Dnes je středa 20.6.2018 
  O nás  
  Jak nakupovat  
  Obchodní podmínky  
  Ochrana dat  
  Reklamační řád  
  Časté dotazy  
  Kontakt  
  << Zpět | Do oblíbených | Úvodní strana  

VyhledáváníVYHLEDÁVÁNÍ
 
Naše nabídka
NAŠE NABÍDKA
NovinkyPoslední aktualizace
AkceZboží v akci
SlevyVýprodej - slevy
DoporučujemeTipy na dárky skladem
BAZARBAZAR
CO JINDE NEKOUPÍTECO JINDE NEKOUPÍTE
Zákazníci hodnotíZákazníci hodnotí
Poslední aktualitaPoslední aktualita
▼ ZIMNÍ ZBOŽÍ ▼
▼ KRÁTKÉ LYŽE ▼
SHORTIES nad 1m
▼ délka 110 - 150 cm
- lyžař 50 - 85 kg- lyžař 50 - 85 kg
- lyžař do 95 kg- lyžař do 95 kg
- lyžař do 110 kg- lyžař do 110 kg
- lyžař nad 110 kg- lyžař nad 110 kg
Více info k SHORTIESVíce info k SHORTIES
JAK přiobjednat vázáníJAK přiobjednat vázání
Proč mi to nejdeProč mi to nejde
▼ LYŽE SNOWBLADE ▼
+ SKIBOARDY do 1m
▼ délka do 1 m
- lyžař do 80 kg- lyžař do 80 kg
- lyžař 50 - 95 kg- lyžař 50 - 95 kg
- lyžař 80 - 110 kg- lyžař 80 - 110 kg
- lyžař do 130 kg- lyžař do 130 kg
Více info SNOWBLADEVíce info SNOWBLADE
Nějak mi to nejdeNějak mi to nejde
INFORMACE K LYŽÍM ▼ PORADENSTVÍ ▼
JAK VYBÍRAT ...JAK VYBÍRAT ...
VYHLEDAT INFORMACIVYHLEDAT INFORMACI
PORADNA VŠEOBECNĚPORADNA VŠEOBECNĚ
▼ LYŽE PRO ŠKOLY
SNOWBLADE  pro školySNOWBLADE pro školy
▼ FREE-SLOPESTYLE
Freestyle - SlopestyleFreestyle - Slopestyle
▼ TURISTIKA - SKIALPY
Skitouring - MTNSkitouring - MTN
Více info SKIALPYVíce info SKIALPY
▼ LYŽE PRO NEJMENŠÍ
dětské lyžedětské lyže
▼ ZIMNÍ DOPLŇKY
servis, údržbaservis, údržba
výukové pomůckyvýukové pomůcky
lyžařské a treking holelyžařské a treking hole
vázání, podložkyvázání, podložky
doplňky, vaky, taškydoplňky, vaky, tašky
lyžařské botylyžařské boty
univerzální voskyuniverzální vosky
BAZAR - lyže, boty, bundy, kalhoty, ruksaky
▼ bleší trh -
- lyže, vázání, boby- lyže, vázání, boby
- boty - obuv- boty - obuv
- ostatní bazar- ostatní bazar
▼ VAŠE FOTO
Vaše foto-galerieVaše foto-galerie
** REVOLUČNÍ LYŽE ** ▼ --- PARODY ---
NOVINKA - SkiLuxNOVINKA - SkiLux
▲ Z I M A ▲
.
.
DOPLŇKOVÝ PRODEJ
▼ L É T O ▼
koloběžky - doplňky, NDkoloběžky - doplňky, ND
Více info KOLOBĚŽKYVíce info KOLOBĚŽKY
kolečkové bruslekolečkové brusle
Více info In-LineVíce info In-Line
čluny, lehátka, zábavačluny, lehátka, zábava
campingcamping
nafukovací bazénynafukovací bazény
potápěnípotápění
dárky, nápadydárky, nápady
odrážedlaodrážedla
▲ NAHOŘE ZBOŽÍ
-
-
▼ DOLE INFORMACE ▼
Informace - články
DPD ParcelShopDPD ParcelShop
KALENDÁŘ AKCÍKALENDÁŘ AKCÍ
PRÁCE u nás - hledámePRÁCE u nás - hledáme
DEALER WEXDEALER WEX
CO JE SHORTIES - SNOWBLADE - SKIBOARDCO JE SHORTIES - SNOWBLADE - SKIBOARD
▼ HLEDEJ ZÁSILKU
Česká poštaČeská pošta
Slovenská poštaSlovenská pošta
DPDDPD
U NÁS NEKOUPÍTE ...... ▼ BLACK LIST
U NÁS NEKOUPÍTEU NÁS NEKOUPÍTE
DALŠÍ INFORMACE
VÍCE O ZNAČCE WexVÍCE O ZNAČCE Wex
WEX-INDEXWEX-INDEX
ZÁRUKA SPOKOJENOSTIZÁRUKA SPOKOJENOSTI
SERVISNÍ RÁDCESERVISNÍ RÁDCE
DÉLKY LYŽÁKŮDÉLKY LYŽÁKŮ
NASTAVENÍ VÁZÁNÍNASTAVENÍ VÁZÁNÍ
SKUPINY VÁZÁNÍSKUPINY VÁZÁNÍ
NÁŠ VIDEOKANÁLNÁŠ VIDEOKANÁL
WEBKAMERY ŠUMAVAWEBKAMERY ŠUMAVA
AKTUALITY-HISTORIEAKTUALITY-HISTORIE
▼ NAUČÍME VÁS ....
SEMINÁŘE / ŠKOLENÍSEMINÁŘE / ŠKOLENÍ
VÝUKA LYŽOVÁNÍVÝUKA LYŽOVÁNÍ
... VÝUKA LYŽOVÁNÍ ... ---- ON-LINE ----... VÝUKA LYŽOVÁNÍ ... ---- ON-LINE ----
PROČ MI TO NEŠLO...PROČ MI TO NEŠLO...
▼ NAVŠTIVTE NÁS
PŮJČOVNAPŮJČOVNA
DNY S WEXY - CRDNY S WEXY - CR
Dny s Wexy - RakouskoDny s Wexy - Rakousko
Pobyty - ŠumavaPobyty - Šumava
▼ ODKAZY, REKLAMA
Užitečné odkazyUžitečné odkazy
▼ HLEDEJ LYŽE
Snowblade GoogleSnowblade Google
Krátké lyže GoogleKrátké lyže Google
Snowblade SeznamSnowblade Seznam
Krátké lyže SeznamKrátké lyže Seznam
Snowblade HeurékaSnowblade Heuréka
NewsletterNovinky emailem
 
