BĚŽKY  NEVEDEME  = ANI  NEPŮJČUJEME

ESHOP
Koloběžka GravityRoller - WEX-Rocket I - 20-16 - bílá varianta
POUZE OSOBNÍ ODBĚR
Patentováno Tip na dárek Pouze osobní odběr

Koloběžka GravityRoller - WEX-Rocket I - 20-16 - vývojový prototyp, barva bílá

Luxusní koloběžka WEX pro dospělé - zaměřeno na rekreační mushing a "letní lyžování"
14 990,00 Kč (599.6 €)
Skladem
Vložit do košíku
ks

Katalogové číslo: 7364
Záruka:24 měsíců
Cena bez DPH:12 388,43 Kč (495.54 €)
Cena vč. DPH:14 990,00 Kč (599.6 €)
Detailní popis
Parametry
Soubory a odkazy
Recenze

UNI KOLOBĚŽKA - GravityRoller  WEX-Rocket I

Víceúčelová odpružená koloběžka určená především pro rekreační tahání psy menších plemen / musing + sjezdy i v terénu, pěší turistiku a rekreaci

POUZE OSOBNÍ ODBĚR / doporučujeme zakoupení 2ks pro cestování v páru!

Zákaz vstupu závodníkům

REKREAČNÍ SEKCE pro univerzálního uživatele koloběžek

JEDNA Z NEJBEZPEČNĚJŠÍCH REKREAČNÍCH KOLOBĚŽEK NA TRHU - odpružená vidlice, speciální Anti-Crash rám, 3x blatník a další skvělé vychytávky, které na trhu jinde nenajdete - osobně doporučuji nejprve vyzkoušet - ještě před tím, než budete jakkoliv hodnotit podle toho, co jste kde o "koloběžkách slyšeli".

Tenhle model nahrazuje "letní lyže" - je cíleně určený pro sjíždění, procházky, skladnost, a přidáme i výlety se psy menších plemen.

Vychytávky:

  • Proč velikost kol 20 /16 ?
    Velikost je speciálně upravená pro možnost převozu v kufru menšího auta = jenom po složení sedaček - bez nutnosti demontáže kol. To je jinak bez nosiče a bez demontáže kol u větších koloběžek (a kol) neřešitelný problém.
    Získali jsme také více místa pro jezdce - zadní kolo netrčí nad stupátko, což jsem osobně prostě nesnesl... nehledě na to množství bordelu, které velké kolo hází zezadu přímo do boty / nám nejde o závodní koloběžku ani o extrémní rychlosti.
    Další důvody proč jsme použili kola této velikosti?
    - pro dosažení nejvyššího brzdného účinku (při použití kotoučové brzdy menší kola mnohem lépe brzdí než velká)
    - pro maximální skladnost do kufru auta
    - pro stabilnější závěs zadního kola a pevnost rámu = kratší zadní rameno přenáší menší zátěž do rámu
    - pro získání maximálního volného prostoru na stupátku - pro jezdce
    - pro vyšší bezpečnost při přejetí překážek = možnost použití Anti-Crash kýlu
    - pro možnost nižšího zavěšení rámu = rychlejší manévrovatelnost a lepší stabilita celku = umožňují rychlejší změny náklonů
    - pro dosažení co nejkratšího rozvoru - tím jsme dosáhli vyšší přejezdové výšky u dlouhých nerovností (vlny v terénu) a mohli jsme nastavit nižší dolní hranu stupátka = pro lepší odrazy a zároveň možnost přejezdu vyšších nerovností než toho lze docílit u koloběžek s velkými koly
  • Proč extra dlouhé stupátko?
    Takovou délku u žádné jiné koloběžky nenajdete - vyřešili jsme možnost předozadního zatížení jezdcem podle potřeby (terén - sjezdy - odrazy), možnost nastavení výšky zdvihu pružení pro odrážení / sjezd, zajistili jsme rychlejší reakci koloběžky na odrazy - a možnost plného zatížení zadního kola pro brždění
  • Proč tak široké stupátko?
    Šířka stupátka umožňuje pohodlné stání s chodidly vedle sebe - pro sjezdy, řízení koloběžky tlakem nohou, mnohem lepší stranovou stabiltu (bezproblémové ukazování jednou rukou v křižovatce), stabilní jízdu se psem a pro zvýšení přítlaku kol v zatáčce pomocí gravitačních odstředivých sil - možnost zesílení tlaku vnější nohy v zatáčce a tím zvýšení přítlaku zadního kola
  • Proč výměnná nástavba?
    Pro zvýšení brzdného účinku zadního kola a pro rozšíření stupátka pro sjezdy a rekreační mushing
  • Proč hydraulické kotoučové brzdy - přední i zadní?
    Hydraulické brzdy reagují i na nepatrný tah i jenom malíčkem - při dlouhých sjezdech odpadá únava v prstech, které jinak musí překonávat mnohem větší odpor lanka
  • Proč vedení hydrauliky k zadní brzdě rámem?
    Z důvodu ochrany vedení - občas je třeba koloběžku "položit" nebo protáhnout terénem
  • Proč anti-crash kýl (chráněný konstrukční prvek)?
    Tohle je na celosvětovém trhu jediná koloběžka, u které se nezasekne za přední kolo žádná překážka = nemá tam místo / a to už stojí za to...
  • Proč 3x blatník?
    Pro nejvyšší ochranu jezdce / do auta nastoupíte čistý i po protažení blátem / vysvětlete to jinak tomu psovi.
    Zadní blazník chrání proti ostřiku zadního kola a "naplnění boty" stojné nohy - přední na rámu zajistí čistý průjezd louží a zajistí více místa pro pružení předního kola = umožňuje speciální konstrukci rámu - horní krátký blatníček chrání oči - od odletujících kamínků směrem nahoru.
     

