
Druh opravy - servisu si volíte ve druhém kroku objednávky
Vložte Servis do košíku / zvolte variantu / potvrďte košík.
V případě objednávky několika druhů prací zadávejte vždy objednanávku zvlášť =
jako na další variantu zboží =
Po vložení prvního servisu do košíku klik v košíku na název zboží = návrat k variantě - vložit novou variantu do košíku / potvrdit košík

SERVISNÍ PRÁCE
Základní práce, které jsme schopni provést na Vašich lyžích
-
Voskování za studena
-
Horkovzdušené zažehlení vosku
-
Kontrola, nastavení vázání
-
Oprava vytržený šroub - hmoždinka
-
Skluznice - zajapání dle hodin / sazba za hodinu
-
Broušení skluznic v autorizovaném servisu Montana - Velký servis
-
Demontáž vázání
-
Montáž vázání
-
Broušení hran - ruční
-
Zalepení otvorů po šroubech
-
Jiné práce - hodinová sazba
Více info:
-
nejsme servis = nezasílejte k nám jakékoliv lyže na servis
-
neděláme lyže nad 150cm = vždy odvážíme do autorizovaného servisu Montana
-
specializujeme se na lyže od nás = vždy Vám je připravíme tak, aby měly zaručené původní jízdní vlastnosti - občas i lepší (vývoj...)
-
náš servis využívejte pouze, když si nevíte jinde rady
-
neobjednávejte servis k zakoupeným novým nebo použitým lyžím od nás = je proveden VŽDY automaticky = v ceně lyží
-
lyže na servis zasílejte ideálně od dubna do září - jnak nestíháme!
Další důležité info:
Doúhlování hran vždy provádíme ručně speciálním úhelníkem podle našeho schématu (VŽDY radiální tuning)
Voskujeme vysoce kvalitními vosky:
-
pro klasické lyžování závodní treninkový
vosk VOLA s přídavkem teflonu (vlastní směs)
-
UPOZORNĚNÍ pro voskování:
- na trhu prozatím NEEXISTUJE vosk, který by na skluznici vydržel na celé ploše déle jak 1 plný lyžovací den (cca 40-60 km) při plné zátěži (jízda bez přestávek).
Výdrž voskového filmu je závislá na:
- váze lyžaře
- průměrných rychlostech
- najetých km
- stylu lyžování
- druhu sněhu
Nebuďte tedy zděšení, když po drahém voskovacím servisu (KDEKOLIV !!!) již druhý den nebude na skluznici po vosku ani památka...
Náš vosk Vám vydrží při rekreačním lyžování v pomalých rychlostech za nejhorších podmínek (jarní hrubozrný sníh) cca 2-3 dny, kdy již první den zmizí vrstva na ploše u hran v šíři cca 1-2cm (nutno denně dovoskovat, postačí ručně + korek).
Pokud to budete pořád "pálit" (jako já = denně cca 70km) - pak odpoledne nebude na skluznici ani památka po nějakém vosku... kolem druhé odpoledne je nutno dovoskovat ručně...
Na jarní sníh, kdy přes noc nasněžil na technický základ nový jemný sníh a přes den se udělalo teplo - prozatím NEEXISUJE spolehlivý vosk "za rozumné peníze". Tenhle sníh poznáte snadno - při přejezdu Vás sakra hodně "zatahá za nohy".
Někdo kvůli tomu i raději ten den vůbec nelyžuje - je to strašlivý a nepříjemný pocit - jako když Vám najednou někdo nalepí na skluznice smirkové plátno...
U nás najdete na tento sníh prozatím pouze tři nej... spolehlivější vosky:
Nejsou nejlevnější - ale na "tahavém" sněhu opravdu pomohou. Počítejte s úlevou podle procent uvedených u vosků... Žádný vosk nepomůže dokonale - tenhle sníh je prostě problém...
Pokud najdete vosk, který na 100% pomůže a vydrží na skluznici celý den - napište. Za tuhle radu jsem schopen i poslat najaký dárek...
Druhý drastický problém je nalepování čerstvého sněhu na skluznicic- tady Vám pomůže cokoliv - i obyčejná bílá svíčka = parafín.
Skluz nemusí být 100%, ale nalepování sněhu zmizí... dokud vosk opět nesjedete.
Stejně Vám proti nalepování sněhu pomohou všechny vosky z naší nabídky.
Snad poslední rada - při teplotách pod -5° je voskování zbytečné - za těchto podmínek jedou každé lyže... Voskujte jen na konci sezony = pro uskladnění lyží / když se sníh lepí na skluznice / po servisu skluznic / když sníh "tahá za nohy" / ... a když závodíte :-)
Závěrem - více o voskování
- více o servisních pracích samo/domo