Prosíme - nepoužívejte v objednávkách a při registraci adresu GMAIL.COM !!

ESHOP

2012 - Heuréka - co možná nevíte...

17. 07. 2018, 20:57

HEURÉKA - OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY

 ... jak to vlasně ne/funguje ?!?

Opravdu je vůbec něco důležitého ověřeno ?!?

 

... určitě většina z Vás zná oranžové logo vyhledávače / srovnávače a nákupního "rádce" HEURÉKA.

Není to tak dávno co přišel tento server s novou - na první pohled atraktivní službou nejen pro nakupující - ale i pro prodejce - přidělování grafického "certifikátu" - tedy označení obchodu logem OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY.

Jeden čas jsme i my dosáhli tohoto "ocenění" a směli jsme tento certifikát zobrazovat i na našich stránkách

Tato služba je v základu zdarma, takže by neměl být důvod ke kritice. Ale ne všechno, co je zdarma, může také být přínosem...

Co se skrývá za touto "milou službou" pochopíte, až když začnete službu využívat nejen jako nakupující, ale i jako obchodník.

Výtah - citace ze serveru Heuréka:

... Aby Heureka.cz dokázala doporučit nejlepší obchod, musí zvážit mnohem více aspektů, než jen cenu. Kvůli odbourání strachu z online nakupování a pro zamezení špatných zkušeností musí zohledňovat především kvalitu služeb obchodu (od přehlednosti stránek, uvádění kompletní informace o ceně, dodací lhůty, řešení reklamací, ...).

... konec citace. Celý článek jste mohli najít i na stránkách Heuréky - kupodivu, byl časem odstraněn...
Nikde nebylo ani slovo o povinném / minimálním množství objednávek a hodnocení za "nějaké období".

Pokud totiž obchod nedosáhne určitá kriteria v počtu objednávek / hodnocení, který stanovuje provozovatel serveru HEURÉKA, bude mu třeba i již jednou přidělený certifikát odebrán.

Obchody, které nemají aktuálně přidělený certifikát spokojenosti, jsou ve vyhledávači znevýhodněni odsunutím produktů na poslední místa a jsou odstraněny ze seznamu "Ověřených obchodů".... asi za trest - např. za to, že mají "mezisezonu" a zákazníků mají v té době logicky méně - nebo - a to je ještě horší - že prostě ne každý zákazník je zrovna nadšený z nějakého dotazníku, který musí vyplnit a odeslat.

Takže když zákazník dotazník ignoruje = neodešlě hodnocení - tak to pro obchod znamená, že objednávka neměla odezvu, počty se Vám dostaly do "černých čísel" a  jste NESPOLEHLIVÝ obchod.

SUPER !!!....

A nyní jsme u jádra problému. Heuréka se tváří jako pomocník nakupujícím - což i v určitém ohledu také je.

A kritéria pro obchody?

V první řadě hranice pro dosažení na "certifikát" není nikde zveřejněná (a pokud ano, je tak dokonale a hluboko ukrytá, že ani po dvoudenním pátrání jsme konkrétní = číselné podmínky pro přidělení certifikátu nenalezli)
P.S. dodatečně Heuréka zveřejnila procentuální požadavek na poměr objednávek / hodnocení a naposledy jej změnila na - cituji ...."dostatečný počet respondentů .."
Jako hlavní a zásadní - rozhodující faktor pro přidělení / odejmutí certifikátu je STÁLÝ/minimální POČET HODNOCENÍ, který si stanovil = určil / předepsal někdo z Heuréky. Hranici se nedozvíte... (procenta / dostatečný počet)  
.I když obchod jednoho dne získá přidělení certifikátu = dostatečný počet hodnocení za určitou dobu, pak náhle - pokud mu v průběhu určitého období (asi 3 měsíce - odhadujeme ze zveřejněné tabulky, ale nikde jsme se to nedočetli) poklesne počet HODNOCENÍ / objednávek pod stanovenou hranici (a to stačí když chybí 1 hodnocení za určité období), certifikát je opět odebrán = stáváte se NESPOLEHLIVÝM OBCHODEM. A pak je někdy zase přidělen - a odebrán atd.... POUZE ZA DOSAŽENÝ POČET OBJEDNÁVEK - NE za špatné hodnocení jste potrestáni ztrátou důvěry za to, že zákazník neodešle hodnocení !!

Tuto skutečnost Vám oznámí automat velice mile - a nekonkrétně:

Dobrý den,

na základě nedostatečného počtu hodnocení nebo špatného hodnocení zákazníky za poslední tři měsíce, byl Vašemu obchodu Lyze-snowblade.cz automaticky odebrán certifikát Ověřeno zákazníky....
Certifikace Vám bude automaticky opět vrácena ve chvíli, kdy průměrné hodnocení a počet hodnocení splní dostačující kritéria."

