Nejčastější dotazy
1► Kolik zaplatím za přepravu zboží?
2► Umíte mi poslat malý balíček levněji než uvádíte?
- Neumíme - jsme plátci DPH a podnikáme = naše práce nás musí uživit, nejsme schopni dotovat přepravu malých zásilek.
3► Kdy mi doručíte zboží, pokud si ho u Vás objednám?
- My zboží nedoručujeme - pouze Vám zprostředkujeme přepravu podle Vaší volby v košíku
A pokud jste si zboží ještě ani neobjednali - a my tedy nevíme kam / jakou dopravou / s jakou platbou - a jaké zboží chcete doručit - pak tady sedíme jen jako lamy a prostě Vám neumíme odpovědět. Prostě - to nevíme.
- Většinou Vám zboží odešleme obratem - ale - co se bude dít se zbožím po cestě - netušíme.
Řidič může uvíznout v koloně - v závějích - nestihne rozvozy - nebo mu jen bude blbě, vrátí se domů - nebo ho odvezou do nemocnice a všechny balíky prostě nerozveze - a už na nás i zapomněl, takže nepřijel pro svoz - prý myslel na problémy doma a najednou stál před depem.. Je to jenom člověk.
Proto za druhé společnosti (a především za neznámé lidi) už ze zásady nic neslibuji
- My vám objednávku URČITĚ vyřídíme co nejrychleji - myslím celý den jen na Vaše blaho a na Vaše objednávky - jak se budete radovat až obdržíte náš balík - a jak se budete šklebit když něco nebude úplně přesně podle vašich představ - ale fakt se snažim a proto chodím spát až po půlnoci.
- na dobírku odesíláme zboží většinou do 24 hod (no o víkendu asi ne)
- s platbou předem odesíláme zboží buď po obdržení potvrzení z banky, že byla platba zadaná / nebo po převedení částky na náš účet
- už jsme ale vyrostli z reagování na sms - "Peníze jsem Vám právě převedl, pošlete mi tedy zboží ihned?" = NEPOŠLEME
- Námi odeslané zboží je většinou doručeno do třetího dne po odeslání - nechte si ale rezervu a raději počítejte sezpožděním 1-2 dny - Slovensko min. 3-5 pracovních dnů. Každopádně Vám zašleme VŽDY informaci o vyřízení objednávky a o odeslání zboží na Vaši adresu
- CHVÁTÁTE ?
Pak bude určitě nejlepší, když nás budete pořád dokola bombardovat dotazy, kdy Vám doručíme zboží, které si chcete objednat a jestli to stihneme do víkendu. A zboží jste si pořád ještě neobjednali.
Vyřizujeme před vámi i jiné objednávky = a vy místo objednávky prostě čekáte a zíráte na obrazovku, kdy Vám odpovíme. Zatím už mohlo být vámi objednané zboží na cestě - nebo jste ho mohli mít už doma.
Pokud tedy chvátáte, objednejte ihned co potřebujete - když nic jiného, už se Vám objednávka alespoň zařadí do pořadníku k vyřízení.
Při odesílání stále stejného dotazu a při čekání na naší odpověď Vám utíká čas a my vyřizujeme jiné objednávky :-O
4► Objednal jsem si u Vás zboží, ale už ho v eshopu nevidím - máte ho vůbec na skladě?
- Objednal jste si pravděpodobně poslední kus nebo pár - takže zboží zmizelo z nabídky :-)
Zboží které už nemáme, ani nedoplňujeme - to už nenabízíme = vy ho nevidíte.
Je to jako v pobchodě - vyprodané zboží jednoduše nevidíte.
Pokud si někdo v obchodě před Vámi odnese poslední rohlík, pak už další rohlík v regálu prostě neuvidíte. Není tam žádný.
Pokud si odnesete poslední rohlík vy, kolega za Vámi už také v nabídce žádný rohlík neuvidí. Tak to prostě chodí...
- Co vidíte a jde to objednat = to máme na skladě / co nevidíte a nelze to objednat = to nemáme. Je to možná divné a budete se chtít utvrdit dalším dotazem - ale nepomůže Vám to. Když zboží nemáme, tak ho nemáme ani po vašem dotazu.
5► Je podmínka k nákupu u Vás se registrovat?
