ESHOP

FAQ

Nejčastější dotazy


1► Kolik zaplatím za přepravu zboží?


2► Umíte mi poslat malý balíček levněji než uvádíte?

  • Neumíme - jsme plátci DPH a podnikáme = naše práce nás musí uživit, nejsme schopni dotovat přepravu malé zásilky.
    Pokud umíte posílat zásilky "skorozadarmo", prosím - pošlete nám návrh s reálným výpočtem ceny a rádi na takový tarif přejdeme.
    Pokud máte pocit, že Vám můžeme jakékoliv zboží "poslat levně v obyčejné obálce" - tak se hodně mýlíte:
    1) obálku musíme kupovat
    2) poštovné za bublinkovou obálku nacpanou čímkoliv jiným, než papírem, je stejné jako za malý balíček - jestli si opravdu myslíte, že obálku (někde ukradenou) nacpeme zbožím, a že na ní jenom prdneme známku za dvacku a je to OK - pak se odstěhujte do Kocourkova, tam doručuje balíčky Kocour v botách - toho každý zná a snadno chytne, když nám obálku se zbožím ukradne. Pak to ještě umí v Mongolsku... tam se doženou na koních.
    My musíme obálku poslat doporučeně jako cennou zásilku (nehodláme naše zboží darovat doručovateli bez potvrzení o přepravě) - a zaplatit pojištění, doběrečné a další náklady:
    3) kdo zaplatí mzdu člověka, který pojede na poštu / vystojí frontu / a přijede zpět ?
    MY NEBYDLÍME NA POŠTĚ A NEPROVOZUJEME SLUŽBY SOCIÁLNÍ PODPORY
    4) z Vaší platby
    (nám) za takový balíček musíme odvést státu 34% na daních = je to pro nás PŘÍJEM, není to poštovné.
    5) logicky tedy musíme cenu, kterou nám spočítáte, povýšit o 34% abychom byli na nule
  • Kde je tedy ten Váš skvělý tarif za odeslání obyčejné bublinkové obálky?
    Nebo opravdu máte pocit, že zboží v obálce, v ceně 150,- Kč, nám může vydělat na náklady za odeslání takové "levné zásilky" = na náklady za službu ve výši kolem 270,- Kč ?!? (obálka 2,- Kč / mzda časová 150,- Kč / cena pošty s dobírkou 60+30=90 / daň státu 34% za to, co nám vy pošlete za "poštovné" = 31,- Kč)
     
  • Takže - neumíme, i kdybychom chtěli. Na jednu stranu vám chceme snést modré z nebe - ale zároveň nechceme zkrachovat.
    Ale rádi použijeme Váš skvělý nápad - prosím o zaslání informace, jak to máme udělat.

3► Kdy mi doručíte zboží, pokud si ho u Vás objednám?

  • My - nikdy... my zboží nedoručujeme - pouze Vám zprostředkujeme přepravu podle Vaší volby v košíku
    Na takto položený dotaz nedokážeme odpovědět i proto, že jste si zboží ještě neobjednal - a my tedy nevíme kam / jakou dopravou / s jakou platbou - a jaké zboží chcete doručit
  • I když Vám zboží odešleme obratem, co se bude dít se zbožím po cestě - netušíme.
    Řidič může uvíznout v koloně - v závějích - nestihne rozvozy - nebo mu jen bude blbě, vrátí se domů - nebo ho odvezou do nemocnice a všechny balíky prostě nerozveze - a už na nás i zapoměl, takže nepřijel pro svoz - prý myslel na problémy doma a najednou stál před depem..
    Je to jenom člověk.
    Proto za druhé společnosti (a především lidi) už ze zásady nic neslibuji - a nikomu nevěřím, že když miněco slíbí, bude to na 100%..
    Vím, že Vám jiní naslibují cokoliv - dělá to 99% ostatních prodejců. A pak je to jenom tahanice, kdo komu co slíbil - a nesplnil.
    Až budu v přepravním autě sedět já, můžete se na mne spolehnout. Dlouhá léta jsem byl řidičem autobusu v SRN a jezdil jsem na čas.
    V současné době na čas nejezdí skoro nikdo - ani ty autobusy - na silnice se nevejdeme, všichni někam chvátáme a práskáme to do sebe - a jiní to práskají do nás / a pak něco někomu slibujte.
  • My vám objednávku URČITĚ vyřídíme co nejrychleji - proto chodím spát až po půlnoci.
    - na dobírku odesíláme zboží do 24 hod
    - s platbou předem odesíláme zboží po obdržení potvrzení z banky, že byla platba zadaná / nebo po převedení částky na náš účet
    - už jsme ale vyrostli z reagování na sms - "Peníze jsem Vám právě převedl, pošlete mi tedy zboží ihned?" = NEPOŠLEME
  • Námi odeslané zboží je většinou doručeno do druhého dne po odeslání - nechte si ale rezervu a raději počítejte (na 100%) den třetí - Slovensko min. 3-5 pracovních dnů. Každopádně Vám zašleme informaci o vyřízení objednávky a o odeslání zboží na Vaši adresu
  • CHVÁTÁTE ?
    Pak bude určitě nejlepší, když nás budete pořád dokola bombardovat dotazy, kdy Vám doručíme zboží, které si chcete objednat a jestli to stihneme do víkendu. A zboží jste si pořád ještě neobjednali - takže netušíme jaké chcete poslat zboží, jakou chcete přepravu, jakou platbu, kolik tam bude montáží atd..
    Vyřizujeme před vámi i jiné objednávky = a vy místo objednávkly prostě čekáte a zíráte do obrazovky, kdy Vám odpovíme. Zatím už mohlo být vámi objednané zboží na cestě - nebo jste ho mohli mít už doma.
    Pokud tedy chvátáte, objednejte ihned co potřebujete a pak se teprve ujistěte, jestli Vám to "něco" stačíme včas odeslat. Na to máte v košíku kolonku "Připomínky k objednávce". Když nic jiného, už se Vám objednávka alespoň zařadí do pořadníku k vyřízení.
    Při odesílání stále stejného dotazu Vám utíká čas a my vyřizujeme jiné objednávky :-O

4► Objednal jsem si u Vás zboží, ale už ho v eshopu nevidím - máte ho vůbec na skladě?