Bez udání konkrétního důvodu budete potrestáni ztrátou důvěryhodnosti, přesunutím produktů na poslední místa, odejmutím již jednou přiděleného uznání které ale udělují ZÁKAZNÍCI svým hodnocením - každý zákazník bláhově věří, že hodnotí především přístup a kvality obchodu ... omyl přátelé, to je zde druhořadá záležitost - čtěte dál !!

Zákazníci vás teď nějakou dobu méně hodnotili (proč by měli např. stále a opakovaně nakupující zákazníci pořád dokola hodnotit jeden a ten samý obchod prostě nechápu) a i když zákazníci stále hodnotí obchod se 100% spokojeností, přesto pokud obchodu v mezisezoně poklesne počet objednávek = hodnocení / nebo u vás nakupují pořád masy stejných zákazníků, kteří již hodnotli a logicky nehodnotí pořád dokola jako magoři - je Váš obchod potrestán okamžitě ODEJMUTÍM CERTIFIKÁTU a znevýhodněním ve vyhledávání zboží a obchodů.

A tak na čele ve vyhledávání produktů jsou pouze a jenom mega a giga obchody, většinou ty z řetězce Heuréka, které platí za prokliky a živí Heuréku...

Obchody, které nemají zájem o zákazníka tak jako o masový prodej - prodej čehokoliv, blbostí - i špendlíků. Prodej neosobní, masový....

Takže ?!?

Zapojení se do služby by mohlo být pro poctivé obchody přínosem, kdyby pouhé neodeslání dotazníku od zákazníka nebylo hodnoceno stejně, jako negativní hodnocení a kdyby hlavním kriteriem pro hodnocení byla spokojenost zákazníků, a NE POČTY objednávek ...

Takže na prvních a stabilních místech jsou tímto systémem protěžované obchody, které sice nedosahují 100% spokojenosti zákazníků (v tisícovkách objednávek se několik stovek nespokojených zákazníků poměrově vytratí), ale díky celoročnímu a velice obsáhlému sortimentu dosahují tisíců objednávek za určité období = stovky potřebných hodnocení za určitý čas. Stačí se podívat na přední místa ....

Dokážete tam najít "soustředěné obchodní internetové domy", které ve své nabídce elektronicky kumulují zboží od cca 3 a více - dodavatelů - velkoobchodů - a nabízí tak desítky tisíc stejných produktů, ale pod různými doménami a skrytými společnostmi ... co takhle něco objednat u KASA.CZ ?!? Zaručuji často dodání zboží od úplně jiného dodavatele bez informace obchodu o této změně dodavatele.... viz i stížnosti mnoha nakupujících v diskuzi u hodnocení obchodu. Přesto se KASA.CZ pyšní certifikátem, desetitisíci hodnocení - a to za práci někoho jiného - jsme všichni slepí ?!?

Je totiž úplně jedno, že spokojenost zákazníků je třeba pouze 70%. Podstatným a důležitým kriteriem proto, aby se obchod pyšnil "certifikátem spokojenosti", je POČET OBJEDNÁVEK ZA URČITÉ období = potažmo hodnocení.

Na předních místech "spokojenosti" pak najdete jenom prodejní / množstevní giganty, a pokud se chcete skutečně přesvědčit o jejich práci, musíte pročíst stovky hodnocení pod jejich doménou abyste se dozvěděli, jak to v tom či onom obchodě opravdu chodí. Certifikát / necertifikát - ten je přidělen především za dosažený počet objednávek....

Že by se tady něco "nepovedlo" ?

Stačí se podívat na společnosti na prvním místě ve vyhledávači Heuréka - prezentují se jako jako ten nej.. obchod, a pozorně pročítejte ...  ať najedete na jakýkoliv příspěvek, hodnocení zákazníků je veskrze negativní, a přesto se tento moloch na svých stránkách pořád domáhá důvěry zveřejněným "CERTIFIKÁTEM SPOKOJENOSTI".

Náhoda ?!? A co takhle další giga společnost, určitě vysoce hodnocená u Heuréky - a také označena Certifikátem ? Nějak mi to smrdí .... samé negativní hodnocení...

A možná i Vás už ani nepřekvapí, že službě zákazníkům na Heuréce kraluje obří banner giga-společnosti s placenou reklamou..... ale to, že hodnocení v diskuzi zákazníků je i tento obchod veskrze negativní ? Počet objednávek a počet hodnocení daleko převyšuje stanovenou hranici pro většinovou "NESPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ"

.... a tak je každý obchodní gigant prostě OVĚŘENÝ ... a spolehlivý....