Články▼ KNIHOVNA
BEZPEČNÉ LYŽOVÁNÍBEZPEČNÉ LYŽOVÁNÍ
ZÁSADNÍ OMYLY V LYŽOVÁNÍZÁSADNÍ OMYLY V LYŽOVÁNÍ
Omyl v lyžování č.1Omyl v lyžování č.1
Omyl v lyžování č.2 !!!Omyl v lyžování č.2 !!!
Omyl v lyžování č.3Omyl v lyžování č.3
Omyl v lyžování č.4Omyl v lyžování č.4
Omyl v lyžování č.5Omyl v lyžování č.5
Omyl v lyžování č.6Omyl v lyžování č.6
Omyl v lyžování č.7Omyl v lyžování č.7
Zase Omyl ?!?Zase Omyl ?!?
Přichází krátké lyže ...Přichází krátké lyže ...
Moje vizeMoje vize
Proč to dělámProč to dělám
Poslední agónie... ?Poslední agónie... ?
Výuka lyžováníVýuka lyžování
SCI-FI nebo SKUTEČNOSTSCI-FI nebo SKUTEČNOST
Volba ideální délky lyžíVolba ideální délky lyží
Jak vznikl SOFTJak vznikl SOFT
Více o značce WEXVíce o značce WEX
Tvrdosti lyží - jak na to?Tvrdosti lyží - jak na to?
Konstrukce lyžíKonstrukce lyží
Co je to radiusCo je to radius
Školní lyžování snowbladeŠkolní lyžování snowblade
Carving radical?Carving radical?
Co naučí lyže RAX / STAKICo naučí lyže RAX / STAKI
Snowblade a závody?Snowblade a závody?
Kuriózní reklamaceKuriózní reklamace
Opravujeme vytrženou hranuOpravujeme vytrženou hranu
STAVY SNĚHUSTAVY SNĚHU
ČAS VE SVĚTĚČAS VE SVĚTĚ
PRO MÉDIAPRO MÉDIA
--------------------------------------------------------
AKTUALITY - HISTORIEAKTUALITY - HISTORIE


 KONTAKT


DOPRAVA:





SLOVENSKO 11,- EUR
DPD


W-EXKLUZIV:



Počítáme od 08.2009

  

optimalizace PageRank.cz 


 


 Reklamační řád 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL ke stažení

 

Základní podmínkou vyřízení reklamace je vyplněný REKLAMAČNÍ PROTOKOL. Je nutné jej vytisknout a vypsat patřičné údaje, které pak urychlí i vyřizování Vašeho požadavku. Reklamační protokol zašlete spolu s výrobkem na naši adresu.
 