Náš stroj je cíleně zaměřen na maximální využití gravitace = sjezdy ve všech terénech - nebo procházky a zápřah menších psů - rekreační MUSING!

Do seriové výroby zatím nejdeme - především z důvodu  náročnosti výroby a homologace.
Tento rám je po náročných zkouškách osazen pro prodej jako testovací prototyp.

Také verze s elektrickým pohonem je již na světě - zatím pouze k vyzkoušení! Výrobě zabránily poslední EU předpisy.

Barvy v základním provedení:

* stříbrný rám
* bílý rám

Hledáme výrobce.


Patentovány jsou tyto speciální úpravy:
Unikátní technická řešení jsou chráněná vidimací pod čísly:

- Posilovač brzdného účinku - Technické řešení 8-9-2016/WEX - č. vidimace 166/Ru/2016

- AntiCrash rám - Technické řešení 9-9-2016/WEX - č.vidimace 168/Ru/2016


Posilovač brzdného účinku zadního kola / vyměnitelná nástavba pro jízdu nebo terén
- zajišťuje přenesení váhy jezdce o několik desítek procent cíleně na zadní kolo, které je u koloběžek obecně při brždění silně nadlehčováno - především při jízdě z kopce a při brždění.
Nadlehčení zadního kola a jeho klouzání při brždění ale díky našemu posilovači + speciálnímu tvaru rámu - u naší koloběžky prostě nedovolíme.
Přepadnout přes řídítka pouhým ostrým bržděním přední brzdou není ani u tohoto modelu nemožné (cíleně to prostě dokážu) - ale pokud dodržíte zásady při brždění, pak je i pouhé odlehčení zadního kola v podstatě nereálné.
Také zvednutí předního kola nad překážku přímo v jízdě je banálně jednoduché - při použití terénní rozšířené nástavby lze přední kolo zvednout pohodlně i v pomalé jízdě, nasadit na překážku - a pak pouhým přestoupením na stupátku  ji "překlouznouzt". SKVĚLÁ ZÁBAVA !

Anti-Crash rám
- zajišťuje téměř stoprocentní průchodnost terénem a znemožňuje vniknutí a zaseknutí překážky o rám - mezi rám a přední kolo. Ve spojení s konstrukcí celého rámu dokážete přejet na této koloběžce bez sestoupení i přes ležící strom do průměru 20cm / i při této výšce překážky se stupátko přes nejvyšší bod volně přešoupne - jako na lyžích.

Zkuste to na jakékoliv jiné koloběžce = nemožné!

Tato konstrukce / vlastní řešení WEX chráněné vidimací / umožňuje při dostatečném klesání jízdu přímo lesem mezi kořeny a pařezy - přední kolo tak může najet na jakkoliv vysokou překážku a rám pak po překážce volně sklouzne.

