Dnes je úterý 16.1.2018 
  O nás  
  Jak nakupovat  
  Obchodní podmínky  
  Ochrana dat  
  Reklamační řád  
  Časté dotazy  
  Kontakt  
  << Zpět | Do oblíbených | Úvodní strana  

VyhledáváníVYHLEDÁVÁNÍ
 
Naše nabídka
NAŠE NABÍDKA
NovinkyPoslední aktualizace
AkceZboží v akci
SlevyVýprodej - slevy
DoporučujemeTipy na dárky skladem
BAZARBAZAR
CO JINDE NEKOUPÍTECO JINDE NEKOUPÍTE
Zákazníci hodnotíZákazníci hodnotí
Poslední aktualitaPoslední aktualita
▼ ZIMNÍ ZBOŽÍ ▼
▼ KRÁTKÉ LYŽE ▼
SHORTIES nad 1m
▼ délka 110 - 150 cm
- lyžař 50 - 85 kg- lyžař 50 - 85 kg
- lyžař do 95 kg- lyžař do 95 kg
- lyžař do 110 kg- lyžař do 110 kg
- lyžař nad 110 kg- lyžař nad 110 kg
Více info k SHORTIESVíce info k SHORTIES
JAK přiobjednat vázáníJAK přiobjednat vázání
▼ LYŽE SNOWBLADE ▼
+ SKIBOARDY do 1m
▼ délka do 1 m
- lyžař do 80 kg- lyžař do 80 kg
- lyžař 50 - 95 kg- lyžař 50 - 95 kg
- lyžař 80 - 110 kg- lyžař 80 - 110 kg
- lyžař do 130 kg- lyžař do 130 kg
Více info SNOWBLADEVíce info SNOWBLADE
INFORMACE K LYŽÍM ▼ PORADENSTVÍ ▼
JAK VYBÍRAT ...JAK VYBÍRAT ...
VYHLEDAT INFORMACIVYHLEDAT INFORMACI
PORADNA VŠEOBECNĚPORADNA VŠEOBECNĚ
▼ LYŽE PRO ŠKOLY
SNOWBLADE  pro školySNOWBLADE pro školy
▼ FREE-SLOPESTYLE
Freestyle - SlopestyleFreestyle - Slopestyle
▼ TURISTIKA - SKIALPY
Skitouring - MTNSkitouring - MTN
Více info SKIALPYVíce info SKIALPY
▼ LYŽE PRO NEJMENŠÍ
dětské lyžedětské lyže
▼ ZIMNÍ DOPLŇKY
servis, údržbaservis, údržba
výukové pomůckyvýukové pomůcky
lyžařské a treking holelyžařské a treking hole
vázání, podložkyvázání, podložky
doplňky, vaky, taškydoplňky, vaky, tašky
lyžařské botylyžařské boty
univerzální voskyuniverzální vosky
BAZAR - lyže, boty, bundy, kalhoty, ruksaky
▼ bleší trh -
- lyže, vázání, boby- lyže, vázání, boby
- boty - obuv- boty - obuv
- ostatní bazar- ostatní bazar
▼ VAŠE FOTO
Vaše foto-galerieVaše foto-galerie
** REVOLUČNÍ LYŽE ** ▼ --- PARODY ---
NOVINKA - SkiLuxNOVINKA - SkiLux
▲ Z I M A ▲
.
.
DOPLŇKOVÝ PRODEJ
▼ L É T O ▼
koloběžky - doplňky, NDkoloběžky - doplňky, ND
Více info KOLOBĚŽKYVíce info KOLOBĚŽKY
kolečkové bruslekolečkové brusle
Více info In-LineVíce info In-Line
čluny, lehátka, zábavačluny, lehátka, zábava
campingcamping
nafukovací bazénynafukovací bazény
potápěnípotápění
dárky, nápadydárky, nápady
odrážedlaodrážedla
▲ NAHOŘE ZBOŽÍ
-
-
▼ DOLE INFORMACE ▼
Informace - články
DPD ParcelShopDPD ParcelShop
KALENDÁŘ AKCÍKALENDÁŘ AKCÍ
PRÁCE u nás - hledámePRÁCE u nás - hledáme
DEALER WEXDEALER WEX
CO JE SHORTIES - SNOWBLADE - SKIBOARDCO JE SHORTIES - SNOWBLADE - SKIBOARD
▼ HLEDEJ ZÁSILKU
Česká poštaČeská pošta
Slovenská poštaSlovenská pošta
DPDDPD
U NÁS NEKOUPÍTE ...... ▼ BLACK LIST
U NÁS NEKOUPÍTEU NÁS NEKOUPÍTE
DALŠÍ INFORMACE
VÍCE O ZNAČCE WexVÍCE O ZNAČCE Wex
WEX-INDEXWEX-INDEX
ZÁRUKA SPOKOJENOSTIZÁRUKA SPOKOJENOSTI
SERVISNÍ RÁDCESERVISNÍ RÁDCE
DÉLKY LYŽÁKŮDÉLKY LYŽÁKŮ
NASTAVENÍ VÁZÁNÍNASTAVENÍ VÁZÁNÍ
SKUPINY VÁZÁNÍSKUPINY VÁZÁNÍ
NÁŠ VIDEOKANÁLNÁŠ VIDEOKANÁL
WEBKAMERY ŠUMAVAWEBKAMERY ŠUMAVA
POTISKY WEXPOTISKY WEX
AKTUALITY-HISTORIEAKTUALITY-HISTORIE
▼ NAUČÍME VÁS ....
SEMINÁŘE / ŠKOLENÍSEMINÁŘE / ŠKOLENÍ
VÝUKA LYŽOVÁNÍVÝUKA LYŽOVÁNÍ
... VÝUKA LYŽOVÁNÍ ... ---- ON-LINE ----... VÝUKA LYŽOVÁNÍ ... ---- ON-LINE ----
▼ NAVŠTIVTE NÁS
PŮJČOVNAPŮJČOVNA
DNY S WEXY - CRDNY S WEXY - CR
Dny s Wexy - RakouskoDny s Wexy - Rakousko
Pobyty - ŠumavaPobyty - Šumava
▼ ODKAZY, REKLAMA
Užitečné odkazyUžitečné odkazy
▼ HLEDEJ LYŽE
Snowblade GoogleSnowblade Google
Krátké lyže GoogleKrátké lyže Google
Snowblade SeznamSnowblade Seznam
Krátké lyže SeznamKrátké lyže Seznam
Snowblade HeurékaSnowblade Heuréka
NewsletterNovinky emailem
 
Články▼ KNIHOVNA
BEZPEČNÉ LYŽOVÁNÍBEZPEČNÉ LYŽOVÁNÍ
ZÁSADNÍ OMYLY V LYŽOVÁNÍZÁSADNÍ OMYLY V LYŽOVÁNÍ
Omyl v lyžování č.1Omyl v lyžování č.1
Omyl v lyžování č.2 !!!Omyl v lyžování č.2 !!!
Omyl v lyžování č.3Omyl v lyžování č.3
Omyl v lyžování č.4Omyl v lyžování č.4
Omyl v lyžování č.5Omyl v lyžování č.5
Omyl v lyžování č.6Omyl v lyžování č.6
Omyl v lyžování č.7Omyl v lyžování č.7
Zase Omyl ?!?Zase Omyl ?!?
Přichází krátké lyže ...Přichází krátké lyže ...
Moje vizeMoje vize
Proč to dělámProč to dělám
Poslední agónie... ?Poslední agónie... ?
Výuka lyžováníVýuka lyžování
SCI-FI nebo SKUTEČNOSTSCI-FI nebo SKUTEČNOST
Volba ideální délky lyžíVolba ideální délky lyží
Jak vznikl SOFTJak vznikl SOFT
Více o značce WEXVíce o značce WEX
Tvrdosti lyží - jak na to?Tvrdosti lyží - jak na to?
Konstrukce lyžíKonstrukce lyží
Co je to radiusCo je to radius
Školní lyžování snowbladeŠkolní lyžování snowblade
Carving radical?Carving radical?
Co naučí lyže RAX / STAKICo naučí lyže RAX / STAKI
Snowblade a závody?Snowblade a závody?
Kuriózní reklamaceKuriózní reklamace
Opravujeme vytrženou hranuOpravujeme vytrženou hranu
STAVY SNĚHUSTAVY SNĚHU
ČAS VE SVĚTĚČAS VE SVĚTĚ
PRO MÉDIAPRO MÉDIA
--------------------------------------------------------
AKTUALITY - HISTORIEAKTUALITY - HISTORIE