 

1) Podmínky reklamace.

 

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s uvedenými obchodními podmínkami a právním řádem platným v ČR. 

 

Standardní záruka na produkty vyrobené po 1.1.2003 je záruka 24 měsíců. Na jednotlivé zboží může být záruka prodloužena dle podmínek výrobce či dodavatele.  Záruční doba začíná běžet od data uvedeného na daňovém dokladu a záručním listu. 

Záruka ve smyslu zákona se vztahuje na výrobní vady zboží, které se vyskytly v době 24. měsíců od převzetí zboží. Na vady vzniklé běžným opotřebením se záruka nevztahuje. Dodavatel ve spolupráci s výrobci zajišťuje na dodávané produkty i pozáruční servis.

Pokud dojde k výměně zboží, počítá se záruční doba od doby prvního nákupu - záruční doba se tedy po výměně zboží podle občanského zákoníku platného od 1.1.2014 po výměně NEPRODLUŽUJE.

 

Podle nového občanského zákoníku lze vrátit peníze při reklamaci pouze tehdy, když se na stejné věci objeví stejná závada třikrát, nebo čtvero různých vad.

  

Zákonem je stanovena lhůta 30 kalendářních dní pro vyřízení reklamace = odstranění vady.  O reklamaci musí obchodník rozhodnout ihned, nejpozději do 3 dnů po převzetí zboží. Do lhůty 3 dny se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Tyto lhůty začínají běžet následující den po doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servisu či u prodejce. Prodávající nebo určené servisní středisko vystaví o reklamaci písemné potvrzení, kde uvede způsob jejího vyřízení a datum ukončení. Po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží dohodnutým způsobem, popř. jej zašle na jeho adresu.

 


2) V případě, že kupní smlouva je uzavřena dle bodu 1) d) obchodních podmínek,

 

má kupující v souladu s Obč. zák č.89 /2012. ve znění pozdějších zákonů právo odstoupit do 14 dnů po obdržení zboží od kupní smlouvy, s nárokem na vrácení celé zaplacené částky za zboží.

Spotřebitel náklady s vracením zboží nese v případech, kdy vrací zboží odpovídající objednávce prostě proto, že si koupi rozmyslel. Pokud odstupuje od smlouvy z toho důvodu, že mu bylo doručeno vadné nebo poškozené zboží, má právo na proplacení „poštovného“ v obou směrech = viz. reklamace (vrátit peníze při reklamaci lze pouze tehdy, když se na stejné věci objeví stejná závada třikrát, nebo čtvero různých vad).

Za vrácené zboží v zákonné lhůtě do 14.dnů vracíme VŽDY poměrnou část zaplacené částky podle § 1832 odst. 2 nového Občanského zákoníku. 

 

§ 1832 odst. 2 nového Občanského zákoníku stanoví, že „jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.“ Toto znamená, že v případě, kdy obchodník nabízí různé způsoby doručení zboží, je případně povinen vrátit spotřebiteli pouze částku ve výši nejlevnějšího způsobu dopravy nabízeného tímto obchodníkem.


Pro odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů - můžete využít vyplnění formuláře (je v tištěné podobě přiložen k Vaší zásilce - nás nejprve kontaktujte emailem nebo telefonicky - zboží poté odešlete na adresu dodavatele - NE NA DOBÍRKU, částka Vám bude poukázána po podepsání DOBROPISU složenkou, nebo na účet uvedený ve formuláři (pro účely vyřízení reklamace Vás budeme ihned kontaktovat).

V případě vracení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů hradí poštovné za vrácení zboží dodavateli zákazník - SPOTŘEBITEL.

Pouze v případě oprávněné REKLAMACE (při vracení částky za zboží) - hradí náklady na dopravu zboží v obou směrech prodejce.