 

Více k tomu, pro koho a pro co je koloběžka určená:

  • ideál především nezpevněné cesty, sjezdy, lehký terén a provoz na cyklostezkách a vedlejších komunikacích  = sjezdy a také rekreační MUSHING / zapřažení psa menšího plemene (ověřeno s Borderkolií)
  • rekreační procházky - dospělí / junior od cca 12-ti let
  • uložíte pohodlně do kufru osobního auta
  • "letní náhrada lyžování" -
  • horskou turistiku - lokality pro cyklisty, běžkaře, extrémní svahy 
  • dlouhé horské a turistické sjezdy a tůry / všechny terény
  • pohodlnou přepravu osob i nákladu díky extra dlouhému a širokému stupátku
  • drsnější podmínky / rozbitý asfalt, šotolina, lesní stezky a cesty - i lesní porost (na houby, na borůvky, na výlety) 
  • skvělá pro rekreační mushing - cílené zaměření
  • pro hosty v horských hotelech
  • pro hosty v kempech (možnost provedení s elektrickým pohonem)
  • pro důchodce, domovy důchodců (speciální provedení s elektrickým pohonem)
  • pro treninkovou přípravu běžkařů
  • pro karavanisty

Na co se nehodí:

  • pro delší silniční cestování (vyšší postavení na stupátku než mají speciální silniční koloběžky)
  • závody - rychlostní rekordy
  • závodní mushing a velká plemena psů
  • skoky z překážek 
  • na hraní = pro děti
  • potápění :-)

Nejsme a ani nemůžeme být nejlevnější - ale čtěte proč.
Na co byl kladen důraz - za co si připlácíte / do čeho jsme investovali:

  • MAXIMÁLNÍ BEZPEČNOST VE SJEZDECH - konstrukce koloběžky je cílená na pohodlí a maximální bezpečnost ve sjezdech - vlastní nové řešení - zvýšení brzdícího účinku = stabilita při brždění o 100% vyšší než u klasické koloběžky, vyšší než u horského kola
    Speciální stupátko s odejímatelnou nástavbou WEX-Brake booster - zajišťuje maximální přítlak zadního kola v jízdě a při brždění a možnost nadlehčení předního kola při přejezdu překážky / přejezd jakékoliv nerovnosti bez nebezpečí zaseknutí rámu - rám s úpravou AntiCrash - zamezení zaklídění předmětů a nerovností před rám za předním kolem, maximalizace kontaktu předního kola na nerovnostech ve sjezdech (díky odpružení)
  • POHODLÍ  (pružnost rámu, odpružení kol, speciální dlouhé a širokké stupátko - vlastní řešení WEX)
  • NEJVYŠŠÍ STABILITA (řízení, rovnováha, brždění)
  • LEHKÉ OVLÁDÁNÍ (řízení a manipulace - geometrie)
  • dostupné komponenty (standardní vyšší výbava)
  • skladnost (standardní až co nejmenší rozměry - převoz i v kufru menšího auta bez demontáže kol)
  • užitkovost (vlastní řešení - nadstandardní "nákladní a přepravní prostor")
  • pro všechny terény
  • ideál pro doprovod menšími plemeny psů
  • uložení do kufru malého auta /  vozíme i dvě + psa (Nissan Almera, Honda Civic a podobné velikosti)
  • robustní a pevná konstrukce pro sjezdy ve všech rychlostech
  • nastavitelnost řídítek ve všech směrech, dvojitý předozadní kloub (výška určená trubkou přední vidlice)
  • plné vybavení - 3x blatník (opravdu 3x !) - zadní 7x uložený (na požádání zkrácená verze Cross s lapačem nečistot), 2x kotoučové hydraulické brzdy, odpružení, zvonek,  atd.
  • konstrukce pro použití v "Šumavských podmínkách" (výbava, provedení, pohodlí, nejvyšší bezpečnost při sjezdech)
  • konstrukce cílená na využití především pro rekreaci a horské podmínky + psí doprovod

Základní technické údaje:

  • Výška osy řídítek: 105cm
  • ODPRUŽENÁ
  • celková délka (po hrany pneumatik) - 143 cm
  • osová délka - rozteč kol - 100 cm
  • max. délka bez kol - 116 cm (vč. přesahu blatníku) / celková do kufru 143 cm
  • nosnost - do cca 100 terén / do 110 kg silnice 
  • hmotnost - cca 12 kg  v plné výbavě
  • výška řídítek (madel) od země - 105 - 110 cm (pevná výška - bez možnosti většího výškového nastavení)
  • šířka řídítek - 65 cm  
  • světlá výška podvozku v nezatíženém stavu (konstrukční výška dolní hrany)
    - vzadu - 7 cm
    - vepředu - 9 cm
  • světlá výška podvozku v zatíženém stavu - zátěž cca 80kg (přejezdová výška)
    - vzadu 6-6,5 cm / stálá
    - vepředu - 9 až 6,5 cm / regulovatelná jezdcem za jízdy 
  • max. výška horní hrany stupátka v nezatíženém stavu
    - vzadu - 10,5 cm
    - vepředu - 11,5 cm
  • výška horní hrany stupátka provozní - při zátěži cca 80kg
    - vzadu - 10 cm
    - vepředu - 11 až 9 cm / regulovatelná jezdcem za jízdy
  • úhel nášlapu 
    - konstrukční - +3° (v nezatíženém stavu)
    - provozní - 0 až +3° regulovatelný jezdcem
  • šířka nášlapu nejužší / nejširší - 14/22 cm  (BrakeBooster 14,5 nebo Cross 14 přední část - 22 zadní část) 
  • max. délka nášlapu pro Cross 60 cm vč. ohybu / 46 cm pro klasické provedení
  • pomalý přejezd obrubníků bez zachycení rámem - do výšky 8 cm
  • sjezd z nerovností se skluzem podlážky - nerovnost výška max. cca 20-30cm 
  • technický zdvih odpružení - od dorazu k dorazu - 3cm
  • provozní zdvih odpružení (pod zatížením 95kg) - regulovatelný jezdcem v rozsahu 0 až max. 2/3 cm
  • možnost plné blokace pružení v horní pozici zdvihu
  • vysoce odolná prášková vypalovací barva

Konstrukční řešení:

  • Trubkový svařovaný rám AL 6061
  • Triaxiální vzpěry stupátka zabraňující křivení - kroucení rámu
  • AntiCrash kýl - minimalizace "zaseknutí" koloběžky při přejezdu vyšších nerovností
    (možnost sjíždění svahů v lese - zvládá kořeny, pařezy, kameny i drny)
  • Slipping frame - kluzná spodní plocha rámu pod nášlapem = bez výčnělků 
  • Víceúčelový nášlap WEX-UNI-Rocket (nástavba "Anděl" - WEX-Brake booster )
    - zvyšuje účinnost zadních brzd / omezení prokluzu kola při brždění - "gravitační ABS"
    - zabraňuje (omezuje) nadzvednutí zadního kola při panickém brždění přední brzdou 
    - umožňuje přepravu dospělý + dítě 
    - umožňuje přepravu velkých tašek, pytlů, zavazadel a pod. + dospělý
    - chrání brzdy a rám proti poškození při pádu koloběžky, odložení na bok a pod.
    - umožňuje nepřímou regulaci tuhosti pružení + délky zdvihu přední vidlice
    - umožňuje řízení koloběžky "nohama" = jako při lyžování 
    - umožňuje pomalé sjezdy i nejtěžších terénů
    - umožňuje pohodlný stoj s chodidly vedle sebe
  • Odpružená přední vzduchová vidlice s nepřímou regulací zdvihu a možností blokace
  • Minimální celková délka s maximální délkou nášlapu (143 / 60)
  • 1x zadní + 2x přední blatník (na rámu + nad kolem) ve standardní výbavě - odolný plast, zpevnění zadního blatníku pro možnost odstavení koloběžky "na řídítkách", 7 bodové stabilní kotvení zadního blatníku 
  • Samostavitelné  kotoučové (hydraulické) brzdy - bezúdržbové
  • Trubička pro zadní brzdu vedená rámem
  • Otáčení řídítek s dorazem - zamezení "protočení řídítek kolem svislé osy" = zamezení poškození kapalinových brzdových trubiček
  • Celohliníkové stupátko + volitelně nástavba:
    - Rocket ("Brake Booster Cross - Anděl")
    - Klasic ("Brake Booster Basic - Anděl")
  • Bez stojánku
  • Skvělé využití také pro Mushing (odpružená přední vidlice)
  • Účelová konstrukce - sjezdy / lehký i těžší terén / rekreační jízdy a pěší turistika

 

Jak vznikala a čím to začalo....

