Prosíme - nepoužívejte v objednávkách a při registraci adresu GMAIL.COM !!

ESHOP

Registrace

Článek - info k registraci

HLAVNÍ KATEGORIE: VŠE O NÁKUPU

 


PODMÍNKY A VÝHODY REGISTRACE

Upozornění

Pokud používáte emailového klienta od gmail.com - pak registrace u nás bohužel nefunguje...
Nedostanete od nás potvrzovací email ani ŽÁDNOU DALŠÍ ZPRÁVU - ani odpověď
-
pokud se registrujete s adresou GMAIL.COM - nejsme schopni s Vámo komunikovat přes automatické odpovědi, registrace nebude funkční !!! Prosíme - používejte pro registrace jakoukoliv jinou emailovou adresu.

PROČ - dozvíte se ZDE.


Hromadné marketingové zprávy nerozesíláme / osobně nesnáším, když pořád někdo otravuje = takže i když se vůbec neregistrujete, téměř o nic nepřijdete :-)  Jakákoliv důležitá informace pro naše stálé - registrované zákazníky - Vám bude zaslána hromadně již na základě registrace v eshopu - u nás jste jako doma - řekneme Vám jen to nejdůležitější k tomu, aby se Vám s námi dobře žilo.

Neotravujeme žádnou reklamou - žádnými akcemi - žádným slevovým šílenstvím a výprodejemi, které žádnými výprodejemi nejsou - a už vůbec ne idiotským  Black Friday Otevírá nové okno  od pondělí do neděle  :-)

U nás BLACK FRIDAY nenajdete ani v pátek.
 



U nás se můžete zaregistrovat / přihlásit na přechodný pobyt v těchto kategoriích:
Máme pro Vás hned několik ubytovacích kategorií s různými výhodami:

  1. Standardní VIP návštěvník (návštěva jako vzdálený příbuzný - sleva 2% z nákupu - podmínky dále)
  2. Standardní VIP návštěvník I. kat. (hodně dobrý známý nebo příbuzný / testující lyžař značky WEX - sleva 5%)
  3. Školní zařízení (občas u nás provedete celou třídu a využijete nákupy se slevou pro školní zařízení - sleva podle odběrů)
  4. Dealer WEX (nejbližší příbuzný - dobře známý prodejce a zaškolený dealer WEX)
  5. Obchodník B2B (obchodní společnost - podnikatel - prodejce)

 

Po provedené registraci Vás systém VŽDY automaticky zařadí do 1. skupiny - Standardní VIP návštěvník / dále jen registrovaný zákazník.

V průběhu registrace můžete zadat požadavek na skupinu, se kterou u nás chcete bydlet - a nakupovat.

Všem zaregistrovaným zákazníkům začne okamžitě po registraci fungovat u nedostupných produktů služba HLÍDACÍ PES. V případě, že čekáte na naskladnění nějakého nedostupného produktu, aktivujte si v detailu produktu Hlídací psa - pouhým kliknutím - těžko ho přehlédnete:

Hlídací pes

Od té chvíle platí - jakmile požadovaný produkt naskladníme, Hlídací pes Vám na Váš zadaný email při registraci zašle automatickou informaci o dostupnosti Vašeho zboží.

Pokud budete požadovat "odstranění zapnuté funkce" hlídacího psa u produktu - informujte nás. Funkce se sama odstraní v okamžiku naskladnění produktu a rozeslání emailů / případně jí můžeme zrušit z naší administrace = Hlídacího psa u stále nenaskladněného produktu Vám na Vaše přání opět "uvážeme na řetízek" a u požadovaného produktu dál hlídat nebude.


Upozornění Z důvodu několika úprav v eshopu se zapnutí Hlídacího psa neobjeví ve Vašem zákaznickém účtu - pokud požadujete potvrdit, že máte tuto funkci aktivní - kontaktujte nás. V naší administraci máme o zapnuté funkci plný přehled.

Dále k registraci:
Pokud požadujete pouze zařazení do skupiny vzdálených příbuzných a jen tak trochu "známých" = Standardní VIP zákazník (automatické zařazení bez čekání) - pak ihned po zaregistrování a přihlášení se ke svému účtu uvidíte ihned malinko odlišné ceny - za ty můžete ihned nakupovat.
Sleva na nákupu se Vám nepromítne, když se sice zaregistrujete - ale nepřihlásíte se ke svému účtu. Esop nemůže tušit, že to jste vy - a nakoupíte si zase za plnou cenu.

Takže:

  1. zaregistrovat
  2. potvrdit registraci v došlém potvrzovacím emailu
  3. přihlásit se ke svému účtu
  4. nakupovat

Jiné pořadí NEFUNGUJE !