A jak to u nás už léta chodí - vše je to o penězích. Těmto velkoobratovým molochům poskytuje Heuréka poměrně medvědí službu utajením negativních hodnocení v množstevní hromadě, a tak je jasné, že i finanční podpora těchto gigantů Heuréce zapojením se do placených - především inzertních a "klikacích" služeb - je logickým vyvrcholením této spolupráce - viz gigantické reklamní bannery...

Tento článek není napsán proto, aby naši zákazníci povinně odesílali hodnocení i pro náš obchod - naopak - je to vždy o Vaší vůli ..... ale pokud to již takhle funguje, pomůže nám i odeslání nevyplněného dotazníku .. je to jen jedno kliknutí...
- tedy samozřejmně v případě vaší spokojenosti s naší službou....

V.Vopalecký - administrace obchodu WEX-SPORT Nýrsko - www.lyze-snowblade.cz

--------------------------------------------------------------------------------

P.S.

23.6.2016 - Dnešního dne jsme ukončili spolupráci s "Nákupním rádcem HEURÉKA" a vypínáme skript, který odesílal přehledy o našich objednávkách a emailové adresy nakupujících na HEURÉKU.

K tomuto kroku jsme přistoupili po zralé úvaze - k rozhodnutí přispěla také korespondence se zástupci Heuréky, kde nám jednoznačně potvrdili neskutečně nelogické nastavení hodnotících dotazníků, a dokonce i přípravu aktivit, kterými HEURÉKA jednoznačně připravuje zneužití našich obchodních kontaktů k vlastním obchodním aktivitám = spoluprácí s Heurékou bychom zásadním způsobem porušovali Zásady o ochraně osobních údajů.

Kopíruji z textu emailu z adresy - Heureka [heureka_cz@heureka.zendesk.com]:

".....Také plánujeme vlastní motivace do dotazníku - to znamená, že budeme zákazníkům za vyplnění dotazníků zasílat vouchery na itesco.cz, a podobně...."

= rozuměj - Vašim zákazníkům budeme zasílat NAŠE obchodní nabídky, tedy použijeme Vámi zaslané emailové adresy, abychom na ně rozesílali (chytře = pomocí zaslaných dotazníků o hodnocení obchodu) vlastní obchodní nabídky - nabídky našich obchodních partnerů .....

 

Aktivity Heuréky ve spojení s Nákupním rádcem tak považujeme jako zásadní porušení Zásad o ochraně osobních údajů našich zákazníků, a pokud máme v našich Zásadách o ochraně dat uvedeno, že neposkytneme osobní údaje (např. také emailovou adresu) žádné třetí straně, pak ji neposkytneme ani Heuréce.

A na poskytnutí emailové adresy našeho zákazníka je Obchodní rádce Heuréky postavený = služba postavená na hlavu.

Spoluprácí s Heurékou porušuje své Obchodní podmínky a Zásady pro ochranu dat 100% zůčastněných obchodů.... tak to bylo alespoň k dnešními dni, třeba se něco změní...

Heuréka tak dnes získává statisíce emailových adres zákazníků, kterým pak kdykoliv podle svého uvážení může zasílat své vlastní obchodní nabídky nebo nabídky svých obchodních partnerů...

Děkujeme za skvělou službu Made in CZ.

Již pouze zkouškou zadání jakéhokoliv produktu v jakémkoliv normálním vyhledávači (SEZNAM, GOOGLE) se může zákazník přesvědčit, že první odkazy na prvních stránkách již nepatří odkazům na prodejce konkrétního zboží, ale téměř vždy - na odkazy HEURÉKA nebo Seznam ZBOŽÍ.cz = na placené odkazy, placené pomocí kliknutí jakéhokoliv návštěvníka, i návštěvníka Nákupního rádce...

Proč?

Protože i Heuréka i Zboží.cz zavedli v svém výpisu zboží poplatky za prokliky = kliknete na zboží pod odkazem HEURÉKA nebo Zboží.cz - a Heuréka a Seznam získají min. cca 1,-Kč. Seznam dokonce bez výjimky = obchodník nemá tedy již volbu prezentace zboží ve výpisu Zboží.cz zdarma, ale pouze - za min. 1,- Kč za kliknutí..... jak dlouho na tuhle částku musíte pracovat? Nejde o tu jednu korunu - ale o součet "naklikaný" třeba konkurencí...a to už vůbec nechci spekulovat kolik se dá takto vydělat placeným pracovníkem, který by celý den neměl jinou pracovní náplň než klikat na odkazy prodejců. Neděje se to? jenom dobře - ale pokud možnost takového podvodu nijak zajištěná proti zneužití, pak rucepryč...

