Prosíme - nepoužívejte v objednávkách a při registraci adresu GMAIL.COM !!

ESHOP

Prosíme všechny zákazníky...

17. 01. 2022, 13:33

PROSBA NEJEN K ZÁKAZNÍKŮM ZE SLOVENSKA

Musíme tímhle příspěvkem oslovit každého z našich zákazníků - každého především proto, abychom nebyli nařčeni z národnostního útlaku.

Množí se nám velice nepříjemný nešvar - již několik zákazníků si u nás provedlo objednávku - nechali si zboží připravit - zabalit - a po několika dnech ji zrušili.

Řeknete si - no a co? Na to přece máme právo.

 

No a tady už nastává hodně velký problém.

  1. Dopředu předesílám, že šlo zatím jenom a pouze o zákazníky ze Slovenska
    Ani jedna objednávka od zákazníků s České republiky nebyla po jejím provedení stornována způsobem, který popisuji dále
  2. Musím tedy upřesnit, že nikdy nešlo o standardní zrušení objednávky - vždy šlo o požadavek, že když nepřistoupíme na cenu, kterou nám zákazník navrhuje, tak že objednané zboží posílat nemáme

    TAKŽE:
  3. Pro tyto případy je nutné upozornit, že podle poslední právní úpravy je zákazník, který již odešle svoji objednávku do systému - je ze zákona POVINEN zboží převzít - zaplatit - a teprve poté může řešit třeba vrácení zboží bez udání důvodu ve 14 - denní zákonné lhůtě. Tato povinnost pro zákazníka nastala NOVĚ okamžikem odeslání objednávky - ne až po přijetí zboží, jak to platilo dříve. Již odesláním objednávky uzavíráte kupní smlouvu.
  4. Na toto nařízení jsme museli reagovat i my naší povinností - Váš návrh na uzavření smlouvy je pro nás závazná objednávka na úrovni uzavření kupní smlouvy. Možná, že jste si všimli, že úplně na závěr textu v košíku - stránka s odesláním objednávky hned u tlačítka ODESLAT - přibyla ze zákona nová věta:

    Odesláním objednávky se zavazujete k platbě za zboží
    Ano - nověOdkaz otevírá nové okno se jedná již o uzavření právního aktu, který vstupuje v platnost již v okamžiku ODESLÁNÍ objednávky.
    (
    § 53 OZ, který vychází ze směrnice Evropského parlamentu a Rady 97/7/EC o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku = tzv. distanční smlouva = objednávka učiněná prostřednictvím internetového obchodu je pro obchodníka závazná v okamžiku, kdy mu dojde včasné přijetí návrhu ze strany spotřebitele.)

    Platbu za zboží již v tomto okamžiku prostě můžeme vyžadovat v té výši, v jaké zákazník objednávku odeslal / nejsme blázni, zatím to neřešíme, ani soud nemá v této věci úplně jasno - ale..

 

Nyní ALE prosíme všechny zákazníky, kteří chtějí od nás zaslat cokoliv se slevou - nebo zadarmo - nebo se až po slevě ze slevy budou cítit jako vítězové = prosíme, o případnou slevu žádejte ještě PŘED odesláním objednávky.
 


K tomuto tématu ale upozorňuji, že po tom, co nám nyní předvádí za omezení naše vláda, rozhodně nebudeme poskytovat horentní slevy na požádání - ceny půjdou každopádně nahoru a ne právě málo. Takže doporučuji - kupujte, dokud je co !


Požádavkem na případnou úpravu ceny, podmíněnou odebráním zboží jedině za Vaší cenu, odeslaným ještě PŘED odesláním objednávky, se jednak vyvážete z povinnosti platit za Vámi objednané zboží v plné výši - ale hlavně - dáte nám čas na Váš požadavek reagovat / než se začneme nějakou ZBYTEČNOU objednávkou vůbec zaobírat.

V našem provozu totiž nemůžeme čekat, zda se ještě budete nějak rozmýšlet - přijde objednávka a my ji prostě musíme okamžitě a obratem připravit. Znamená to ihned lyže namontovat (často i pozdě večer, víkend - nevíkend)  / seřídit vázání / provést první servis = voskování, úhlování, případně montáže doplňků / také zabalit - a připravit k expedici, vše popsat - potisknout - a pro platby na dobírku také ihned objednat přepravu (1 den předem). Pro platby předem objednáváme přepravu ihned po obdržení částky za zboží - platba předem se týká především slovenských zákazníků, kam díky bohu neposíláme zboží na dobírku - a bratia - divíte se prečo pouze platba vopred a nie dobierka?