Tak máme hotové první prototypy nového modelu koloběžky - a zase - jak jinak - chyběla mi na trhu...
Ani to v podstatě nemůže být klasická koloběžka - tu měl Hurvínek... tohle se musí jmenovat jinak. Tohle vzniká lyžařům přímo pod nohama - tohle bude využívat především GRAVITACI jako základní zdroj pohybu. Odrazy jsou až druhotné - víceméně - běžky na kolečkách.
Asi se teď hodně divíte ... na trhu je v dnešní době kolem 30 typů, velikostí a druhů koloběžek. Vida - a ani jedna taková, kterou hledám. NĚCO mi na nich chybí... NĚCO hodně důležitého...
Chybí mi opět UNI koloběžka - stroj, který využiju všude - a na všechno, s optimalizací brzdných sil, s pružením, které zbožňuji a rád si s ním pohrávám, s maximálním pohodlím pro nohy, s lehkou manipulací a maximální skladností - a především se zvýšenou bezpečností, která mi především u všech současných koloběžek chybí.

Proto na Šumave vznikla koloběžka - GravityRoller
Současné koloběžky VŠECHNY katastrofálně špatně brzdí zadním kolem, především v prudším klesání - kolo jde okamžitě do smyku, nadzvedává se, na vlhkém nebo prašném podkladě je to životu nebezpečné... díky konstukci koloběžek se stalo již několik smrtelných a těžkých úrazů - někde je hodně velká chyba...

  • Při brždění předním kolem se v klesání značně nadlehčuje zadní kolo
  • Na nerovnostech ukrutně "drnčí" a odskakuje přední kolo, bolí z toho ruce, v zatáčkách je to nebezpečné / chybí odpružení
  • 90% koloběžek nemá standardně blatníky - koloběžka je odsouzena pouze k 1/3 využití - i za sucha máte boty plné kamínků, písku a jehličí, za mokra bláto až na krku 
  • Když už tam blatníky jsou, jsou většinou nestabilní - kmitají, drnčí a snadno se poškodí
  • Přejezdovou výšku stupátka (rámu) si nemůžu za jízdy regulovat = musím koupit buď nízkou koloběžku na silnici (všude chytám), nebo vysokou do terénu (těžce se odráží). Existuje sice jedno skvělé řešení - ale to vyžaduje zastavit / přestavět výšku kola / jet dál ... nedovedu si to představit provádět 10x denně... Tohle musí jít volně v jízdě! 
  • Ukrutně úzká a krátká stupátka unavují při stání, neumožňují pohodlný a stabilní postoj na obou chodidlech při sjezdech a pohodlnou výměnu nohou při odrazech
  • Koloběžkám se protáčejí řídítka, klidně několikrát dokola (jak to, proboha!!)
  • Zoufale málo účinné brzdy - při dlouhých sjezdech bolí prsty od tvrdých brzd, rychle se opotřebovávají, řvou, nebrzdí v rychlosti...
  • VŠECHNY koloběžky jsou nebezpečné při přejezdu vyšších nerovností. Ve standardním provedení se při přejezdu nerovností zaseknou přední hranou rámu

Je toho málo?
"Jen" tohle mi prostě chybělo k dokonalosti a k pocitu, že LYŽOVAT mohu při každé procházce i v létě....
A tak na Šumavě vzniká nová koloběžka - koloběžka, která by mohla do výroby koloběžek přinést nutnou změnu.
Původní a ten první impuls k vyzkoušení koloběžky nám dal náš pes - Border Kolie je k neutahání. Tak mne začal tahat - jak jinak - na vypůjčené koloběžce. Brzy ale nezůstalo jen u tahání... 
Druhý - přímo giga impuls - byla moje záda. Na kole bolí, bolí i "sed" - prostě kolo jsem "nedal" víc jak pár kilometrů. Odkrvují se mi ruce, a odumírají až k loktům - každé klesání jsem stál v pedálech, brněly mne ruce, záda, chytaly mne křeče do břišních svalů - vystřídal jsem spousty sedaček, včetně gelových, zkoušel jsem odpružit úplně všechno. Nic nepomohlo... klesání na kole bylo vždy za trest...
A třetí impuls - především - jsme lyžaři - a to nám v létě citelně chybí.