POKUD POŽADUJETE ZAŘADIT DO některé ze SKUPINY OBCHODNÍKŮ nebo těch úplně nejblížších příbuzných a známých, MUSÍTE po registraci VYČKAT, NEŽ VÁS DO SKUPINY MANUÁLNĚ PŘEŘADÍME.
Požadavek zaškrtněte při registraci  ve vašem účtu.

Cca do 24 hod. po registraci Vás prolustrujeme a uvidíme, jestli i s Vámi zahájíme spolupráci. Vyřešení Vašeho požadavku Vám co nejdříve oznámíme.

Na základě požadavku na zařazení do jiné třídy než té základní Vás budeme kontaktovat, zařazení do požadované obchodnické (nebo školní) třídy neprobíhá automaticky - první registrace proběhne VŽDY jako VIP.

V jaké skupině jste zaregistrovaní a kam jsme Vás u nás pustili = kde můžete brouzdat a za kolik nakupovat - najdete ve vašem účtu pod odkazem "PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE".
 


Jednotlivé třídy návštěvníků:

1) Standardní VIP zákazník - návštěvník
Jako stálý zákazník - VIP - u nás nakupujete s malou slevičkou.
Jako stálý zákazník se k nám vracíte, čtete u nás články, občas nakupujete a "máte nás rádi" - za to získáte při nákupu (vždy po zazvonění a přihlášení ) slevu na vybrané zboží ve výši 2%. U některých vybraných produktů Vás možná překvapí i -5%   :-)

Sleva se nevztahuje:

  • na vázání s montáží, kde je již aplikovaná celková sleva do setu s lyžemi (není možné přiznávat slevu ze slevy),
  • na zboží z bazaru (především zboží, které u nás nabízí k prodeji naši zákazníci a zboží, kde už je cena "na dně")
  • na již zlevněné zboží v akci, výprodeji a pod. (u fotografie se zobrazuje sleva v % v modrém kolečku, další sleva se již neaplikuje)

Vaše sleva se Vám objeví u celkové ceny v detailu zboží jako "Sleva" a automaticky se odečte z každého zboží ihned po přihlášení - u zboží tedy ihned vidíte Vaši novou cenu a za tu nakupujete.
V náhledových oknech nevidíte žádná procenta kromě jiných - dalších "velkých slev" - uvidíte ale u každého zboží jinou cenu než ti, co k nám koukají pouze z venku - třeba oknem - a už se k nám nevrací.
U větších objednávek se tato slevička již vyplatí.
V jaké skupině zákazníků jste registrován se dozvíte po přihlášení v detailu vašeho účtu - pod odkazem "Přihlašovací údaje". Pokud požadujete přesun do jakékoliv jiné kategorie, kontaktujte nás - po splnění předepsaných podmínek Vás poté přesuneme do odpovídající kategorie a upravíme Vám ceny podle dohody a podle stanovených podmínek.

2) Standardní VIP zákazník I. kat. (testující lyžař značky WEX)
Pro dlouhodobé zákazníky, kteří nám také pomáhají se zkoušením nových lyží, máme speciální kategorii. Do té Vás ale přehodíme pouze osobně - až po ověřené dlouhodobé spolupráci.
Bez registrace to ale nepůjde - a tu Vám provedeme (přehodíme) až na základě naší spolupráce.

3) ŠKOLNÍ ZAŘÍZENÍ
Pro registraci jako Školní zařízení (Registrujte se vždy na IČO = "Nakupuji na firmu") potřebujeme schválení vedení Vaší školy - budeme Vás hned po zaregistrování kontaktovat a lustrovat.
Kontrola musí být...
Těžko ponecháme v registraci školy pouze pana učitele pro nákupy zboží na dovolenou pro sebe a pro manželku.
Školní zařízení získává u nás množstevní slevy ve stanovené výši především na vybrané zboží které je ideální pro školní lyžování.
Aktuální výše slev se Vám objeví automaticky (v modrém kolečku u fotografie zboží) u každého zboží hned po přihlášení k účtu (po jeho schválení administrací).
Zboží, kde se Vám zobrazí plná cena, nejsme schopni se slevou prodávat.
Množstevní slevu v plné výši je možné využít až od 4 párů lyží - nebo od 4 ks objednaného zboží. Tato podmínka platí pouze pro 1. objednávku.
Při dokupování jednotlivých produktů během následujícího období můžete využít množstevní slevu i pro jednotlivé položky - a když něco přikoupíte Vašim žákům a Vaší manželce - nic proti tomu. A klidně se stavte i na kafíčko - je o čem povídat!