- Není - tak jako v kamenném obchodě se nemusíte k nákupu nikde přihlašovat nebo registrovat, tak to chodí i u nás.
- Pokud si u nás chcete zařídit "pronájem" - a chcete se zaregistrovat do naší "domovní knihy" - pak se Vám bude příště jednodušeji nakupovat (eshop si příště vyplní vaše údaje sám) - a jako spoluobyvatel našeho obchodního domku budete mít nákupy levnější = nakupujete doma, nikam nejedete a nepřevlékáte se, jen k nám prostě zavítáte - a my si Vaší přízně vážíme, takže Vám odečteme z nákupu na většinu produktů -2% ze základní ceny. Tato sleva se nevztahuje na bazar a na již zlevněné zboží - slevu ze slevy bychom neutáhli...
6► Mohu si zboží objednat pouze telefonicky nebo emailem?
- Většinou nemůžete - u nás to nefunguje z několika důvodů:
♦ nějakej trouba vymyslel GDPR s podmínkou, že nám souhlas s přečtením obchodních podmínek musíte prokazatelně odsouhlasit / do telefonu ani do emailu to nejde - nelze to archivovat pro případnou kontrolu.
♦ osobně si data špatně pamatuji a v telefonu špatně slyšim - a také dělám chyby - tak bych Vám mohl poslat vaše zboží úplně někam jinam
♦ 90% času jsem v dílně - nebo na svahu při výuce - nebo vyřizujeme jiné objednávky / je nás málo - a po vládních sračkách s covidem jsem na to sám
♦ ke každé objednávce se nám hodí historie komunikace a vašich požadavků = to telefon neumí - rychle zapomínám, co na mně ten den chtělo 15 lidí. Jsem hloupý.
♦ v každé objednávce si musíte vybrat druh dopravy a souhlasit s cenou / to za Vás v telefonu nikdo neudělá
- Takže Vás prosíme - objednávky odesílejte standardně, přes eshop, který se Vás na všechno vyptá, nabídne možnosti a pak se nebudeme dohadovat, že "to jsem Vám ale přece říkal - a dvakrát ! "
- Pokud tohle nezvládnete, pak jděte do kamenného obchodu - tam je to jednodušší
- Pokud budete extrémně naléhat na provedení objednávky naším pracovníkem, pak si za tento úkon účtujeme 250,- Kč = odchod z dílny, přerušení vyřizování objednávek, které přišly před Vámi - zjišťování kam a jak to chcete poslat, čekání na změření boty, čekání až se dohodnete s manželkou kdo bude doma - nebo jestli to pošleme na tchýni, nebo jen na recepci - nebo do kanceláře - a kontrola a opravy toho, co jste nám nadiktovali - většinou tak 3-4 emaily nebo 20 minut telfonátů / a opět návrat do dílny nebo návrat k balení zásilek.
7► V nabídce se nevyznám a potřebuji poradit - mohu zavolat?
- Pokud jde jen o krátkou informaci - zavolejte. Ne vždy jsem ale úplně "volný" a mohu se věnovat jen Vám.
- Pokud jde o radu k lyžím - k výběru, pak prosím pište - opět - ne vždy se Vám mohu dlouze věnovat.
- Proto je ideální způsob komunikace email
♦ potřebuji historii komunikace - pak Vám mohu lépe poradit
♦ vždy si na Váš dotaz najdu čas a mám možnost o všem lépe přemýšlet / nejsem ROBOT a někdy si do telefonu nevím tak rychle rady a melu nesmysly
♦ pokud budete chtít poradit s výběrem lyží, v telefonu Vám je těžko ukážu - a těžko se vysvětluje, kde je najdete
♦ abych Vám mohl poradit s výběrem na 100% - a také co nejrychleji, potřebuji od Vás více informací - tyhle informace potřebuji od každého a už mi z toho opakování pořád dokola šla hlava kolem.
Proto jsem si vytvořil TENTO DOTAZNÍK - ten potřebuji vyplnit a odeslat na email - nelze na něj reagovat, když mi budete odpovědi předčítat do ucha. Souvislosti jsou příliš hluboké a složité a já potřebuji čas si vše promyslet - a pak Vám poradit na 100% přesně.
- Proto prosím - pište - odpovídám do 24 hod / v nejvyšší sezoně nebo přes víkend do dvou dnů.