 

Reklamace týkající se přepravy zboží - poškození zboží, nedodržení garantované doby přepravy a pod. se vyřizují podle stejných reklamačních podmínek u odesilatele - provozovatele e-shopu. Zákazník je však vždy povinen s přepravcem sepsat zápis o poškození nebo neúplnosti zboží, popřípadě o nedodání zásilky v garantované době. Pokud je zásilka viditelně poškozena, doporučujeme ji nepřebírat, sepsat zápis o poškození zásilky a tuto skutečnost bez prodlení nahlásit odesilateli.

Odesilatel nezodpovídá přímo za přepravu zboží  - pro rychlé vyřízení problémů s přepravou doporučujeme neprodleně kontaktovat objednaného přepravce (číslo zásilky Vám vždy bylo zasláno v emailu o vyřízení objednávky), protože odesilatel nemá k dispozici potřebné argumenty a není přímým účastníkem přepravy. Případné řešení problémů proto není za žádných okolností schopen urychlit. Následné řešení reklamací týkajících se přepravy pak zajistí objednavatel přepravy na základě podkladů dodaných zákazníkem.

 

                      Zákon o ochraně spotřebitele - celé znění

 


Zboží lze reklamovat u provozovatele dle těchto podmínek na adrese

 wex-sport/zavináč/post.cz


 

 

 nebo tel. +420776019619  popř. osobně na kontaktní adrese.


 

3) Záruka se nevztahuje na vady vniklé v těchto případech:

    * běžné opotřebení zboží způsobené obvyklým užíváním,
    * mechanické poškození způsobené havárií, nepřiměřenou silou nebo úderem
    * neodborný či neoprávněný zásah do zboží,
    * úmyslné či nedbalostní mechanické poškození zboží,
    * zanedbání péče o zboží, vniknutí cizích látek (prach, voda, atd.),
    * použití, údržba či instalace, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou,
    * použití zboží v nevhodných podmínkách nebo nevhodným způsobem,
    * připojení nevhodného proudu či napětí,
    * poškození zboží způsobené vyšší mocí (živelnými či jinými přírodními faktory),
    * poškození zboží použitím nevhodných doplňků k tomuto zboží,
    * CD média, u nichž nejsou prokazatelné vady na povrchu

  • Záruka se také nevztahuje na montáže vázání provedené spotřebitelem nebo jinou firmou, popřípadě na vady vzniklé touto montáží = vytržené vázání, zlomená lyže ve šroubech, průnik šroubů do skluznice, změněné jízdní vlastnosti lyží z důvodu použitého jiného vázání, než bylo pro daný typ lyže zkoušené (nabídka vázání v e-shopu).

 V případě reklamace nafukovacích výrobků doporučujeme:

  • Překontrolovat nafukovaci ventil - zda je po nafouknutí dostatečně a vzduchotěsně uzavřen a zda z něj neuchazí vzduch
  • Zjistit místo úniku vzduchu / poškození - bez této informace NAZASÍLEJTE nafukovaci výrobky k reklamaci !!
  • Reklamace se NEvztahuje na poškození vzniklé mechanicky = průpichem, roztrženim, přefouknutim a pod. (bazény VŽDY před použitím podkládejte folii, která zamezi poškozeni dna)
  • V případě jakéhokoliv mechanického poškození je VŽDY ekonomicky vyhodnější poškozené místo rovnou opravit = zalepit, než zasilat zboži na kontrolu k prodejci, kde po zjištění mechanického poškození bude výrobek opraven na náklady reklamujiciho. Náklady včetně poštovného jsou pak automaticky placené na dobirku - při zpětném odesláni zboži spotřebiteli

4) Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v těchto případech:

  • na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • na dodávku Zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího
  • na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal
  • na dodávku novin, periodik a časopisů
  • spočívajících ve hře nebo loterii.

Pokud kupujete samostatné lyže + montujeme Vám vázání dle Vaší volby, jedná se o "upravené zboží na přání zákazníka" a na toto zboží se podle zákona právo na odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od zakoupení zboží NEVZTAHUJE. Místo tohoto paragrafu Vám nabízíme Záruku spokojenosti.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

 

5) V případě, potřebujete odbornou pomoc při zjišťování příčiny problému, kontaktujte nás.

  • Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, kontaktujte nás, a teprve poté zašlete podle dohody výrobek zpět na naši adresu - zásilku označte slovem "REKLAMACE". Zásilky nepřebíráme na dobírku! Výrobek je třeba vhodně a dostatečně zabalit, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána (ponechte si reklamní DVD, které je navždy Vaším majetkem, pokud není důvodem reklamace).
  • Podmínkou vyřízení reklamace je vyplněný REKLAMAČNÍ PROTOKOL. Je nutné vytisktnout jej a vypsat patřičné údaje, které pak urychlí i vyřizování Vašeho požadavku. Reklamační protokol zašlete spolu s výrobkem na naši adresu.
  •  Nezapomeňte na potvrzení o zakoupení výrobku u nás - faktura / účtenka / daňový doklad. Pokud jste tento doklad již časem někam založili, snažte se najít alespoň potvrzovací email k Vaší objednávce. Pokud se Vám nepodaří najít ani fakturu v elektronické podobě, ani tištěnou, zašlete nám Vaše registrační nebo fakturační údaje a my si Vás již v naší kartotéce vyhledáme!
  • Po přijetí zásilky a zběžném zhodnocení vady bude výrobek buď předán reklamačnímu oddělení výrobce / dodavatele k vyřízení reklamace. Po posouzení vady může být reklamace vyřízena okamžitě prodejcem - výměnou zboží, vrácením peněz a pod..
  • Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele jakýmkoliv způsobem.
  • Prosíme, komunikujte snámi v případě řešení jakékoliv reklamace PÍSEMNĚ - tedy alespoň emailem !
    Při telefonních hovorech není možné hovory zaznamenávat a tudíž nemáme zpětnou vazbu na informace, které jsme my / vy při řešení reklamací předali druhé straně.
  • Výrobky, které jsou viditelně používané a poté jsou poškozené mechanicky, nelze reklamovat! Jedná se především o poškození nafukovacích výrobků (praskliny, trhliny na ploše i ve svárech), zlomené lyže nebo lyžařské hole a pod.

           

6) Nejste spokojeni s vyřízením reklamace?

Pak vám zbývají pouze tyto možnosti:

  1. zajistit si soudního znalce z příslušného oboru - reklamaci pak dále řešit podle vyjádření soudního znalce
  2. navrhnout dohodu / přistoupit na dohodu navrhovanou prodejcem
    - výměna zboží u prodejce /za jiné zboží/
    - prodej Vašeho zboží, (které Vám nevyhovuje a není možné u něj uplatit reklamaci) přes obchod prodejce a utržené peníze pak použít buď k zakoupení jiného zboží / nechat si je vyplatit
    - dohodnout se s prodejcem na úpravě zboží mimo záruku /za úplatu - bezúplatně/

Mimosoudní řešení stížností

Pro případ vzniku nesouladu mezi prodávajícím a spotřebitelem prodávající zřídil mailovou adresu určenou pro podání stížnosti: wex-sport@post.cz. Pokud na tuto adresu zašlete Váš podnět, je prodávající povinen prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdit jeho obdržení. Se zvláštním zřetelem k zásadám slušnosti a spravedlnosti prodávající stížnost do 10 pracovních dní posoudí. Výsledek prodávající spotřebiteli sdělí prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku; nepovede-li to ke zvýšeným nákladům, prodávající zvolí takovou formu komunikace, kterou spotřebitel upřednostní.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: www.adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

7) Prodej použitého zboží

Prodávající realizuje též prodej použitého zboží (tzv. „BAZAR“). Je-li kupujícím spotřebitel a jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím, a práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců. Tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci.
Za použité zboží z oddělení BAZAR, které je nabízené jako ZPROSTŘEDKOVÁNÍ prodeje, zodpovídá prodejce - dodavatel konkrétního zboží, se kterým kupující jedná o podmínkách prodeje.
 

 

8) Informace o možnosti uplatnění "rozporu s kupní smlouvou" - § 616

(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.

(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.  Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.


Záruka spokojenosti s lyžemi snowblade, skiboard, shorties

V našem obchodě Vám poskytneme ještě jednu mimořádnou službu -  je nám jasné, že když kupujete lyže třeba v létě nebo na podzim - v době kdy ještě není sníh a nebo když je nemůžete ihned vyzkoušet, postupujete nemalé riziko Vašich investic, protože Vám uplyne zákonná doba na bezplatnou výměnu nebo vrácení zboží podle zákona do 14 dnů od zakoupení poduktu.

Protože si lyže kupované přes internet nemůžete ani "osahat", ani jakkoliv jinak prohlédnout nebo vyzkoušet, nabízíme Vám proto při ne právě ideální volbě zakoupeného modelu lyží výměnu, i když lyže budou již použité.