A na koloběžce?
Nemám zdravotně jediný problém - když chci, sjíždím = hezky ve stoje jako na lyžích, ruce ani neví, že drží řídítka - na dobré koloběžce je prostě držet silou nemusíte, stačí je lehce usměrňovat. I řídit se dá pohodlně jenom nohama - jen vědět jak na to a mít to správné - dostatečně širokké stupátko. Nohama řídím i v pomalých terénních sjezdech v roklích a stržích - ruce jen lehce hlídají větší výkyv řídítek...
Když chci, sportuji = odrážím se jako na běžkách, a když je to všechno moc velká dřina - prostě se procházím. I opora o koloběžku má tady něco do sebe - i pro moje záda...
A po prvních trasách s naší Borderkou jsem zalapal po dechu - ano ! To je ono - lyžujeme i v létě - a nic nebolí!! Dlouhé šumavské sjezdy, 80% klesání na 30km tratích .... nová extáze. Jízda v dlouhých i krátkých obloucích, zase svištící vítr kolem uší, hra s rovnováhou, práce tělem při přejezdu nerovností, malé skoky a terénní sjezdy.... užívám si konečně "jako lyžování" i v létě! A to i na Šumavském Špičáku - dokonce včetně služby vleků !

Koloběžka - Gravity Roller WEX-Rocket má možnost uchycení speciálního rolovacího vodítka - začaly se vyhledávat trasy, kde převažuje klesání - pokud možno upravené "sjezdovky" pro dlouhé hodiny jízdy, ale ani ta neupravená neuškodí - naopak pobaví :-) / jenom na to už musí být ta správná koloběžka = GravityRoller.... s vhodnou geometrií, měkkostí jízdy (nutně odpružená), pohodlným stáním a s možností ovládání zatáčení jako na lyžích - nohama. Žádné úzké a krátké sprintérské prkénko...

A tak se jezdilo, hodnotilo, kupovalo, zkoušelo, porovnávalo - zakládalo půjčovnu / poslouchalo zákazníky - půjčovna se prodala = nestíhalo se - a hlavně se řešilo, jak tohle vše zprostředkovat i ostatním v té nej... tedy W-ex-kluzivní podobě. Tak jako u lyží...

A tak se začalo vymýšlet - a přemýšlet - a opět jak jinak - HLAVNĚ logicky.

K tomu všemu bylo nejdůležitější - NEUČIT SE OD OSTATNÍCH !!!! Proč?

*  *  *

Albert Einstein:
„Jak vzniká vynález? To všichni vědí, že je něco nemožné, tak už to neřeší - a pak se objeví nějaký blázen, který neví, že je to nemožné, a udělá vynález.“

*  *  *

Výuka "od někoho" je sice nejrychlejší cesta k vědomostem - ale často vede také k opakování chyb. Chyb bez myšlení. Chyb těch druhých. "Tak mne to naučili - tak se to říká / tak se to dělá / tak je to jasný a nemusím nad tím přemýšlet." Někdo už to zkoušel...
Někdo - ale také mohl udělat chybu. Princip navigace - jedu podle navigace - tak vypínám vlastní mozek a často i úsudek. Když se člověk něco striktně naučí, nebo je něčím / někým veden, má většinou zavřené oči. Nevidí nové možnosti - protože  - TAK SE TO PŘECE NEDĚLÁ, proč by to dál řešil ....
Ano - cesta pokus-omyl je určitě delší, dražší i složitější. Ale zaručeně je úspěšnější, dokonalejší a pokud máte v určitém oboru být na vrcholu - je NUTNÁ = přináší nové možnosti, nové řešení, dokonalejší výrobky. Je to vysoká škola v praxi.

Nejsem dokonalý - a už vůbec nejsem specialista na koloběžky.
Co - a kdo - ale je ten SPECIALISTA? Kdo vůbec může rozumět koloběžkám?
Ten, kdo je vyrábí?
Ten, co na nich jezdí závodně?
Ten, kdo je "jenom" kupuje a nebo už vlastní?
Ten, kdo je prodává?
Každý z nich je pouze "uživatel" koloběžek v určitém oboru - a určitým způsobem.
Kdo tedy má umět poradit - kdo je ten SPECIALISTA na KOLOBĚZKY?
Na REKREAČNÍ koloběžky.
Je to jako u jízdních kol - jako u lyží - jako na cokoliv, co už existuje v mnoha provedení a v mnoha modelech...