 KONTAKT


DOPRAVA:





SLOVENSKO 11,- EUR
DPD


W-EXKLUZIV:



Počítáme od 08.2009

  

optimalizace PageRank.cz 


 


 Obchodní podmínky 

 

 

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY 

 OBCHODNÍ PODMÍNKY - platné od 10.01.2018 - KE STAŽENÍ

Tyto podmínky pro obchod Šárka Vopalecká - WEX-SPORT Nýrsko - SPECIALIZOVANÝ OBCHOD provozovaný mimo řádné provozovny upravují vztah mezi prodávajícím a kupujícím.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li kupujícím spotřebitel, tedy osoba, která neuskutečňuje nákup v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen Spotřebitel), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami Občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a Zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) nebo zákon č. 100/2001 Sb., zákon o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Prodávající - viz kontakt        

          
Platební kontakty - data k převodu finanční částky -  OBDRŽÍTE po ověření dostupnosti zboží - pro zabránění předčasných plateb při nedostupnosti objednaného zboží obdržíte data k převedení finanční částky až při zpracování objednávky v samostatném informačním emailu.

V tomto obchodě NELZE PLATIT KARTOU ANI V HOTOVOSTI !

Součástí Obchodních podmínek, se kterými zákazník souhlasí při odesílání objednávek, je i ochrana dat - text najdete pod tímto odkazem.

!

OBJEDNÁVKY ZBOŽÍ přes mobilní telefony -  některé operační systémy a aplikace NEJSOU kompatibilní se všemi e-shopy, a v objednávkách dochází k zásadním chybám (chybějící přepravy, automatické poplatky, nesouhlasí počty zboží atd.).  

Za chyby v objednávkách vzniklé z důvodu provádění objednávek přes mobilní telefony = technické chyby, údaje bez interpunkcí a v nesouladu s pravidly pravopisu, nenese provozovatel zodpovědnost a vyhrazuje si právo dodatečné úpravy objednávky podle ceníku dodavatele!

--------------------------------------------------------------------------------

 

Nenajdete nás v kamenné prodejně,
před případnou návštěvou nás kontaktujte emailem nebo telefonicky!

Abychom Vám mohli zajistit všechny naše služby spojené s prodejem, výukou a předvedením zboží v praxi, lze zboží objednat pouze přes náš internetový obchod. Kontaktní adresa slouží pro zaslání reklamací, pro případ výměny a pro kontakt se zákazníkem - na této adrese se nachází pouze provozovna a sklad internetového obchodu, a sídlo firmy - nenajdete zde kamennou prodejnu!

V případě zájmu o předání nebo předvedení zboží nás kontaktujte na tel č. 776019619 pro domluvení kontaktního místa - zboží Vám předvedeme, nabo zajistíme jeho odběr na předem dohodnutém místě.

Od 1.9.2013 je možné vyzvednout námi nabízené zboží v prodejním skladu - Nýrsko.
Kontakt do výdejního místa -  776019619 (při nedostupnosti zkuste 608 983 935)

Provozní doba e-shopu:
- možnost objednávání zboží je zajištěno nepřetržitě
- emailová podpora - dotazy zasílejte kdykoliv v průběhu dne. Na případnou provozní přestávku je zákazník upozorněn na úvodní straně e-shopu a v průběhu objednávky - v košíku. Telefonické dotazy: 776019619

Provoz od 1.11. do  30.4. -  8.00 - 20.00 
Omluvte prosím případnou nepřítomnost v průběhu dne v zimní sezoně - jsme v tomto okamžiku na svahu při výuce nebo předvádění zboží. Ozveme se Vám každopádně po 19.hod.

Od 1.5. do 31.10. shop obsluhujeme denně od 8.00 do 10.00 a pak od 19.00 do 20.00, v této době vyřizujeme veškerou e-mailovou kominukaci a objednávky + komunikace sms a telefonicky. Objednávky jsou vyřizovány průběžně po celý kalendářní rok, odesílání objednaného zboží je zajištěno denně podle dodacích termínů uvedených v detailu zboží nebo potvrzených v e-mailu po provedení objednávky. V tomto období vyřizujeme objednávky došlé do 10.00 hod obratem, ostatní do 24 hodin.

Dotazy, připomínky, vyřizování objednávek a případné reklamace - vyřizujeme bez přerušení.


 VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky popisují běžnou obchodní spolupráci mezi kupujícím a prodávajícím (dále jen dodavatel) a řídí se zásadami platného Občanského zákoníku.

 

Kupující prohlašuje, že vyplněním a potvrzením formuláře „Košík“ souhlasí s tímto ujednáním:

Odesláním formuláře objednávky dobrovolně uděluji společnosti Šárka Vopalecká - WEX-SPORT Nýrsko souhlas k tomu, aby moje osobní údaje, konkrétně jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého bydliště, emailovou adresu, telefonní číslo, IP adresu a další informace uložené v souborech cookies, které byly získány automatizovaným způsobem, zpracovávala po dobu neurčitou za účelem zajištění expedice zboží kupujícímu a u registrovaných zákazníků k využití k zpřístupňování marketingových materiálů a jiných obchodních sdělení. Odhlásit odebírání novinek a obchodních sdělení lze zasláním žádosti na adresu wex-sport@post.cz. Dále s odesláním formuláře prohlašuji, že mnou poskytnuté údaje jsou pravdivé a že jsem byl(a) ze strany provozovatele intrnetového obchodu informován(a) o tom, že tyto výše specifikované osobní údaje budou zpracovávány k výše uvedeným účelům a že mě provozovatel tímto zněním též poučil o tom, že poskytnutí výše uvedených osobních údajů je dobrovolné, jakož i o mém

  • právu na přístup k osobním údajům,
  • právu na opravu osobních údajů,
  • právu požadovat od provozovatele obchod SPORT-SHOP Nýrsko / Šárka Vopalecká - jakožto správci osobních údajů - vysvětlení v případě podezření, že ke zpracování osobních údajů dochází v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem (zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na výše uvedený účel zpracování),
  • právu požadovat odstranění protiprávního stavu, zejména blokováním, provedením opravy, doplněním nebo likvidací osobních údajů, a
  • právu obrátit se v případě uvedeného podezření či odmítnutí odstranění uvedeného protiprávního stavu na Úřad pro ochranu osobních údajů.

 

1) Základní informace o obchodu
a) Internetový obchod je určen pro odběratele občany i podnikatelské subjekty, tj, právnické i fyzické osoby - soukromé i podnikající v ČR na základě platných zákonů. Internetový obchod nabízí potřeby pro lyžování, snowboarding a drobné sportovní vybavení, se speciálním zaměřením na lyže snowblade, skiboard a modely shorties - krátké lyže.

Pro letní období je sortiment rozšířen o hračky a letní sportovní potřeby. Obchod je zřízen především jako doplňková služba soukromé výuky lyžování - Lyžařské školy S-A. Klienti, kteří mají po výuce zájem o objednání a dodání lyžařského vybavení, mohou využít této služby, právě tak jako ostatní veřejnost. K produktům mohou být v objednávce vázány i služby dodavatele.

Větší část zboží je k dispozici k okamžitému dodání, část prodeje je zprostředkovávána přes smluvní velkosklady. Kupující se v popisu zboží a v následujícím potvrzovacím emailu vždy dozví, kdy je možno zboží odeslat obratem a kdy se jedná o předobjednávku. Dodací lhůta zboží je vždy uvedena v detailu zboží.

b) Ve výjimečných případech (speciální objednávka na zakázku, vyšší cena objednávky) může dodavatel požadovat od kupujícího zálohovou platbu předem (vysoká cena předobjednávky nebo rezervace zboží za účelem pozdějšího odběru). V případě nedodání objednávky dodavatelem bude zálohová platba kupujícímu vrácena podle dohody.