 Na internetu stačí, když nevědomky kliknete na odkaz - a v tom okamžiku někdo za Vaše kliknutí musel zaplatit 1,- kč (a někdy i více !!) - a někdo, kdo se zbožím vůbec nepřichází do kontaktu - tedy nemusí ho nakoupit, naskladnit, zkontrolovat, zabalit, opravit, smontovat atd. - tuhle "kačku" kasíruje. V podstatě za nic. Pouze ZA VÁŠ KLIK . Klik z jakéhokoliv důvodu....

1,- Kč a více

1,- Kč za každé Vaše kliknutí (za dražší zboží to mohou být i 3,- Kč), a to i z obyčejného vyhledávače Google nebo Seznam. Oba tyto "vyhledávače" - Heuréka i Seznam-Zboží.cz - se dokázali v ostatních vyhledávačích dostat na první místa tak, aby nic netušíci zákazník volil z prvních pozic ve vyhledávání placené odkazy - odkazy na zboží, které pouze načítá Heuréka a Seznam-Zboží.cz do svých vlastních vyhledávačů.

Nejedná se tedy o zboží těchto serverů, ale oni prostě "prodávají" klikání... prostě Vás přesměrují na sebe - aby jste klikali na jejich odkazy, a ne na odkazy z Google... a hlupák, který si "platbu za klikání ve svém obchodě" nastaví - platí a platí a platí - a z a nic - nakonec opravdu neví ani za co...... Tohle nejsou nekalé obchodní praktiky ?!?

Na konci to vše opět platí zákazník... první platící je idiotský obchodník, který tuto lest zatím neprohlédl - a platí a platí a platí za klikání na své zboží, i když ho nikdo nekupuje - a třeba si pod odkazem zákazník pouze potřebuje/chce přečíst informace a prohlédnout fotku.

Protože se obchodníkovi tak obchodování prodražuje - jednoduše zdraží své zboží.... a kolotoč pokračuje.

Zákazník kliká - obchodník platí - a klamavé obchodní praktiky jenom kvetou.

Ptám se - kde je konec?

Nemám nic proti tomu, když zaplatím komukoliv, za to, že mi přivedl zákazníka, který NAKOUPIL (viz. affiliate programy). Ale platit nějaké společnosti jen za to, že mi přivedl někoho (čtenáře) na moje stránky, platit tedy jen za to, že existuji - NIKDY....

Opravdu raději skončím s obchodováním, než podporovat takovéhle obchodní praktiky - a tak naše zboží nenajdete ani u Seznamu-Zboží.cz, náš obchod není ani v hodnocení Heuréky - a jakmile i Heuréka zavede povinou platbu za výpisy/klikání na zboží jako u Seznamu, nenajdete nás ani ve výpisu zboží z Heuréky....

Další obchodní lumpárny už raději vypisovat nebudu... a věřte že jsou tací, kteří zašli ješte mnohem dál.

Nechceme se stát obchodním gigantem - my obchodujeme proto, že z toho máme radost - a máme pak radost z Vaší radosti. Jakmile ale tahle radost vyprchá - a vezmou nám ji tihle nenažraní velkokapacitní brouci - mějte se tu s pánembohem..... stěhuju se s koloběžkou a s lyžema - někam do lesa....

--------------------------------------------------------------------------------

27.6.2017 - uplynul přesně rok - a naše předpovědi se vyplnily - Heuréka přichází s novým dotazníkem - a BING-HO - již s upozorněním na využití Vaší adresy také pro třetí strany - tedy pro obchodní řetězce a partnery HEURÉKA.

Prostřednictvím dotazníku dostáváte kupony pro nákupy u jiných obchodů, Vaše hodnocení se předává včetně emailové adresy i třetím stranám.

Takže Heuréka opravdu zahájila éru zneužívání obchodních kontaktů získaný od e-shopů k vlastním obchodním aktivitám!

Opět - není co dodat - AŤ ŽIJE PODNIKÁNÍ Made In CZ !!!

Spoluprácí s Heurékou porušuje své Obchodní podmínky a Zásady pro ochranu dat 100% zůčastněných obchodů....

V.Vopalecký - WEX-Sport  

Vopalecký

X

K ukládání nastavení a fungování všech funkcí webu využíváme vybrané soubory cookies. Plnou funkci webu můžete buď odsouhlasit, zakázat, ignorovat, nebo omezit vlastním nastavením. Více o cookies

Povolit všechny cookies
NASTAVIT COOKIES
Nesouhlasím s plnou funkcí