Takový člověk neexistuje - nebudu to ani já ... a z toho jsem vycházel.
Ale co vím na 1000% - určitě to nejsou koloběžkáři, kteří na koloběžkách závodí.
Jejich názory jsou zkreslené rychlostí, demagogií předepsaných pohybů a držení těla, dokonalostí a sportovním výkonem. Po takové koloběžce, na které mám jezdit jako deformovaný robot, já osobně netoužím.
A zásadní dotaz - touží po ní rekreační uživatel? Tak jako u lyží ..

*  *  *

Musím se tedy stát specialistou na rekreační koloběžku
Koloběžka GravityRoller WEX-Rocket = musím ji sám "porodit".
Nikdo jiný na této planetě, a to ani ten, co ji někdy/někde bude testovat a psát jakoukoliv recenzi, ji nebude znát tak dobře - a nepochopí detaily a konstrukční úpravy, pokud nepochopí její účel.
Koloběžka prošla několika úpravami, mění se ještě dnes - a jak se znám, bude se měnit ještě dlouho. Mění se pro mne - a podle mne - a především pro to, na co vznikla.
A vznikla především pro procházky a sjezdy na Šumavě, běhání se psem, procházky po horách, po Alpách, na procházku kolem jezer a řek, na procházky přírodou - pro sjezdy s maximálním využitím gravitace a pro nejvyšší rychlosti.

Tahle koloběžka vznikla především pro toho, kdo MILUJE PROCHÁZKY.

Náš výrobek Vám je o 100% zpříjemní, prodlouží a zatraktivní. Přestanete se nudit v dlouhých lesních pasážích, přestanou Vás řezat kolena při sestupech v prudkém klesání, neuklouznete, nezakopnete - dolů vždy pojedete / na rovině podle chuti / do kopečka je se o co opřít.
Na procházkách se především chodí = i s koloběžkou choďte! Nenuťte se do rychlosti, do unavujích odrazů - pokud nejdete právě sportovat. Z kopečka se svezte = na stejné trase jako vždy jen chodíte dojdete náhle mnohem dál, než když jste chodili jenom pěšky. Bez větší únavy, zábavně - prostě se dolů vezete.
Náš GravityRoller je vyroben zároveň jako vaše nová sportovní kabelka - musí plnit i funkci estetickou / doplňkovou, sportovní a praktickou.

A dnes už můžeme prohlásit - naše koloběžka - GravityRoller WEX-Rocket II - je pro tyto účely již dnes SKVĚLÁ. Neměl jsem možnost jezdit na všech koloběžkách - ale žádná koloběžka na našem trhu prostě nemá ty logické úpravy, které mi chyběly - a které jsem zabudoval do naší koloběžky.
Nevytvořili jsme klasickou koloběžku - je to víceméně UNI-speciál.
Speciál pro určitě podmínky - pro určitého zákazníka - pro určité trasy a cílené skupiny uživatelů - univerzální na Šumavu, do hor, na sjezdy a turistiku v přírodě a především na běhání se psem. Není to městský louda, není to sprinterský vyzáblý chrt - je Citroen mezi koloběžkami.

A to znamená - že třeba vůbec nemusí být právě PRO VÁS.

To je pouze informace proto, až nějaký chytrolín zase bude hodnotit, že:

