Prosíme - nepoužívejte při registraci adresu GMAIL.COM !!
Katalogové číslo: | 8128 |
Záruka: | 24 měsíců |
Cena bez DPH: | 404,96 Kč (16,53 €) |
Cena vč. DPH: | 490,00 Kč (20,00 €) |
Základní cena: | 1 ks |
Cena za 1 ks: | 490,00 Kč (20,00 €) |
Pro leštění suchých skluznic (ideální příprava skluznic pod stoupací pásy) / pro opravy skluznic, tenkovrstvé zaleštění tvrdých vosků, leštění dřeva a kovů.
Parametry:
Připravili jsme pro Vás naprosto geniální a ojedinělou nabídku...
Celý rok jsem pracoval na vylepšení "domácí technologie" na voskování, opravy a servis skluznic lyží.
Nabízíme Vám nyní sadu přípravků a nářadí, jejichž pomocí dokážete téměř na profesionální úrovni opravit - vyleštit - a navoskovat skluznice Vašich lyží.
Častý problém velké části lyží jsou tzv. "chlupaté / nebo zašedlé skluznice".
Nemusí to být ani po delším používání "na sucho" = bez vosků. Často s tímto problémem bojují lyžaři i u úplně nových lyží, které často nemají dokonale vyleštěné skluznice - nebo u lyží, které přijdou ze servisu a ten se na nich doslova "podepsal".
Rozdíl po leštění:
Výsledek leštění suché, zašedlé a "chlupaté skluznice" tvrdým kotoučkem:
Ze skluznic trčí chloupky (foto nahoře) které brzdí - lyže nejedou - a vyleštění skluznic domácí cestou je (bylo) neřešitelné. Je nutné vyhledat servis se speciálním vysokoobrátkovým strojem na úpravu skluznic - a cca za 500,- Kč máte skluznice zase jako nové...
(Pokud tedy nebyla původní chyba ve výrobě, kde na Vaše lyže nalepili skluznici "obráceně" - tedy proti směru lisování ve výrobě. Znám výrobce, který tohle umí skvěle! ).
Nabízený kotouček vyleští každou skluznici do zrcadlového lesku.
Pro 100 % odstranění jemných chloupků je nutné leštit ve čtyřech směrech:
Tímto způsobem docílíte 100% čisté a vytvrzené skluznice bez chloupků.
Problém bývá ale i jinde ...
Po každém lyžování "na sucho" skluznice zešednou - problém.
Tmavou barvu sice vrátíte zažehlením vosku - ale po lyžování jsme kde jsme byli.
A denně zažehlovat - problém.
Hlavně - pokud voskujete na zešedlou skluznici, nanášíte vosk na volné mikročástečky povrchu - a ty opět vosk nedrží dokonale a rychle se obrousí. Před voskováním je tedy ideální skluznice nasucho přeleštit a mikrovrstvičku volného materiálu odstranit.
Poté jemným smirkem (hrubost cca 150) celou skluznici "počmárejte" - aby se měl vosk čeho chytit - je to stejný princip, jako když připravujete pod lak karoserii = plech.
Problém hrubých a nevyleštěných skluznici je i u skialpinistické lyže - na šedivé skluznici nedrží dokonale pásy a především - poškozuje se lepící vrstva při odlepování pásu - skluznice pod pásem musí být suchá, hladká a bez nečistot - vyleštěná - voskujeme po zaleštění už doma, ale jen mikrovrstvou speciálního vosku.
I tady pomůže tvrdý kotouček - ze šedivé skluznice uděláte za sucha a za studena opět nový, lesklý a maximálně přilnavý povrch i pro stoupací pásy - výsledek po leštění zešedlé skluznice - tvrdým kotoučkem:
Výsledek leštění "suché skluznice"
Video - jak postupovat: https://www.youtube.com/watch?v=etrdkfOy_7o
Také po každé opravě (zalévání rýh) jsou skluznice hrubé (při použití smirkového plátna, které skvěle skluznici srovná - ale zároveň zdrsní) = tvrdý kotouček Vám skluznice vrátí opět do původního stavu nové lyže. Zároveň vám po přeleštění okamžitě ukáže, kde ještě po zakápání zůstal hrbolek - co je ještě nutné srovnat smirkem... Kotouček totiž skluznici nepoškozuje a neodebírá - neobrousí tedy ani hrbolky vzniklé při zalévání rýh, pouze je zvýrazní.
A nejde pouze o leštění suchých skluznic - k lyžování patří i voskování.
Servis je skutečně drahý a "nehospodárný" - za voskování vypláznete 150 - 250 Kč a odpoledne po lyžování můžete dát lyže na "mašinu" znovu. Denní zažehlování nepřichází v úvahu a voskování za studena moc "nedrží".
Přeleštění vosku a jeho "zapečení" do skluznic je pouhou rukou (korkem) nedostatečné a nemožné - vosk moc dlouho nevydrží - i kvalitní rozleštění je opravdu problém / pro leštění vosku používáme kotouček a korek - ideální sestava.
I pro některé tvrdé vosky nanesené v hodně tenké vrstvě (pouze "počmáráním skluznice") můžete využít kotouček - postup, návod a výsledek viz. následující video: Nanášení a leštění vosků
Postup je velice jednoduchý - a výsledek je opravdu na profesionální úrovni.
Vosky všeobecně nedrží na skluznici více jak cca 30-40km, tímto postupem prodloužíte jejich "výdrž" sice jen o cca 10-20km - ale skluz je neskutečný... také ulehčení práce a ušetření hory vosků (jinak rozházených po podlaze po zažehlování a seškrábání) má svůj význam - a opravdu - stojí to za to.
Osobně používám tvrdý kotouček na úpravy suchých skluznic.
Tvrdý kotouček umí i odstranit jemnou rez z hran, přebytečný vosk z hrany, vyleští povrch tvrdého dřeva atd. atd....
Když sníh nelepí a je mráz, pak stačí před lyžováním jenom přeleštit suchou skluznici - a uvidíte ten skluz. Vždy ještě záleží na materiálu skluznic, vybroušení struktury a pod. Kotouček ale "na sucho" odstraní všechny chloupky a drobné výčnělky ze skluznice a i na suchém a přemrzlém sněhu podstatně zlepší její skluz.
TRIK - potřebujete odstranit jemnou rez z povrchu kovu a přitom povrch neporušit?
Pusťte vrtačku obráceně, než se točí pro leštění skluznic.
"Štětiny" kotoučku si časem trochu lehnou. Pokud pustíte vrtačku "proti štětinám" - nastane divadlo - štětiny berou o 300% více a dokáží z tvrdého materiálu odleštit i pěknou vrstvu.
NEPOUŽÍVEJTE obrácený chod NA PLASTY = na skluznice. Povrch skluznice zhrubne !
Okažitě porušíte povrch. Plasty (skluznice) leštěte pouze rotací kartáče stále jedním směrem = tak, jak si po čase štětiny "lehnou".
Postup leštění skluznic na sucho a nanášení a leštění vosků jsme Vám připravili ve videonávodu - více info v SERVISNÍM RÁDCI.
VIDEO:
Voskování vyleštěné skluznice
Leštění skluznic pomocí kotoučků - (info - světle-červený kotouček nepoužíváme, plná náhrada je nabízený tmavo-modrý)
Výrobce | SRN |
---|