Poskytujeme Vám tímto celoroční ZÁRUKU SPOKOJENOSTI - zakoupíte kdykoliv, můžete vrátit do 1 roku od zakoupení zboží - podmínky:

  • lyže z kategorie snowblade, skiboard a nebo shorties máte možnost i po prvním vyzkoušení na sněhu ZDARMA 1x u nás vyměnit za jiný námi nabízený model - do lhůty 24 měsíců
  • cena bude buď dorovnána doplatkem při vyšší ceně Vámi zvoleného jinného modelu dobírkou, nebo Vám dorovnáme cenový rozdíl Vámi vybraným zbožím
  • lyže nesmí být viditelně poškozené, po celotýdenním lyžování již výměna bez doplatku asi nebude možná
  • lyže zašlete na naši adresu pouze PO telefonické domluvě, zboží nepřebíráme na dobírku
  • Pokud nemáte zájem vyzkoušet jiný model, a lyže budou viditelně bez poškození = nepoužité, vrátíme Vám celou zaplacenou částku i po zákonné lhůtě 14.dní (ovšem již bez náhrady za poštovné, které od nás dostanete zpět pouze v zákonné lhůtě 14. dnů od dne zakoupení zboží)
  • Při lehkém poškození Vám odkoupíme / vyměníme lyže za cenu podle dohody.

Tuto záruku spokojenosti poskytujeme po celý rok
- 12 měsíců od datumu u nás zakoupení lyží -

... do té doby se na lyže určitě dostanete ...

Modely zakoupené u jiných prodejců od Vás po dohodě také vykoupíme, nebo Vám odečteme výkupní cenu od nového zboží. Odhad provádíme buď osobně na dohodnutém místě, nebo až po obdržení lyží poštou nebo přepravní službou - kurýrem - zboží nepřebíráme na dobírku!

 


Uzavření kupní smlouvy - INFO

Většina zákazníků se domnívá, že odesláním objednávkového formuláře uzavírají s prodejcem KUPNÍ SMLOUVU a mají tak právo na vymáhání "svého" zboží v každém případě - a často nechtějí respektovat ani překážky na straně prodávajícího (technické problémy v e-shopu, při montážích zboží, doprodání zásob těsně před odesláním objednávky z výlohy a pod.)

Podle vyjádření soudů - omyl ....

Webové objednávky odeslané pouze objednávkovým formulářem postrádají platnost klasické kupní smlouvy, protože nejsou adresné, respektive nejsou opatřeny elektronickým podpisem.

(* Pro info - Vyplývá to i z judikatury soudu, jenž v takové záležitosti nedávno rozhodoval případ paní z Kutné Hory. Ta vyplnila na stránkách cestovní kanceláře formulář označený jako „cestovní smlouva – závazná přihláška“ (stejný formulář jako v případě "závazná objednávka" - pozn. prodejce) k zájezdu.

Když dostala fakturu na 25 tisíc korun, dva týdny před termínem zájezdu od něj odstoupila. Cestovka ji zažalovala. Okresní i krajský soud dospěly k závěru, že paní cestovce nic platit nemusí, protože smlouva je neplatná, neboť nebyla v písemné formě. Cestovka ale trvala na svém a soudila se dál.*)

Vyplněný formulář není smlouvou.

Nejvyšší soud to sice vrátil zpět na okres, ale také konstatoval, že formulář vystavený na webových stánkách žalobkyně (cestovky) není smlouvou v pravém slova smyslu. Nevyhovuje totiž požadavku adresnosti návrhu na uzavření smlouvy podle občanského zákoníku.

Nebyl určen (adresován) konkrétní osobě, a podle soudu tudíž „nesplňuje ani požadavek písemnosti právního úkonu učiněného elektronickými prostředky“. Není zkrátka opatřen elektronickým podpisem.

Formulář vyplněný návštěvníkem webových stránek slouží poskytovateli služeb (zboží) ke sdělení zájmu o službu (zboží) a k odeslání osobních údajů nezbytných k předložení návrhu cestovní smlouvy (kupní smlouvy). Je impulzem k iniciativě poskytovatele (prodejce) předložit adresovaný písemný návrh smlouvy zákazníkovi,“ dodal Nejvyšší soud.