V případě, že zboží nebude odebráno, ponechává si prodejce / dodavatel zaplacenou zálohu, a ta se odečte kdykoliv v budoucnu po provedení dalšího nákupu kupujícím.

c) Kupující je po provedení objednávky okamžitě informován na zadanou emailovou adresu o provedení objednávky a o možnosti jejího okamžitého stornování.

d) UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY - Kupní smlouva je uzavřena až okamžikem doručení objednávky = zboží zákazníkovi - tedy fyzickým převzetím zboží a především dokladu (faktura, kupní smlouva) vytištěného a podepsaného prodávajícím, současně se zaplacením za dodané zboží - na základě konkrétně sjednaných podmínek v rámci objednávkového procesu (odesláného objednávkového formuláře) - více info. Nová úprava zákona je v současné době nejasná, kupní smlouva by měla být uzavřena okamžikem odeslání objednávky - což je v zásadním rozporu s výroky soudu (objednávka není opatřena elektronickým podpisem a může ji tak uzavřít každý = i osoba, která zboží vůbec neobjednala = stačí zboží nepřevzít, a kupní smlouva tím není potvrzená = výrok soudu v procesních případech).

Čekáme na vyjasnění této situace.

V odůvodněných případech je na udanou internetovou adresu odesílán email vyžadující zpětné potvrzení a ověření zadaných údajů, množství zboží a adresy odběratele - pro zabránění technických chyb v objednávce - dvojí načtení objednaného zboží, vyřizování spamových objednávek, objednávek z mobilních telefonů s nekompatibilními aplikacemi a operačním systémem a pod.. I z těchto technických důvodů NEMŮŽE a není kupní smlouva uzavřena pouhým odesláním objednávky přes košík internetového obchodu.

Max. do 24.hod je dále kupující informován o zpracování objednávky a předběžném termínu odeslání zboží (při provedení objednávky o víkendu nebo v období svátků je informace odeslána nejpozději první pracovní den následující po provedení objednávky, pokud není kupující v nákupním košíku informován jinak).
O odeslání zboží na uvedenou adresu je kupující okamžitě informován na uvedené e-mailové adrese o vyřízení objednávky, čísle zásilky a odeslání zboží. Zároveň se zbožím je zasílán daňový doklad - faktura, která je podkladem k uzavření kupní smlouvy. Tento doklad slouží zároveň jako záruční list.

99% zboží dodávaného v originálním balení zasíláme v přebalu TOP SECRET - zásilka je pro druhou osobu neidentifikovatelná podle obalu (dárek pro druhou osobu)

Internetový obchod zajišťuje kompletní proces od nabídky produktu s aktuální cenou a kompletními informacemi o boží, jeho vlastnostech a využití, přes jeho objednání, případnou požadovanou úpravu, platbu dle nabízených platebních podmínek, až po případné doručení na odběratelem zvolenou adresu.

2) Ceny pro odběratele, slevy, cenové programy
Dodavatel nabízí v elektronickém obchodě aktuální ceny v českých korunách.

Zásilky převzaté na Slovensku jsou placené v EUR při přebírání balíku, možná je i platba předem - převodem na účet vedený v EUR.

Dodavatel si vyhrazuje právo průběžné aktualizace cen platných pro internetový obchod. Ceny v objednávce odeslané kupujícím jsou závazné a neměnné - a to i u zboží, které krátce po objednání prošlo změnou cen. Dodavatel se zavazuje respektovat cenu v potvrzené objednávce až do doby dodání nebo zrušení objednávky, případné dodatečné slevy nebo úpravy ceny objednávky budou provedeny po předchozím schválení - po dohodě s odběratelem.

Ceny některých druhů zboží v tomto internetovám obchodě NEJSOU STABILNÍ po celý rok, reagují přiměřeně na vývoj cen na trhu, zásoby zboží, náklady na doručování a dopravu zboží, kurz koruny a nákupní ceny zboží od různých dodavatelů - proto se mohou ceny i jdenoho druhu zboží v průběhu sezony několikrát měnit.

Internetový obchod nabízí několik cenových hladin, vázaných na registraci skupiny odběratelů a výši celkové ceny nákupu.

Některé skupiny mohou být pro přiznání slevového programu vázané na schválení registrace provozovatelem obchodu. Schválení registrace odběratele může trvat v rozmezí několika minut do 24.hod (školní zařízení, sekce B2B).

Registrovanému zákazníkovi je po jeho přihlášení k účtu / nejpozději v košíku v okamžiku objednání zboží /  zobrazována upravená cenová hladina některých vybraných produktů, za kterou je může okamžitě objednávat a nakupovat, popř. se mu navíc odečítá v košíku speciální registrační a kuponová sleva v průběhu provádění objednávky (slevy v rozmezí 2-4% podle kombinace kuponů, registrace a výše předchozího nákupu).

Registrační a kuponová sleva se sčítá, případná další-jiná speciální sleva není sčítána se slevou za registraci nebo se slevovým kuponem !! Vždy je pouze započítaná sleva vyšší !

Všechny základní ceny uvedené u zboží jsou ceny konečné - tedy vč. DPH !

Při poskytování servisních prací účtujeme sazby podle platného ceníku.

 

V průběhu vyplňování objednávky je k základní ceně produktu připočítán

  • poplatek za zprostředkování objednané dopravy zboží (zahrnuje poplatek za , dopravu a doběrečné)
  • poplatek za "balné" = příplatek za dopravu do místa odeslání balíku, cena za obaly a balící a servisní práce - viz. info dále

Informace o délce záruční doby je vždy uvedena u jednotlivých produktů v detailu zboží.

Záruční servis zajišťuje u většiny produktů dodavatel po dohodě s odběratelem (způsob a adresa odeslání produktu). V případě nejasnosti nás kontaktujte - pozáruční servis je nutné řešit individuálně po dohodě s dodavatelem.


SLEVY, SLEVOVÉ KUPONY

Při nákupu v tomto obchodě obdrží neregistrovaný zákazník slevový / dárkový kupon:

  • při objednávce zboží v ceně od 3000 Kč obdrží každý zákazník slevový kupón na jakýkoliv další nákup provedený v tomto obchodě ve výši 2% z celkové ceny další objednávky  
  • při objednávce nad stanovenou výši (6000,- Kč) navíc dopravu ZDARMA -  přeprava ZDARMA je  a graficky zobrazena v detailním popisu zboží a automaticky se zobrazí v košíku.
    PŘI PŘEKROČENÍ LIMITU PRO PŘEPRAVU ZBOŽÍ ZDARMA PŘIPOČÍTÁVÁME K NULOVÉMU POŠTOVNÉMU NA SLOVENSKO +5,- EUR (130,-Kč) !
  • při objednávce nad 7000,- Kč je již balné ZDARMA

Každý registrovaný zákazník (mimo velkoobchod) nakupuje u nás vždy se stálou slevou 2% na každý nákup +

  • Z důvodu neadekvátní výše slevy při přepravě zdarma pro zákazníky z České a Slovenské republiky a z důvodu nedokonalého e-shopového řešení, které neumí rozlišit zásilku na Slovensko a do ČR, musíme některé objednávky dodatečně upravit ručně:
    PŘI PŘEKROČENÍ LIMITU PRO PŘEPRAVU ZBOŽÍ ZDARMA NA SLOVENSKO PŘIPOČÍTÁVÁME K NULOVÉMU POŠTOVNÉMU NA SLOVENSKO +5,- EUR !

    Touto úpravou srovnáváme slevu, poskytnutou ke stejnému zboží pro zásilky zasílané občanům ČR a na Slovensko. 

Slevový kupon nemusí využívat pouze zákazník, který u nás již nakoupil - využijte tento kupon jako dárek komukoliv, kdo uvažuje o nakoupení jakéhokoliv zboží z naší nabídky !

Celková sleva tak může dosáhnout až 4% + doprava zdarma nebo sleva na dopravě (Slovensko), montáž vázání, seřízení a voskování lyží zdarma + záruka spokojenosti - viz dále.


U některého vybraného zboží je dodavatelem neplátce DPH (smluvní spolupráce, použité zboží od našich zákazníků apod.). Zboží je vždy označeno v detailu zboží textem v této barvě - "Dodavatel tohoto zboží NENÍ PLÁTCE DPH".


