ESHOP

26.07.2020 - REKLAMA nebo VLASTNÍ ZKUŠENOST ?

26. 07. 2020, 14:28

Tak - a mám problém...

Tenhle článek vznikl především proto, že letní období je u nás především období příprav - zkoušení - vymýšlení - montáží - a rozesílání informací o tom, co jsme objevili - a rádi bychom "poslali dál".
A často je to i letní zboží - ač je naše činnost především zimní. Část naší letní práce jsou tedy i REKLAMY.
 

Nenávidím reklamy - a asi nejsem sám.

Nenávidíme je především proto, že se na nás hrnou ze všech stran. Jsou často o ničem - je to jen lákadlo zakoupit COKOLIV.

A to je ten problém ....
Začal jsem podnikat s naivním přesvědčením, že když budu upřímný - přesný - konkrétní a nebudu před zákazníky nic ukrývat, že za ně budu "kopat" a co budu prodávat, to sám vyzkouším a buď "pošlu" dál - nebo raději vyhodím - že to pak "půjde".

I proto jsem si vymyslel značku WEX.

V.V. = moje iniciály - EX = exkluziv.

Vše co osobně doporučím, bude mít nějaký punc. Punc pravdy  - případně si nechávám mezerku na moje vlastní chyby - chybičku / nechtěnou / může udělat každý. Pro můj pocit mi mělo stačit, že to s každým myslím dobře - a chci mu především pomáhat.

Jenomže - jakmile začnete "podnikat" - tedy za svou práci si začnete "brát peníze" - sklouznete automaticky se svým (jakýmkoliv) doporučením - a to může být jakákoliv informace o čemkoliv úžasném / praktickém nebo bezkonkurenčním - mezi REKLAMY.

A já prostě bojuji s tím, jak odlišit v mém doporučení REKLAMU od PRAVDY.

100% čtenářů považuje jakékoliv doporučení, kde  je  na konci zakoupení výrobku - za lži. Lži směřované pouze a jenom za jediným cílem - PRODAT za jakoukoliv cenu.

Takže se můžete snažit sebevíc - můžete dělat vlastní nákladné testy, pokusy. zkoušky - a třeba i výrobu čehokoliv - jakmile o tom cokoliv kamkoliv (tedy veřejnosti) sdělíte - jsou to ihned jen KECY.
Kecy za jediným účelem - prodat.

A můžete svoji nabídku, informaci, sdělení a nebo doporučení myslet i dělat s tím nejlepším úmyslem - především chcete pomoci komukoliv - spoluobčanům, sousedům, známým - prostě komukoliv ..... díky masáži ostatních, často pitomých a většinou lživých a klamavých REKLAM spadnete do jednoho koše.

Neexistuje totiž měřítko "pravdivosti reklamy".
Nikdo na světě nedokáže jakékoliv veřejné sdělení zasunout do tohot správného šuplíku - málokdo produkt nebo činnost vyzkoušel, málokdo ví že TOHLE je fakt pravda, málokdo prostě dokáže pravdivé informace rozlišit od klasické REKLAMY.

A s tím neskutečně bojuji.
Je to boj marný, zoufalý - a vede jen k nechutenství. Roky na něčem pracujete - zkoušíte, z tisíců produktů vyberete a NAJDETE nějaký světový / skvělý a vyjímečný - dáte to ihned ven jako INFORMACI a Vaše osobní doporučební - a kdo Vás nezná, jste pro něj zase jen a jenom šiřitel reklamy za účelem PRODAT.

Chápete?

PRODAT - ne POMOCI.

Lidstvo si svým lhavým jednáním kam se podíváte samo mezi sebou vykopalo informační hrob...

Vezměte si takové eshopy - jen a jenom proto, aby majitel eshopu nabízené zboží prodal = aby si zboží zákazník obejdnal u něj ( odhaduji - dělá to 90% eshopů), má téměř u každého produktu uvedeno SKLADEM.
Objednáte - očekáváte dodání do 3 dnů - dostanete informaci "Vámi objednaný produkt je na cestě k nám" - nebo "Vámi objednaný produkt byl zadán do výroby" - popřípadě "Vámi objednané zboží odesíláme v průběhu 2-3 týdnů"  - atd. atd. atd. SLADEM není skladem, DOPRAVA ZDARMA není doprava zdarma. LESKLÝ povrch není lesklý povrch...

Poté chcete VY podnikat - objektivně chcete zákazníkům pomáhat - děláte pro své zákazníky první poslední = tedy uvádíte SKLADEM jen a jenom u toho zboží, které vidíte u sebe ve skladu a opravdu jej můžete odeslat obratem - a jste doslova umlácen jedním dotazem za druhým ... "U zboží XXXX máte uvedeno SKLADEM - máte jej opravdu skladem?" - nebo "Kdy budete mi pošlete zboží XXXX?" odpovídám - "Máte tam uvedeno, že ho máme skladem, tedy posíláme obratem" - "Jo - jen jsem se ptal". A za chvíli to samé - to samé - to samé.

Uveřejníte kdekoliv svoje doporučení - a je to špatně, je to je reklama. URČITĚ klamavá.

Chápu.

Opravdu chápu.

Ale fakt mne to při podnikání ubíjí - a pomalu mne to už nebaví.

A to se týká předevšm těch "Reklam". Jak máte cokoliv, co jste vymyslel - vyrobil - našel a vyzkoušel doporučit někomu, kdo to opravdu potřebuje, když nemáte jednu jedinou možnost to nějak normálně všem sdělit? Sdělit tak, aby jste se nepropadl do průměru REKJLAMY.
Jak sakra dát najevo že nelžete / že produkt máte připravený / že vše co píšete je fakt pravda / že se nejedná o KLAMAVOU reklamu, ale fakt je všechno přesně tak, jak píšete - že to není vnucování, aledobrá rada?

Co ale používat, když ne způsob sdělení, které se souhrně označuje REKLAMA - a je jedno, co sdělujete. REKLAMA jsou POUZE INFORMACE - ale je to i výraz pro nucení, pro podvod, pro obtěžování. Většinou je totiž nevyžádaná - jinak to ani nejde.
Jak si může zákazník vyžádat reklamu nebo informace o výrobku nebo produktu, nebo o pravdě - o které nemá ani tušení ?!?
Jak má nakonec sám zákazník poznat, že TOHLE není jen reklama, ale jde o pravdivou INFORMACI - má to být dobře míněná RADA nebo DIPORUČENÍ?

Dokonce už nějaký přitroublý politik vymyslel, že tento způsob informace musí být viditelně označen jako REKLAMA.

Bohužel velké množství čtenářů jakékoliv reklamy má pocit, že je reklamou nucen do zakoupení - nedokáže text chápat jako radu, protože v tomto světě jsme si už odvykli si nechat poradit - a také už NEVĚŘÍME NIČEMU - a už vůbec ne tomu, že by nám někdo mohl radit jen s dobrým úmyslem - a nejen kohokoliv připravit o jeho peníze... každý za tím hledá podvod - lži a násilí.

A tak o tom pořád přemýšlím....

Napadne Vás něco jiného, než slovo REKLAMA? Slovo, za kterým by stála důvěra v INFORMACE, ověření a pravdivost textu?
Jak z toho ven... ?

V.Vopalecký

WEX
 


 

Komentáře

Zde můžete vložit Váš příspěvek / dotazy k produktům odesílejte přes Kontaktní formulář v dolní části stránky
Váš email:
Jméno / Název firmy:
text: