovat do naší "domovní knihy" - pak se Vám bude příště jednodušeji nakupovat (eshop si vyplní vaše údaje sám) - a jako spoluobyvatel našeho obchodního domku budete mít nákupy levnější = nakupujete doma, nikam nejedete a nepřevlékáte se, jen k nám prostě zavítáte / asi jenom sejdete ze schodů do krámklu :-) - a my si Vaší přízně ceníme, takže Vám odečteme z nákupu na většinu produktů -2% ze základní ceny. Tato sleva se nevztahuje na bazar a na již zlevněné zboží - slevu ze slevy bychom neutáhli...

6► Mohu si zboží objednat pouze telefonicky nebo emailem?

  • Většinou nemůžete - u nás to nefunguje z několika důvodů:
    ♦ nějakej trouba vymyslel GDPR s podmínkou, že nám souhlas s přečtením podmínek musíte prokazatelně odsouhlasit / do telefonu ani do emailu to nejde - nelze to archivovat pro případnou kontrolu.
    ♦ osobně si data špatně pamatuji a v telefonu špatně slyšim - a také dělám chyby - tak bych Vám mohl poslat vaše zboží úplně někam jinam
    ♦ 90% času jsme v dílně - nebo na svahu při výuce - nebo vyřizujeme jiné objednávky / je nás málo
    ♦ ke každé objednávce se nám hodí historie komunikace a vašich požadavků = to telefon neumí - rychle zapomínám, co na mně ten den chtělo 15 lidí. Jsem hloupý.
    ♦ v každé objednávce si musíte vybrat druh dopravy a souhlasit s cenou / to za Vás nikdo neudělá
  • Takže Vás prosíme - objednávky odesílejte standardně, přes eshop, který se Vás na všechno vyptá, nabídne možnosti a pak se nebudeme dohadovat, že "to jsem Vám ale přece říkal - a dvakrát! "
  • Pokud tohle nezvládnete, pak jděte do obchodu - tam je to jednodušší
  • Pokud budete extrémně naléhat na provedení objednávky naším pracovníkem, pak si za tento úkon účtujeme 250,- Kč = odchod z dílny, přerušení vyřizování objednávek, které přišly před Vámi  - zjišťování kam a jak to chcete poslat, čekání na změření boty, čekání až se dohodnete s manželkou kdo bude doma - nebo jestli to pošleme na tchýni, nebo jen na recepci - nebo do kanceláře - a kontrola a opravy toho, co jste nám nadiktovali / a opět návrat do dílny nebo návrat k balení zásilek.

7► V nabídce se nevyznám a potřebuji poradit - mohu zavolat?

  • Pokud jde jen o krátkou informaci - zavolejte. Ne vždy jsem ale úplně "volný" a mohu se věnovat jen Vám.
  • Pokud jde o radu k lyžím - k výběru, pak prosím pište - opět - ne vždy se Vám mohu dlouze věnovat.
  • Proto je ideální způsob komunikace email
    ♦ potřebuji historii komunikace - pak Vám mohu lépe poradit
    ♦ vždy si na Váš dotaz najdu čas a mám možnost o všem lépe přemýšlet / nejsem ROBOT a někdy si do telefonu nevím tak rychle rady a melu nesmysly
    ♦ pokud budete chtít poradit s výběrem lyží, v telefonu Vám je těžko ukážu - a těžko se vysvětluje, kde je najdete
    ♦ abych Vám mohl poradit s výběrem na 100%, potřebuji od Vás více informací - tyhle informace potřebuji od každého a už mi z toho opakování pořád dokola šla hlava kolem.
    Proto jsem si vytvořil TENTO DOTAZNÍK - ten potřebuji vyplnit a odeslat na email - nelze na něj reagovat, když mi budete odpovědi předčítat do ucha. Souvislosti jsou příliš hluboké a složité a já potřebuji čas si vše promyslet - a pak Vám poradit na 100% přesně.
  • Proto prosím - pište.


Vopalecký