3) Objednávka - platnost, stavy, zrušení
Kupující je informován před odesláním objednávky o všech cenách produktů a služeb i o případných dalších poplatcích. Po odeslání objednávky kupujícím je tato objednávka závazná.
Kupující je informován o přijetí objednávky, o průběhu zpracování objednávky i o jejím případném zrušení zprávami elektronické pošty.
Dodavatel si vyhrazuje právo zrušení objednávky pouze po osobní dohodě se zákazníkem. Veškeré parametry objednávky jsou platné až do jejího vyřízení nebo zrušení. Kupující se může informovat u dodavatele, kontakt je v odkazu ”
Kontakt”.
 

4) Způsoby převzetí a platby za zboží
Dodavatel nezajišťuje osobně přepravu zboží na adresu zákazníka - kromě speciálních případů na základě osobní dohody - viz. dále. V případě požadavku na dopravu zboží si zákazník zvolí v košíku požadavek na zprostředkování přepravy zboží vybranou přepravní službou za poplatek dle tarifu přepravce, povýšený o náklady nutné na přípravu zboží k přepravě a zajištění / zprostředkovaní služby a přepravu zboží do místa přepravy.
 
Zboží - zásilky nad 10kg, objemné balíky nebo balíky od 160cm do 170cm délky - zajišťujeme přepravu pouze přepravní službou!

Pro úhradu objednaného zboží a zprostředkování přepravy jsou k dispozici následující způsoby platby a způsoby přepravy zboží (ceny včetně DPH), o kterých je spotřebitel informován také v "košíku":

  1. ČR - Na dobírku + zprostředkování přepravy Kurýrem DPD - přepravní službou:
    .
    Poplatek za poštovné a doběrečné 129,- Kč  - dodání do 48.hod od oznámení o odeslání zboží. Zásilky odesílané z tohoto obchodu NELZE AUTOMATICKY PLATIT KARTOU - tuto službu je nutné osobně domluvit a k ceně bude poté vždy připočítán poplatek bance - i v přípdě DOPRAVY ZDARMA!
    .
  2. ČR - Na dobírku + přeprava Kurýrem DPD ParcelShop - do odběrného místa
    DPD - není nabízena jako standardní přeprava v objednávce! JAK OBJEDNÁVAT
    .
    Poplatek za přepravu a doběrečné 129,- Kč - odběr ve zvoleném odběrovém místě s výhodou vyzvednutí do 7 pracovních dnů.

    .
  3. ČR - Platba předem - převodem - zprostředkování přepravy Kurýrem DPD - přepravní službou:
    .
    Poplatek za přepravu 99,- Kč - zásilka je odeslána až po zaplacení částky za zboží a převedení částky na účet dodavatele - cena je jednotná za všechny velikosti balíků ! volte pouze v případě, že na zásilku NECHVÁTÁTE - zboží bude odesláno až po připsání částky za zboží na účet dodavatele !
    Zboží rezervujeme max. 5 pracovních dní od provedení objednávky - pokud nebude do té doby zboží zaplacené, bude opět nabídnuto do prodeje!
    DORUČENÍ - většina zásilek je doručena nejpozději 3.pracovní den po odeslání zásilky, DPD slibuje následující pracovní den.

    Stejnou cenu zaplatíte i v případě doručení balíku do Odběrného místa DPD - PARCELSHOP s platbou předem - převodem. JAK OBJEDNÁVAT.
    .
  4. ČR - Na dobírku - balík "Do ruky" - zprostředkování přepravy Českou poštou:
    .
    Poplatek za poštovné a doběrečné 195,- Kč - balík "Do ruky" - dodání do dvou až tří pracovních dnů od odeslání (podle vzdálenosti bydliště adresáta), balík bude předán na udané adrese, při nezastižení adresáta uložen na poště max. 7 dnů.
    DORUČENÍ - v 60% zásilek následující pracovní den po odeslání zásilky, pošta uvádí následující pracovní den 
    .
  5. ČR - Platba předem - převodem - balík "Do ruky" - zprostředkování přepravy Českou poštou:
    .
    Poplatek za poštovné 165,- Kč - volte pouze v případě, že na zásilku NECHVÁTÁTE - zboží bude odesláno až po připsání částky za zboží na účet dodavatele !
    Zboží rezervujeme max. 5 pracovních dní od provedení objednávky - pokud nebude do té doby zboží zaplacené, bude opět nabídnuto do prodeje!
    .
    DORUČENÍ - v 60% zásilek následující pracovní den po odeslání zásilky, pošta uvádí následující pracovní den po podání zásilky.

    .
  6. Hotovost u dodavatele - od 21.3.2017 NELZE PLATIT V HOTOVOSTI:
     .
    Od 1.3.2017 pouze platba předem-převodem nebo odběr zboží/služeb na fakturru = s převodem na účet
    .
  7. ČR - EXPRESNÍ dodání - Česká pošta, zásilka EMS - POUZE PO TELEFONICKÉ DOHODĚ - není nabízena jako standardní přeprava v objednávce!
    .
    Poplatek 310,- Kč
    - kupující obdrží zásilku na území České republiky nejpozději do 14. hod po odeslání zboží, včetně soboty. V případě využití této služby je nutný telefonický kontakt s prodejcem pro potvrzení dostupnosti této služby (zboží skladem, nutnost montáže, časová dostupnost).
    Odeslání zboží zásilkou EMS není možné poskytnout u slevových programů  a zásilek, na které se vztahuje poštovné zdarma.
    Ve vybraných místech České republiky může být zboží dodáno i v neděli nebo ve státem uznaný svátek - dle přepravních podmínek České pošty.
    DORUČENÍ - v 99% zásilek následující pracovní den po odeslání zásilky - pošta uvádí do 14.hod po odeslání zboží - BEZ NAŠÍ ZÁRUKY!
    .
  8. ČR - EXPRESNÍ dodání - zprostředkování přepravy DPD 12 / 18 - POUZE PO TELEFONICKÉ DOHODĚ - není nabízena jako standardní přeprava v objednávce!
    .
    Poplatek 220,- Kč
    - zajišťujeme pouze po dohodě se zákazníkem na vlastní riziko zákazníka při možnosti zpoždění zásilky. Při nedodržení přepravních podmínek přepravní službou (zpožděné doručení, doručení mimo objednanou dobu), bude zákazníkovi vrácen rozdíl za účtovanou přepravu a cenou za běžnou přepravu. Doporučujeme v tomto případě sepsat s přepravní společností zápis o škodě stejným způsobem, jak kdyby bylo zboží fyzicky poškozeno.

    .
  9. SL - Orientační ceny dopravy na Slovensko - zásilky na Slovensko zasíláme pouze po zaplacení předem - převodem na účet:

    PŘI PŘEKROČENÍ LIMITU PRO PŘEPRAVU ZBOŽÍ ZDARMA PŘIPOČÍTÁVÁME K NULOVÉMU POŠTOVNÉMU NA SLOVENSKO +5,- EUR = 130,- Kč !
    E-shop bohužel neumí rozlišit národnost zákazníků a jsme tak nuceni dorovnat "výši slevy za poštovné" pro české zákazníky se slovenskými dodatečně - po objednávce.
    ..
    * Platba předem - převodem - doprava DPD Private -
    Poplatek 290,- Kč
    Zboží je odesláno kurýrem DPD po převedení částky za zboží na účet dodavatele - platba v EUR předem - převodem. Po objednávce vyčkejte na převzetí objednávky prodejcem - poté Vám bude zaslán email s údaji potřebnými k provedení platby převodem na náš účet. Průměrná doba přepravy - cca 3 dny
    .
  10. Dodávání zboží plátci DPH - SLOVENSKO: Zasíláme POUZE ČESKOU POŠTOU - platba předem - převodem, od hodnoty objednávky 750,- EUR - vázáno na podpis odběratelské smlouvy o stálém odběru obchodního zboží !
    Poplatek 350,- Kč
    Při dodání zboží do jiného členského státu osobě, která je registrovaná k DPH v jiném členském státě se jedná o osvobozené plnění s nárokem na odpočet DPH (§ 64 zákona o DPH). Plátci DPH dodáváme zboží za ceny bez daně (dodání zboží do jiného členského státu).
    Pořizovatel zboží, který je osobou registrovanou k DPH v jiném členském státě, je pak povinen toto zboží řádně přiznat a zdanit ve svém státu v rámci podávaného přiznání k DPH.
    Pokud zboží neslouží k obchodní činnosti, platí ceny za zboží uvedené v detailu zboží - bez nároku na jiné slevy a bez odečtu DPH.
    V případě obchodní činnosti platí ustanovení B2B uvedené v závěru tohoto textu.
     