  • Objednal jste si pravděpodobně poslední kus nebo pár - takže zboží zmizelo z nabídky :-)
    Zboží které už nemáme, ani nedoplňujeme - to už nenabízíme = vy ho nevidíte.
    Je to jako v pobchodě - vyprodané zboží jednoduše nevidíte. Pokud si někdo v obchodě před Vámi odnese poslední rohlík, pak už další rohlík v regálu prostě neuvidíte. Není tam žádný.
    Pokud si vy odnesete poslední rohlík, kolega za Vámi už také v nabídce žádný rohlík neuvidí. Tak to prostě chodí...
  • Co vidíte a jde to objednat = to vidíte = to máme na skladě / co nevidíte a nelze to objednat = to nemáme.

5► Je podmínka k nákupu u Vás se registrovat?

  • Není - tak jako v kamenném obchodě se nemusíte k nákupu nikde přihlašovat nebo registrovat, tak to chodí i u nás.
  • Pokud si u nás chcete zařídit "pronájem" - a chcete se zaregistrovat do naší "domovní knihy" - pak se Vám bude příště jednodušeji nakupovat (eshop si vyplní vaše údaje sám) - a jako spoluobyvatel našeho obchodního domku budete mít nákupy levnější = nakupujete doma, nikam nejedete a nepřevlékáte se, jen k nám prostě zavítáte / asi jenom sejdete ze schodů do krámklu :-) - a my si Vaší přízně ceníme, takže Vám odečteme z nákupu na většinu produktů -2% ze základní ceny. Tato sleva se nevztahuje na bazar a na již zlevněné zboží - slevu ze slevy bychom neutáhli...

6► Mohu si zboží objednat pouze telefonicky nebo emailem?

  • Většinou nemůžete - u nás to nefunguje z několika důvodů:
    ♦ nějakej trouba vymyslel GDPR s podmínkou, že nám souhlas s přečtením podmínek musíte prokazatelně odsouhlasit / do telefonu ani do emailu to nejde - nelze to archivovat pro případnou kontrolu.
    ♦ osobně si data špatně pamatuji a v telefonu špatně slyšim - a také dělám chyby - tak bych Vám mohl poslat vaše zboží úplně někam jinam
    ♦ 90% času jsme v dílně - nebo na svahu při výuce - nebo vyřizujeme jiné objednávky / je nás málo
    ♦ ke každé objednávce se nám hodí historie komunikace a vašich požadavků = to telefon neumí - rychle zapomínám, co na mně ten den chtělo 15 lidí. Jsem hloupý.
    ♦ v každé objednávce si musíte vybrat druh dopravy a souhlasit s cenou / to za Vás nikdo neudělá
  • Takže Vás prosíme - objednávky odesílejte standardně, přes eshop, který se Vás na všechno vyptá, nabídne možnosti a pak se nebudeme dohadovat, že "to jsem Vám ale přece říkal - a dvakrát! "
  • Pokud tohle nezvládnete, pak jděte do obchodu - tam je to jednodušší
  • Pokud budete extrémně naléhat na provedení objednávky naším pracovníkem, pak si za tento úkon účtujeme 250,- Kč = odchod z dílny, přerušení vyřizování objednávek, které přišly před Vámi  - zjišťování kam a jak to chcete poslat, čekání na změření boty, čekání až se dohodnete s manželkou kdo bude doma - nebo jestli to pošleme na tchýni, nebo jen na recepci - nebo do kanceláře - a kontrola a opravy toho, co jste nám nadiktovali / a opět návrat do dílny nebo návrat k balení zásilek.

7► V nabídce se nevyznám a potřebuji poradit - mohu zavolat?

  • Pokud jde jen o krátkou informaci - zavolejte. Ne vždy jsem ale úplně "volný" a mohu se věnovat jen Vám.
  • Pokud jde o radu k lyžím - k výběru, pak prosím pište - opět - ne vždy se Vám mohu dlouze věnovat.
  • Proto je ideální způsob komunikace email
    ♦ potřebuji historii komunikace - pak Vám mohu lépe poradit
    ♦ vždy si na Váš dotaz najdu čas a mám možnost o všem lépe přemýšlet / nejsem ROBOT a někdy si do telefonu nevím tak rychle rady a melu nesmysly
    ♦ pokud budete chtít poradit s výběrem lyží, v telefonu Vám je těžko ukážu - a těžko se vysvětluje, kde je najdete
    ♦ abych Vám mohl poradit s výběrem na 100%, potřebuji od Vás více informací - tyhle informace potřebuji od každého a už mi z toho opakování pořád dokola šla hlava kolem.
    Proto jsem si vytvořil TENTO DOTAZNÍK - ten potřebuji vyplnit a odeslat na email - nelze na něj reagovat, když mi budete odpovědi předčítat do ucha. Souvislosti jsou příliš hluboké a složité a já potřebuji čas si vše promyslet - a pak Vám poradit na 100% přesně.
  • Proto prosím - pište.


Vopalecký