Poslední útoky na ceny zboží ze strany slovenských zákazníků PO ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY nás tak nějak - přirazily do židle.
Objednám - pak vyhrožuji (ale vždy slušně, podotýkám...) že to nebudu chtít když mi to nepošlete za MOJÍ cenu / ano čtete dobře - dostali jsme dokonce i návrh, za kolik si slovenský bača od nás zboží odebere - jinak že ho nechce a koupí si ho jinde. A čtete také dobře - nejprve objednal - nechal si vše připravit - a pak nezaplatil a snažil se vynutit na nás slevu. Jeden zákazník? No - už byl v této sezoně v pořadí několikátý...
A to se mi zdá opravdu moc. V historii naší práce jsme se s tímto fenoménem ještě nesetkali.

Takže - nelíbí se Vám naše ceny - TAK PROSÍM - nic si neobjednávejte.
Zvlášťe, když se jmenujete J. CIPOV. Požadoval další slevu ze slevy (původní sleva byla ve výši cca 100,- EUR, požadoval další slevu, kde si stanovil svoji cenu za kterou je ochoten objednávku akceptovat). Tady jsem dokonce po mém odmítnutí a doporučení, aby tedy pán už u nás nenakupoval dostal upozornění, že mne probere na všech obchodních serverech, že na mne upozorní na všech sociálních sítích a že přede mnou bude varovat všechny budoucí zákazníky. Jak milé ...
Také pan Pagáč si u nás již nikdy nic nezakoupí, také pán Chamko by si měl rozmyslet předem, co si objednává - a další dva už jmenovat nebudu, šlo už jen o pitomosti. Jako třeba objednávka jednoho zboží 3x - bez zaplacení.
Přiznávám se, že jsem na tyto akty přátelství sám nereagoval nikdy moc přátelsky - prostě vždy odešlu ne právě přátelské poděkování i s přáním, aby tato objednávka byla v našem obchodě už poslední v jejich životě. Obdržel jsem za to vždy držkovou - čože sa mi akože něpáčí ?!? Oni na to predsa majů právo!
Asi to vnímám trochu jinak - zrušení objednávky po té, co jsem nepřistoupil na jinou cenu, do noci jsem pracoval na jejím rychlém vyřízení a objednávka byla již připravená k expedici - to je pro mne facka za mojí práci.

BRATIA - BOHA JEHO - ČO SA TO U VÁS ROBÍ ?!?

Máme na Slovensku velké množství zákazníků - ale tohle, to je najednou lavina. Takže prosím až zoufale - PROBERTE SE.


Internetový obchod s lyžami nie je tržnica so zemiakmi  v Čiernej pri Čope !

Další náš krok u nás bude nyní zpoždění zásilek na Slovensko o 3-5 dní z toho důvodu, že nejprve budeme čekat na platbu - a teprve potom se bude zboží připravovat k expedici / montovat, balit a objednávat přepravu - a bude pravděpodobně i následovat změna kurzu Eura tak, abychom naše ztráty u zásilek na Slovensko nějak vykompenzovali - a - světe div se - také omezili objednávky z jedné země, kde se "cosi" děje..


Tento článek jsem byl donucen napsat, i když nad ním nejásám - zveřejňuji jej jednak jako upozornění na platnou právní úpravu při odesílání objednávek on-line - a jednak jako odpověď pánovi, který sa vyhrážal, ako s touto sviňou zatočí.
Také jemu posílám odkaz na tento článek - a jako varování všem obchodníkům zveřejňuji tento článek i na sociálních sítích - možná to i Vám pomůže ve Vaší práci.

V.Vopalecký


 

X

K ukládání nastavení a fungování všech funkcí webu využíváme vybrané soubory cookies. Plnou funkci webu můžete buď odsouhlasit, zakázat, ignorovat, nebo omezit vlastním nastavením. Více o cookies

Povolit všechny cookies
NASTAVIT COOKIES
Nesouhlasím s plnou funkcí