    Zboží na Slovensko na IČO zasíláme POUZE ČESKOU POŠTOU !! 
    Faktura je vždy vystavena v CZK.
    Před odesláním zásilky vždy vyžadujeme firemní souhlas s fakturací na udané DIČ
    + kopii živnostenského listu + podepsání odběratelské smlouvy.
  11. Zadání objednávky do eshopu naším pracovníkem - hodinová sazba 250,- Kč
    -pokud musí náš pracovník na Vaši žádost přerušit svojí práci, zasednout k eshopu, a zadávat za Vás fyzicky údaje do objednávky na vaši žádost, bude k objednávce automaticky připočtena poměrná část hodinové sazby (min. 50,- Kč).
    V tomto případě jste nás donutil Vás upřednostnit v pořadí vyřizování objednávek, a na 90% kvůli tomu neodjede jiná - dříve provedená objednávka.
    Za tuto službu musíme účtovat cenu za práci naší administrace, která vykonává pracovní činnost na Vaši žádost a musí přerušit svoji práci.

 

Zásilky odesílané z tohoto obchodu NELZE  PLATIT KARTOU !

*Ke všem cenám za zprostředkování dopravy je v průběhu objednávky připočten poplatek nazvaný balné (cena obalu+ paušální náklady prodejce na přepravu do podacího místa balíků) ve výši 29,- Kč - do celkové ceny objednávky 7000.- Kč. U objednávek nad 7000,- Kč se balné již neúčtuje.
Při vyzvednutí zásilky osobně u prodejce je balné z objednávky odečteno.

 

UPOZORNĚNÍ

Od 13.10.2015 s okamžitou platností požadujeme pro podezřelé objednávky "drobností" do ceny zboží 150,- Kč VŽDY platbu předem - převodem. Toto opatření zavádíme z důvodu množících se spamových objednávek "nesmyslů", které si poté zákazníci nevyzvedávají a zboží se k nám vrací přepravní službou. Taková přeprava zboží na uvedenou adresu a zpět nás vždy stojí cca 210,- Kč !! 
Upozornění na požadavek platby předem zasíláme při potvrzování objednávky.

 

5) Dodání zboží
Zboží je dodáno podle volby zákazníka - poštou, přepravní službou nebo přímým odběrem v provozovně.
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a zkontrolovat jeho stav a množství bez zbytečného odkladu jakmile se zboží dostane do jeho držení. Pokud kupující zjistí poškození (promáčknutí, roztržení apod.) obalů nebo neúplnost zásilky, musí požadovat na doručovateli okamžité sepsání zápisu o poškození nebo neúplnosti zásilky a bez tohoto zápisu by neměl kupující zásilku převzít. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, pokud je ze stavu jejího poškození zřejmé, že dodané zboží nemůže řádně plnit svoji funkci.

Výměna zboží obratem

Pokud požadujete výměnu zboží, kontaktujte nás - přepravní služba Vám přiveze zboží nové a zboží k výměně si odveze obratem s sebou!  Celou transakci je nutné domluvit telefonicky - 776019619 - úhrada nákladů za přepravu podle charakteru případu - na základě osobní dohody.


UPOZORNĚNÍ - NEPŘEVZETÍ ZÁSILKY

Zákazník je povinen převzít objednanou zásilku od přepravní služby - využívá tak službu osobně objednanou v plné výši. Pokud nemá zákazník o zboží zájem, může po převzetí a zaplacení zásilky využít vložený protokol, a do 14 dnů zaslat zboží zpět prodejci, s nároky na vrácení celé částky za zboží i přepravu zboží k zákazníkovi.

Pokud si zákazník objednané zboží nepřevezme od přepravce ani po opakovaném doručování z jakýchkoliv důvodů (a nevyužije ani 7-denní lhůtu pro možnost reklamování neuskutečněné přepravy přepravní službou - po tuto dobu je jeho zásilka vždy uložena v depu přepravní služby a čeká na vyzvednutí / urgování zákazníkem -  má pak zákazník buď možnost požádat o opakované zaslání zásilky, s povýšením doběrečné částky o náklady za přepravu první zásilky, nebo -

- v případě, že zákazník nemá o nepřevzaté zboží zájem, nebo nekomunikuje s prodejcem, vyhrazuje si dodavatel právo na zaslání faktury na úhradu skutečných nákladů za přepravu zboží k zákazníkovi a zpět.
Faktura bude vystavena vždy po vyúčtování přepravních nákladů přepravcem na konci účetního období (zpravidla do 10dne následujícího měsíce).
Vymahatelnost těchto nákladů, vyučtovaných na samostatné faktuře, je 3 roky od převzetí účetního dokladu, včetně penále připočítávaného průběžně za nezaplacenou fakturu až do doby promlčení + náklady na soudní výlohy 
!

Kupující také bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek - nepřevzetí zboží apod.)


6) Rezervace zboží
Objednané zboží rezervujeme na základě objednávky BEZ POŽADAVKU NA PRODLOUŽENOU REZERVACI max. 5 pracovních dnů. Zboží je nutno objednat a jako platební metodu zvolit - "platbu předem - převodem". Poté vyčkáváme na provedení platby (nebo storno objednávky) max. 5 pracovních dní.

Bez této objednávky rezervujeme zboží max. 24.hod !

Rezervaci zboží na dobu delší (požadavek na prodlouženou rezervaci) zajišťujeme až po převedení částky za zboží na náš účet - je nutno provést platbu předem - převodem, (platba za zboží - popřípadě záloha - musí být provedena do pěti pracovních dní od provedení rezervace / objednávky, až po přepsání částky na náš účet zajistíme delší rezervaci - uložení zboží). Požadavek na rezervaci a odeslání zboží podle Vašeho požadavku uveďte do "Připomínky k objednávce" v košíku, zboží Vám pak u nás necháme připravené k odeslání jakkoliv dlouhou dobu !

 
7) Další poplatky
Dodavatel účtuje kupujícímu za zprostředkování přepravy zboží částku za poštovné podle odstavce 4) dle platebních podmínek zadaných objednavatelem při vyplňování objednávky. Při objednávce nad  stanovenou výši ceny objednávky se doprava k ceně zboží již NEPŘIČÍTÁ = doprava zdarma. Výše objednávek pro dopravu zdarma je vždy uvedena v informačním textu nad seznamem zboží a v košíku.
Pro Slovensko - PŘI PŘEKROČENÍ LIMITU PRO PŘEPRAVU ZBOŽÍ ZDARMA PŘIPOČÍTÁVÁME K NULOVÉMU POŠTOVNÉMU NA SLOVENSKO +5,- EUR !

Ke všem cenám za zprostředkování dopravy je v průběhu objednávky připočten poplatek za balné (cena obalu + přepravu do podacího místa balíků) ve výši 29,- Kč - do celkové ceny objednávky 7000,- Kč.
Při vyzvednutí zásilky osobně u prodejce je balné z objednávky odečteno.

Recyklační poplatky - pokud je povinnost stanovená zákonem uvádět výši recyklačního poplatku u výrobku splněna, je výše příplatku uváděna podle fakturace dodavatele (samostatně u zboží nebo jako  součást celkové ceny).

Seznam sběrných míst k likvidaci námi prodávaných výrobků najdete

  • ZDE - REMA systém
  • ZDE - ELEKROWIN
  • ZDE ASEKOL

    8) Doklady
    Kupující obdrží ke každé dodávce zboží fakturu - písemný daňový doklad, který slouží také jako podklad pro uzavření kupní smlouvy - zasíláme současně se zbožím na adresu udanou v objednávce. K některým výrobkům může být přiložen i samostatný záruční list a návod na použití.