  • oproti zkušenostem na koloběžkách (jakých ?) má WEX-Rocket moc široké stupátko - od toho přece upouští i KOSTKA! Od toho upouští všichni.
    Ať si výrobci koloběžek upouští od čeho chtějí - my - máme pod nohama široké, pohodlné a skvělé stupátko, které mi prostě všude jinde chybělo - a jen já vím proč tam je - Kostka má pravděpodobně pocit, že koloběžka musí být soutěžní stroj pro docilování maximálních rychlostí - ale u svého rámu pro mushing už šířku také upravil... / GravityRoller WEX-Rocket je zaměřen na procházky, pohodlí, klid a bezpečnost při rekreační jízdě a při náročnějších sjezdech + mushing. Je to jako u lyží - každý závodník odsuzuje kratší lyže = jeho problém....  
    Kdo si poprvé sjede na koloběžce s dokonalým, pohodlným a širším stupátkem - už nebude chtít jinou...
  • že odpružená přední vidlice oslabuje odraz - pitomost, tohle opět prohlásili závodníci a každý trotl to hned opakuje - ale většina uživatelů přece vůbec nechce závodit / takže - závodníci, jezděte si třeba na žebřiňáku s ocelovými koly, naše odpružená vidlice je odpružená na JINÉM stroji, kde to přináší několik skvělých výhod! Také musíte vědět jak odpružit, jak nastavit pružení a proč a jak s tím pracovat! A pokud někdo dokázal "ztratit energii" jen tím, že odpružil přední kolo - pak by za to měl dostat Nobelovu cenu. Dokázal neplatnost zákona o zachování energie a hmoty....  Nepleťte si "ztrátu energie" se ztrátou přítlaku podrážky při odrazu! Ten se skutečně mění - ale až od určité rychlosti. V pomalé jízdě má odpružení (správně nastavené) jenom výhody....
    Pro mushing a pro menší kola je v podstatě konstrukční podmínkou!
    A co asi nikdo zatím nechápe - koloběžka s odpruženou vidlicí je zároveň:
    - stabilnější při jízdě a v rychlosti - kola mají lepší kontakt s vozovkou
    - bezpečnější - lépe brzdí, méně klouže
    - komfortnější - na jezdce a do rámu se nepřenáší tvrdé rázy ani od zadního kola
    - odpružením přední vidlice u koloběžky se automaticky odpruží o 50% i zadní kolo!
    Kdo si poprvé zajezdí s příjemně odpruženou koloběžkou - už nebude chtít jinou...

I tak se určitě najde spousta chytrolínů, kteří budou tvrdit, že spousta věcí se "přece dělá jinak"...
Moje doporučení - ať si takový šťoural jezdí na čem chce. 

Pro mne - a doposud pro 100% zkoušejících jezdců - je koloběžka / GravityRoller WEX-Rocket I skvělá, zatím při každé testovací jízdě ve skupince jsem musel jet já sám na neodpružených "dřevácích" od jiných výrobců..... náš prototyp mi nikdo nechtěl vrátit.

Do kufru auta uložíte i dvě naše koloběžky - i bez nutnosti vyndavat přední kolo.

Víceúčelové stupátko WEX-Uni Rocket s posilovačem brzdícího účinku (nástavbu BrakeBooster - "Anděl") ale už těžko někdo překoná,
koloběžky právě vstupují do nové dimenze.... 

*  *  *

POZOR !

INFO pro všechny výrobce koloběžek:
!  NEJSME DALŠÍM masovým VÝROBCEM KOLOBĚŽEK !
Doufám, že jste si oddechli a spadl Vám kámen ze srdce...

Spěte v klidu, jste první = jste lepší = jste profesionálové = VÁS ostatní kopírují = vy jste měli ten správný nápad první = vyrábět koloběžky i pro dospělé.
VY jste pořád nejlepší, jste prostě skvělí.
Zůstaňte tedy v klidu.... tady Vám neroste konkurence, která by Vás chtěla převálcovat - my Vás pouze DOPLNÍME... I my Vás částečně kopírujeme, využíváme některé Vaše nápady - a nebo lépe řečeno - také jsme k nim dospěli.

 A L E
Něco Vám prostě ušlo, něco Vás nenapadlo, něco jste ještě neudělali tak, jak by to bylo lepší.
Něco - vás vůbec nenapadlo ...
A proto ten jeden skvělý model koloběžky pro sjezdy, turistiku a rekreaci vyvinutý značkou WEX.

Máte zájem o spolupráci nebo převzetí výroby - KONTAKTUJTE NÁS = půjde to rychleji - MY tuhle koloběžku vyrábět nebudeme, je to fakt šíleně moc práce !

Ale stále to bude WEX = V. V. EXkluziv

Tak jako WEX ve výrobě lyží.
Tak jako WEX ve výuce lyžování.

Logo WEX

DOPORUČUJEME
Váha - hmotnost12 kg
MateriálAl 6061
Optimální zatíženído 100 kg
Sestavakomplet
Výrobceoriginál WEX
Speciální úpravapro Mushing
Barvasvětle - šedá
Příslušenstvív textu
Rozměryv textu cm
Parametryvše v textu
Kategorievše v textu
Zde můžete vložit Váš příspěvek / dotazy k produktům odesílejte přes Kontaktní formulář v dolní části stránky
přidat příspěvek