To znamená, že pouze na základě návrhu opatřeného zaručeným elektronickým podpisem (nebo podepsaným a vytištěným tiskopisem) může být završen kontraktační proces – dojde k uzavření smlouvy.

I v případě odeslání objednávky z tohoto obchodu jde pouze o webový formulář a nikoliv o papírovou smlouvu nebo on-line smlouvu opatřenou elektronickými podpisy.

http://www.pravo.cz/

Co z toho tedy vyplývá?

Smlouva o zakoupení zboží je platnostná až po převzetí VYTIŠTĚNÉ a podepsané faktury zákazníkem.

Dříve bohužel nemá zákazník právo se domáhat jakékoliv služby nebo zboží objednaného pouhým vyplněním a odesláním objednávacího formuláře....

Právě tak pokud nepřevezme zákazník zboží (vytištěnou fakturu), nemůže na něm obchod vymáhat žádné pohledávky a nebo náklady za "zbytečné" odeslání zboží.....

 



KošíkKOŠÍK
Celková cena: ..... 0,-

Vyprázdnit košík
Víte, žeVÍTE, ŽE ...
.. na lyžích se dá dělat více než dvacítka triků pouze na sjezdovce, bez použití můstků a snow-parku? Pokud ještě použijete hole k odrazu do rotací, pak můžete provádět téměř šedesát kombinací triků!
NEJSLEDOVANĚJŠÍ

Kofixové svíčky pro opravu skluznic - čiré - průsvitné Kofixové svíčky pro opravu skluznic - klikněte pro větší náhled
Kofixové svíčky pro opravu skluznic - čiré - průsvitné
Cena .... 39,- Kč 

Univerzální tekutý vosk - VOLA Racing - Liquid růžový 1 litr Univerzální závodní vosk pro lyže - snowboard VOLA - klikněte pro větší náhled
Univerzální tekutý vosk - VOLA Racing - Liquid růžový 1 litr
NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Polymerový drát - METAL GRIP - černý 3,5 mm Polymerový drát - METAL GRIP - klikněte pro větší náhled
Novinka
Polymerový drát - METAL GRIP - černý 3,5 mm
Cena .... 1,- Kč 

Dětské cvičné / výukové popruhy WEX - UNI velikost Dětské výukové popruhy WEX - klikněte pro větší náhled
Dětské cvičné / výukové popruhy WEX - UNI velikost
Cena .... 395,- Kč 
NOVINKY

Regenerace - renovace lepidla stoupacích pásů - práce Nefunkční část - zregenerováno - klikněte pro větší náhled
Novinka
Regenerace - renovace lepidla stoupacích pásů - práce
Cena .... 290,- Kč 

Papír pro uložení stoupacích pásů - š 110mm  Papír pro regeneraci lepidla na stoupacích pásech - klikněte pro větší náhled
Novinka
Papír pro uložení stoupacích pásů - š 110mm
Cena .... 4,- Kč 
ZBOŽÍ V AKCI

Použité lyže snowblade WEX RODEO 99 - Wood - VSP311 Lyže snowblade WEX SOFmini 99 - Wood - klikněte pro větší náhled
NovinkaAkceSleva
Použité lyže snowblade WEX RODEO 99 - Wood - VSP311
Cena .... 4990,- Kč 

Set - použité lyže snowblade WEX SOFTmini 99 - M10-FDT Set lyže snowblade WEX SOFTmini 99 - M10-FDT - klikněte pro větší náhled
NovinkaAkce
Set - použité lyže snowblade WEX SOFTmini 99 - M10-FDT
Cena .... 5490,- Kč 


PŘEPRAVA SLOVENSKO
DPD - do 3.dnů


 



SATELITNÍ MAPA

Satelite Europe
 

 
TEPLOTNÍ MAPA ZDE

 
SNOW RADAR
(V létě déšť)
 

 

 

Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti





 

 

 

 

 

 

 

 

 




 


 
.. více o Heuréce

 




 

 

Obchod je postaven na systému Ekonstruktér.cz

Tento web používá cookies k zajištění plné své funkčnosti. Pokud si nepřejete, aby tento web ukládal na váš počítač cookies, tak máte možnost tento web nepoužívat nebo si změnit nastavení prohlížeče. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Více informací

***************************************************************************

***************************************************************************
2009 - 2018


***************************************************************************

o nás / jak nakupovat / obchodní podmínky / ochrana dat / reklamační řádkontakt - provozovatel obchodu


***************************************************************************