    9) Vrácení zboží
    V případě, že kupní smlouva je uzavřena dle bodu 1) d), má kupující v souladu s Obč. zák č. 89/2012 ve znění pozdějších zákonů právo odstoupit do 14 dnů po obdržení zboží od kupní smlouvy bez udání důvodů, s nárokem na vrácení celé zaplacené částky za zboží.

  • Samotná lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet ode dne následujícího po převzetí zboží. Nezáleží tedy, zda zákazník platil zboží převodem, kartou či dobírkou nebo zda si objednávku vyzvedl na poště až po týdnu. Rovněž tak se lhůta neodvíjí od samotného uskutečnění objednávky. Když si tedy například 12. června 2012 objedná zákazník zboží, zaplatí ho převodem a zboží si převezme příští úterý 19. června 2012, 14denní lhůta na odstoupení od smlouvy začne běžet ve středu 20. června. Do lhůty se počítají všechny kalendářní dny. Na běh lhůty nemají víkendy ani svátky vliv, mohou však za určitých okolností ovlivnit prodloužení 14denní lhůty. Platí totiž, že připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty nejblíže následující pracovní den...

  • Pokud dodané zboží a podmínky dodávky neodpovídají objednávce nebo požadavkům kupujícího, je kupující oprávněn nepoškozené, kompletní a NEPOUŽITÉ zboží (pokud možno včetně obalu) a veškerého příslušenství spolu s doklady o zakoupení zboží zaslat zpět dodavateli ve lhůtě maximálně 14 dnů. Dodavatel posoudí vrácenou dodávku a pokud shledá oprávněnost požadavku, odešle zákazníkovi k podpisu dobropis - opravný daňový doklad - a po potvrzení dobropisu vrátí kupujícímu peníze předem dohodnutým způsobem (většinou na účet udaný kupujícím) do zákonem stanovené lhůty 14 dnů po doručení informace o zrušení kupní smlouvy.
    Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy do 14.dnů, vrátí mu podnikatel všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží. Zdůrazňujeme, že tímto jsou míněny náklady na dodání zboží spotřebiteli, nikoliv náklady související s dopravou zboží při jeho vracení zpět prodávajícímu.


    § 1832 odst. 2 nového občanského zákoníku stanoví, že „jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.“ Toto znamená, že v případě, kdy obchodník nabízí různé způsoby doručení zboží, je případně povinen vrátit spotřebiteli pouze částku ve výši nejlevnějšího způsobu dopravy nabízeného tímto obchodníkem.

  • Pokud zboží není fyzicky vráceno ve lhůtě do 30 dnů od zrušení kupní smlouvy, vyhrazuje si dodavatel právo na pozdržení vracené částky za zboží až do doby skutečného / fyzického vrácení zboží - pro možnost jeho fyzické kontroly.

  • pokud je zboží vráceno poškozené, vyhrazuje si dodavatel právo jej nepřijmout, odeslat je zpět kupujícímu a účtovat mu dopravné a balné, účtovat vzniklé náklady nebo navrhnout upravené cenové vyrovnání dle osobní dohody.

  • některé zboží vrátit nelze - jedná se především o zboží upravené na přání zákazníka a zboží upravené na míru - v našem pořípadě např. po osobním výběru vázání a jeho montáži (lyže, které nejsou nabízené v setech)

  • Pro vrácení zboží v zákonné lhůtě si stáhněte formulář který můžete vyplnit a zaslat společně se zbožím. Tento formulář je také přiložen k Vaší zásilce.

  • V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží. Spotřebitel náklady s vracením zboží nese v případech, kdy vrací zboží odpovídající objednávce prostě proto, že si koupi rozmyslel.
    Pokud odstupuje od smlouvy z toho důvodu, že mu bylo doručeno vadné nebo poškozené zboží, má právo na proplacení „poštovného“ v obou směrech = zde se však jedná o REKLAMACI (vrátit peníze při reklamaci lze pouze tehdy, když se na stejné věci objeví stejná závada třikrát, nebo čtvero různých vad)..

     

    Záruka spokojenosti
    s lyžemi snowblade, skiboard, shorties

    V našem obchodě Vám poskytneme ještě jednu mimořádnou službu -  je nám jasné, že když kupujete lyže třeba v létě nebo na podzim - v době kdy ještě není sníh a nebo když je nemůžete ihned vyzkoušet, postupujete nemalé riziko Vašich investic, protože Vám uplyne zákonná doba na bezplatnou výměnu nebo vrácení zboží podle zákona do 14 dnů od zakoupení poduktu.

    Protože si lyže kupované přes internet nemůžete ani "osahat", a především vyzkoušet, nabízíme Vám proto při ne právě ideální volbě zakoupeného modelu lyží výměnu, i když lyže budou již použité.

    Poskytujeme Vám tímto celoroční ZÁRUKU SPOKOJENOSTI - zakoupíte kdykoliv, můžete vrátit do 1 roku od zakoupení zboží - podmínky:

    1.  lyže z kategorie snowblade, skiboard a nebo shorties máte možnost i po prvním vyzkoušení na sněhu ZDARMA 1x u nás vyměnit za jiný námi nabízený model - do lhůty 24 měsíců (NEVZTAHUJE SE NA POUŽITÉ LYŽE - BAZAR!).

    2. Lyže nesmí být viditelně poškozené, poškrabané nebo rezavé. V tom případě pak musíme z původní ceny odečíst patřičnou částku jako vyrovnání cenové ztráty při dalším prodeji zboží.

    3. Cena při výměně zboží bude buď dorovnána doplatkem - při vyšší ceně Vámi zvoleného jiného modelu dobírkou ve výši rozdílu cen, při "přeplatku" Vám dorovnáme cenový rozdíl Vámi vybraným zbožím. Po celotýdenním lyžování již výměna bez doplatku asi nebude možná - lyže zašlete na naši adresu pouze PO telefonické domluvě, zboží nepřebíráme na dobírku!

    4. Pokud nemáte zájem vyzkoušet jiný model, a lyže budou viditelně bez poškození = nepoužité, vrátíme Vám celou zaplacenou částku i po zákonné lhůtě 14.dní. Při lehkém poškození Vám odkoupíme / vyměníme lyže za cenu podle dohody. V tomto případě nevracíme náhrady za poštovné a balné.

    5. Na lyže zakoupené BEZ MONTÁŽE VÁZÁNÍ (bez vázání) se tato záruka NEVZTAHUJE!

    6. Záruka spokojenosti se také nevztahuje na výměnu zboží z důvodu "nelíbí se mi odstín barvy". S barvou zboží jste seznámeni v okamžiku prodeje VŽY skutečnou fotografií - a odstín barvy není překážkou v řádném užívání věci !

  • Záruku spokojenosti poskytujeme po celý rok
    - 12 měsíců od datumu u nás zakoupení lyží -

    ... do té doby se na lyže určitě dostanete ...

    Modely zakoupené u jiných prodejců od Vás po dohodě také vykoupíme, nebo Vám odečteme výkupní cenu od nového zboží. Odhad provádíme buď osobně na dohodnutém místě, nebo až po obdržení lyží poštou nebo PPL - zboží nepřebíráme na dobírku!


    10) Ochrana údajů o kupujícím 


    11) Mimosoudní řešení stížností
    Pro případ vzniku nesouladu mezi prodávajícím a spotřebitelem prodávající zřídil mailovou adresu určenou pro podání stížnosti: wex-sport@post.cz.
    Pokud na tuto adresu zašlete Váš podnět je prodávající povinen prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku neprodleně potvrdit jeho obdržení. Se zvláštním zřetelem k zásadám slušnosti a spravedlnosti prodávající stížnost do 10 pracovních dní posoudí. Výsledek prodávající spotřebiteli sdělí prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku; nepovede-li to ke zvýšeným nákladům, prodávající zvolí takovou formu komunikace, kterou spotřebitel upřednostní.

    V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

  • Česká obchodní inspekce
    Ústřední inspektorát – oddělení ADR
    Štěpánská 15
    120 00 Praha 2
    Email: adr@coi.cz
    Web: adr.coi.cz

  • Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

  • Se stížností, podnětem či dotazem se můžete také obrátit na Českou obchodní inspekci. Podrobné informace o kontrolních pravomocích České obchodní inspekce najdete na adrese:
    http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/



    12) Závěrečná ustanovení
    Uvedené ”všeobecné obchodní podmínky” jsou platné od 22.3.2012 do vydání nových, a souhlas s jejich zněním je podmínkou pro použití internetového obchodu kupujícím.