4) DEALER ZBOŽÍ WEX
Registraci jako Dealer WEX Vám povolíme pouze při dodržení speciálních podmínek.
Registrujete se vždy na IČO = "Nakupuji na firmu".

5) OBCHODNÍK B2B
Neznáme se - ale jestli to chcete změnit a něco Vás u nás zaujalo - zkuste požádat o klíčky od našeho skladu.
Máte možnost si tam vybrat - a dál to prodat.  A tím si pak můžete dál vydělávat.
My Vám dáme nějakou slevičku - a vy nám zpětnou vazbičku / budete na nás hrnout zkušenosti Vaše i Vašich zákazníků, budete nás chválit - nebo nás někam pošlete - a třeba se i odstěhujete. Žádný problém - tak už to v životě chodí.

Podmínky pro přesun zákazníka do skupiny B2B:

  • Registrujte se vždy na IČO = "Nakupuji na firmu". Eshop sám provede kontrolu, zda se jedná o firemní údaje a platné IČO (nefunguje pro Slovensko). Jinak vyžadujeme kopii živnostenského listu, případně výpis z registru firem a potvrzení plátce DPH
  • U obchodních organizací (s.r.o. apod.) vyžadujeme písemné schválení vedení organizace, případně zastupitelstva (opět - těžko budeme dodávat jenom zaměstnanci organizace zboží se slevou na IČO svého zaměstnavatele)
  • Obchodní slevu poskytujeme pouze pro vybrané zboží - ceny se u zboží mění automaticky po přihlášení, ale neočekávejte, že u všech..
  • Pro prodej lyží se značkou WEX platili speciální podmínky - registrace pak přechází do skupiny DEALER WEX / po ukončení výroby lyží se značkou WEX nepřibíráme nové prodejce

Pro registraci zahraničního obchodníka (Slovensko) = nákup zboží s odečtem DPH - platí speciální podmínky.
Z
ákladní požadavek - minimální hodnota první objednávky
750,- EUR.
Podmínky jsou uvedené v Obchodních podmínkách - sekce B2B. 
Proč tohle omezení?
Nebudete tomu věřit, ale každá pátá objednávka ze Slovenska přišla na IČO / s DIČ nějakého známého - podnikatele nebo zaměstnavatele - a s požadavkem na odečet DPH. Pro svojí obchodní činnost náhle potřebovali naše lyže kadeřnice, poradenské firmy, autoservisy a autobazary - špedice a expedice - účetnické firmy, dopravci - prostě - nestačili jsme se divit, jaké všechny profese potřebují k výkonu své činnosti lyže.
Krátké lyže.
Nebo to bylo trochu jinak?
No - nějak se mi nechce lézt dobrovolně někam, kde to SMRDÍ. Tak proto speciálně pro Slovensko zavádíme výše uvedené podmínky.


TOŽ - asi TAK


Po provedené registraci proveďte kontrolu zadaných údajů kliknutím na modrou ikonu Můj účet - po přihlášení zelená ikonka.
Tam se dozvíte Vaše zařazení do uživatelské třídy (Odkaz "Můj účet" - uživatelská třída je uvedená pod přihlašovacími údaji). Zkontrolovat můžete i další důležité údaje (Vaše objednávky, Uložené adresy a hesla, Vaše souhlasy, data pro dealery - Affiliate systém atd.) a můžete zde také svůj účet zrušit - nebo exportovat do souboru csv. - případně upravit. Prostě se odstěhovat - nebo přestěhovat :-)


POZOR  Ještě upozornění - k Vašemu heslu nemáme osobní přístup / nikde jej nevidíme, nepřijde nám ani hned po Vaší registraci / sdělí Vám jej pouze eshop na základě Vašeho požadavku odeslaného ze stránky s přihlášením.
Nemáme ani možnost fyzicky změnit Vaše přihlašovací jméno - tak si jej řádně uschovejte a hlavně - nezapomeňte, pod jakým emailem jste se zaregistrovali. Pokud již nic z toho nevíte, požádejte nás emailem o zrušení celého účtu / to můžeme provést / a pak je možné se znovu kompletně zaregistrovat..

Registruj


 


Další kategorie:PoštovnéJak nakupovatRegistrace-infoZáruka spokojenostiFAQ - otázky a odpovědi ♦  B2B Slovensko


X

K ukládání nastavení a fungování všech funkcí webu využíváme vybrané soubory cookies. Plnou funkci webu můžete buď odsouhlasit, zakázat, ignorovat, nebo omezit vlastním nastavením. Více o cookies

Povolit všechny cookies
NASTAVIT COOKIES
Nesouhlasím s plnou funkcí