    Jednotlivé články těchto všeobecných obchodních podmínek jsou platné nezávisle na sobě, neplatnost jednoho článku nezakládá neplatnost celých obchodních podmínek

    Součástí Obchodních podmínek, se kterými zákazník souhlasí při odesílání objednávek, je i ochrana dat - text najdete pod
    tímto odkazem.


    Zasílání obchodního sdělení:
    V roce 2006 došlo k rozšíření možností pro podnikatele, jak mohou svá obchodní sdělení již stávajícím zákazníkům rozesílat. Novela zákona totiž zavedla, že pro zaslání obchodního sdělení zákazníkům, tedy osobám, které již dříve měly obchodní vztah s podnikatelem, nepotřebuje podnikatel předchozí souhlas.
    Podmínkou zůstává, aby zákazník takovéto využití svého kontaktu původně neodmítl. Další podmínku tvoří skutečnost, že podnikatel musí ukončit zasílání takových obchodních sdělení, pokud s jejich doručováním vysloví zákazník nesouhlas. Tento nesouhlas musí mít zákazník možnost učinit jednoduchým způsobem, zdarma nebo na účet odesílatele.





  • Administrace prodeje - WEX-SPORT / lyže snowblade - NÝRSKO

  •  


     

    SEKCE B2B

  • Pro zájemce o odběr zboží za účelem dalšího prodeje - obchody, e-shopy, půjčovny a pod. nabízíme od sezony 2017 možnost předsezonních objednávek zboží se značkou WEX

    Zájemce o vybrané zboží z naší nabídky získá po registraci do sekce B2B základní slevu na zboží, které je nutné vždy na konci zimní sezony předobjednat do výroby, s dodáním dle dohody.

    Výše základních slev pro prvních 12 měsíců spolupráce je stanovena:

  • podnikatel - registrovaný ekonomický subjekt s registrovanou ekonomickou činností nákup / prodej  - NEplátce DPH - obchodní sleva při nákupu zboží  sekce B2B / Dealer WEX po zaškolení - 15% , pro zprostředkování prodeje platí samostatný ceník uvedený v dealerské smlouvě.

  • podnikatel - registrovaný ekonomický subjekt s registrovanou ekonomickou činností nákup / prodej  - plátce DPH - obchodní sleva při nákupu zboží  sekce B2B / Dealer WEX po zaškolení - 20% , pro zprostředkování prodeje platí samostatný ceník uvedený v dealerské smlouvě.


    Sleva je počítána vždy z celkové ceny zboží včetně DPH podle cen uvedených v nabídce.

  • Pro první sezonu spolupráce dodáváme zboží pouze na předobjednávku do výroby a po zaplacení zálohy 50% / platba předem za objednané zboží.

  • Pro předobjednávky zboží do výroby v průběhu sezony v celkové ceně nad 20000,- Kč požadujeme v prvním roce spolupráce zálohovou platbu za zboží ve výši 60% celkové ceny objednávky - tato záloha je podmínkou pro zadání výroby objednané kolekce / zboží.

    UPOZORNĚNÍ

  • - část zboží objednaného ve větším množství je dodávána BEZ PŘEPRAVNÍCH OBALŮ A BEZ MONTÁŽE - jedná se především o lyže s pojistným vázáním, které nelze přepravovat ve větším množství s namontovaným vázáním - zákazník si musí montáž vázání zajistit na své náklady.
    U objednávek lyží s montáží v termínu sezony - mezi 01.09. - 01.03. - musí zákazník počítat s delšími dodacími lhůtami (min. 7 dní).

  • - SLOVENSKO - odpočet DPH - odběr obchodního zboží na Slovensko (nákup na IČO s odečtem DPH) je stanovena minimální hodnota objednávky 750,- EUR (objednávka vč. DPH) + podepsání Smlouvy o obchodní spolupráci - stálý odběr zboží za účelem dalšího prodeje nebo pro užívání v souvislosti s podnikatelskou činností (např. Lyžařská škola)

    Ceny za dopravu se zákazník dozví v průběhu vyplňování objednávky, a mohou být v průběhu sezony pohyblivé - podle stanovených tarifů jednotlivých přepravců.
    Ceny za přepravu jsou pro velkoobchodní zákazníky stanovené za 1 balík do váhy cca10kg - o skutečné výši ceny za dopravu bude zákazník informován při zpracování objednávky.

    Podmínkou úspěšné spolupráce je registrace subjektu v sekci B2B nebo Dealer WEX, zaslání kopií ŽL a dokladu o DPH. Podmínkou spolupráce je předmět podnikání - Nákup / prodej nebo Zprostředkování obchodu. Na ŽL "zednické práce, Poradenství a pod." zboží s VO slevou nedodáváme, právě tak nedodáváme zboží objednané podnikatelským subjektem (na IČ, DIČ) na jiné jméno a jinou adresu než je adresa firmy !
    Po odsouhlasení spolupráce bude zákazník autorizován (většinou do 24.hod) a bude obratem kontaktován pro dohodnutí obchodní spolupráce - s možností přístupu do sekce B2B / Dealer WEX, kde si může vybírat dle aktuální nabídky zboží pro okamžitý nákup / popřípadě odeslat předsezonní objednávky.

  • Některé druhy zboží jsou vázané pouze na prodej přes zaškolené dealery a nejsou volně k dispozici v nabídce sekce B2B

    V sekci B2B je pouze omezená aktuální nabídka zboží - doporučujeme využívat především systém PŘEDOBJEDNÁVEK pro další sezony, což je od sezony 2017 podmínka pro další spolupráci.
    Pro zboží, které bude objednané do výroby (není vedeno SKLADEM) může být od zákazníka požadována záloha, o jejíž výši (obecně pro první sezonu spolupráce 60% z celkové ceny objednávky pro objednávky s celkovou hodnotou nad 20000,- Kč vč.DPH) bude po provedení objednávky informován.

    O termínech dodání zboží, odeslání zakázky a pod. bude zákazník vždy informován emailem.

    Schválený / autorizovaný zákazník, registrovaný v sekci B2B, který odebírá naše zboží, získává automaticky oprávnění - souhlas ke zveřejnění všech info-textů uváděných u zboží, včetně výsledků testů a naměřených hodnot.


     


     Proč neumíme účtovat menší

  •  POŠTOVNÉ ČESKOU POŠTOU...

     

    Na první pohled banální poplatek, vše jasné - logické .... zboží stojí XY / přidáme to, co chce za přepravu pošta (přepravce) - a hotovo... ALE ....

    Ale co když je zase vše jinak?

    Zákazníci si u nás neustále stěžují na to, že si vybrali "malé a levné" zboží, ale my chceme za jeho dopravu Českou poštou víc, než stojí zboží samo - a to nehodlají akceptovat, protože ONI - by to dokázali poslat MNOHEM levněji !!

     

    Nejeden ze zákazníků nám dokázal vypočítat na korunu přesně, jak ON by dokázal naše zboží posílat podstatně levněji (o 30,- Kč levněji) než my... vyděrači.

  • "Můžete mi poslat zboží nějak levněji? Takhle mne stojí poštovné víc než zboží. Vždyť to jde poslat jen obálkou za pár korun..." 

  • Ano, i já si při nákupech na internetu vybírám relativně "nejlevnější poštovné" ... ale jak to vlastně s částkou za "poštovné" je v praxi?!?

     

    Každopádně si musí KAŽDÝ zákazník uvědomit, že

    1. Neobjednáváte si POUZE ZBOŽÍ - ale s balíčkem si VŽDY objednáváte především PRÁCI minimálně 2-3 zaměstnanců
    2. Každý obchod má jiné provozní podmínky = tedy i náklady na přepravu zboží
    3. Výpočet zákazníka = nepodnikatele - musí být úplně jiný, než prodejce
    4. Pokud nechcete platit poštovné - sedněte si do auta nebo do tramvaje, a zajeďte si do nejbližšího obchodu pro drobné zboží osobně. Zaručeně od Vás "poštovné" nikdo nebude požadovat! Určitě Vás to vyjde levněji ....


     

    K bodu 1 a 2) - NÁKLADY a PRÁCE

    Některý zásilkový obchod má poštu za rohem (5 min / 200m), některý má třeba i dobrou smlouvu se svozem zboží, ale jiný má poštu i kilometry daleko a náklady na dopravu byť jednoho balíčku jsou tak mnohem vyšší - nejen benzin / jízdenka - ale i čas / mzda zaměstnance. A to nejenom jednoho!

    1 zaměstnanec musí vaši objednávku převzít a připravit k expedici = časově min. 5-10 min (mzda) = vytisknout min.4 listy papíru A4 + přepravní štítek = každá strana tisku min. 1,- Kč, 
    2 zaměstnanec zboží zabalí (cena obalů + mzda cca 10min) a připraví k expedici - popřípadě převeze na poštu (min. 30-40min), 
    3  zaměstnanec převezmě vystavené doklady a zaúčtuje je do účetnictví, zpracuje a započítá DPH = opět mzda za čas + náklady pro tisk... Nepočítáme další min. 2 zaměstnance (řidiče přepravní společnosti + překladiště), kteří musí Váš balíček opět zpracovat + převézt + doručit do vašich rukou. Bohužel Vás budou muset vyrušit při popíjení kafíčka.... :-))

    Umíte alespoň trochu počítat? Kolik Vám nyní vychází náklady na "odeslání" jednoho malinkatého balíčku se zbožím za 25,- Kč?!? Počítejte se mzdou cca 100,- Kč/hod - zisk ze zboží 30% z ceny - a ještě nezapomeňte odeslat státu 21% DPH....

    Dnes není problém čekat na poště na odbavení i přes půl hodiny (u nás je to pravidlo).
    To se chtě nechtě musí promítnout do poplatku za poštovné, protože denně zasílat balíčky se zbožím za 50,- Kč a se ztrátou na nákladech -200,- Kč (přímé náklady na dopravu zboží na poštu + mzda 1hod zaměstnance) jsou dozajista předzvěstí konce podnikání.

    To jsou ale jen přímé náklady = to, co musí provozovatel zaplatit navíc nad poštovné účtované přepravcem (nyní se tedy bavíme např. o České poště).
    Kde je již popsaný čas strávený zpracováním objednávky, vytištěním podkladů a faktur (a stát nám opět předepsal více povinných výtisků = při ceně 1,- Kč/tisk stránky opět platíte vy = zákazníci, o nějakou tu korunu víc...), kde je zabalení zásilky, zakoupení a likvidace obalů, příprava k odeslání, kde je zpracování faktury a platby do účetnictví atd. atd.. Někdo to účtuje jako tzv. balné, někdo to prostě nacení ke zboží... sami si pak rozhodněte, co je asi výhodnější pro zákazníka - a co pro prodejce.
    Při zvýšení ceny zboží o tyto částky platíte tento poplatek u každého zboží, pokud je poplatek zaůčtován jako balné, platíte jej pouze 1x v celé objednávce (tedy třeba pro 5ks zboží).

    To se nám zdá jako nejrozumější, a u nás také najdete částku za BALNÉ jako soušást fakturace....

    Náš zákazník nám nyní krásně vypočítal, že "jeho poštovné" by bylo o 30,- Kč levnější než to, které mu účtujeme my.... prostě podle ceníku pošty si umí najít lepší řešení. Zboží přece posílá takhle často tak má svoje zkušenosti.... Naše zboží si neobjednal, protože právě to poštovné máme my tak drahé, že neodpovídá ceníku České pošty....

    Bohužel si málokterý zákazník uvědomuje, že platby u přepážek od občanů podléhají úplně jinému výpočtu, než platby podnikatelů.

     

    Nebudeme zde rozebírat tarify České pošty a jejich nabídky podnikatelům - moc výhod tady nenajdete - pokud prodejce nejede opravdu "ve velkém" (tedy denně 10-20 balíků) a to jenom přes poštu.

    Podstatný rozdíl je však v účtování = v účetnictví, ve zpracování plateb a tím i ve výsledcích z plateb - tedy co jsem zaplatil já (obchodník) / co nám vyrovnal zákazník / a co nám z jeho platby zbyde po jejím zdanění !

    Mějte na paměti - mluvíme především o malé zásilce do hodnoty dobírky cca 500,- Kč

     

    *  *  *  *  *

    K bodu 2) - VÝPOČET nákladů na odeslání zboží

    Malý, ale jasný příklad - občan za svůj malý a lehký balíček (zboží za cca 80,- kč), posílaný přes poštu známému, zaplatí dle tarifu ČP: cca 59,- kč poštovné + 0,- Kč doběrečné, známý zaplatil předem. Celková cena poštovného je tedy 59,- Kč.

    Celkem odesílajícího přijde přeprava balíčku na cca 59,- Kč. Tečka. Vybral si obyčejný balíček = nejlevnější možnost (tedy ne Obchodní balík = nejdražší, který u přepravy Českou poštou nabízíme my)....

    ALE ! - podnikatel (většinou plátce DPH), který nechce na ten samý balíček se zbožím za 80,- kč doplácet ze svého (při dnešních podhodnocených maržích na ceně zboží za 50-100,- kč není marže taková, aby se poštovné za malou dobírku schovalo do výdělku - v našem případě by zisk dělal cca 16,- Kč), musí nyní ale počítat:

    1. poplatek od zákazníka za poštovné nelze v účetnictví účtovat jako pouhé "Přeúčtování služby", protože nikdy neznáme přesnou - konečnou cenu. Takže ji dopředu nedokážeme zákazníkovi vypočítat / naúčtovat / přeúčtovat. Vždy tam bude nepatrný rozdíl, který znemožňuje přímou přefakturaci služby. Přesnou cenu se dozvíme VŽDY až u přepážky, a to už je na fakturaci pozdě...
      Souvisí to nejen s váhou balíčku (i váha mění cenu), ale i s celkovou cenou dobírky a především - světe div se - souvisí to i s paní, která sedí u přepážky. Potažmo i s poštou, kde balíček posíláme. Vyzkoušeno - jeden a ten samý balíček nás stojí každý den jinak, odesláno u jiné pošty - opět jiná cena.
      Ale řekněme, že kdybychom chtěli poslat stejný balíček také nejlevněji, zaplatíme u přepážky za přepravu také tu nejnižší částku - 59,-Kč
      V účetnictví se prodejcem (námi) zaplacená položka na poště objeví nejprve jako výdej - 59,- ale  platba od zákazníka = v objednávce jako položka POŠTOVNÉ - se účtuje jako samostatný PŘÍJEM - tedy jako celková částka za zboží, navíc u nás v režimu plátce DPH.
    2. pokud tedy pošleme balíček stejným tarifem, jako to udělal (a nám vypočítal) náš zákazník (obyčejný balík / obálka se zbožím), zaplatíme u přepážky sice také 59,- kč, a máme výdaj 59,- Kč - ale pro tento malý balík (a uvedený tarif) bohužel NENÍ možný odpočet DPH - poštovné za obyčejný balík není v režimu DPH, tento výdaj si plátce DPH o DPH nemůže neponížit . Ví tohle  zákazník ?!? 

      Odpočet DPH je možné nárokovat až od služby dražší - a to je obchodní balík, neboli Balík do ruky / na poštu. A ten je zase celkově drahý .... Takže?

      Pokud zákazníkovi jednoduše přeúčtuji částku za "levnější" poštovné
      = 59,- Kč, musím následně z jeho platby (platba za poštovné) odevzdat 21% DPH.
      Ale za moji platbu u přepážky DPH zpět nedostanu.
      Takže první ztráta = -21% = cca 10,- Kč . A hned tady máme min. cenu, kterou si v tomto případě musíme účtovat = za balík odeslaný platím na poště 59,- Kč, ale zákazník mi musí poslat 72,- Kč !!! (odečteme 21%, pak nám zůstane 59,-).

      Ale to není všechno - tento příjem nám jde samozřejmě i do "výdělku", tedy do zisku jako takového, a pokud nejsme právě plně ve ztrátě, zvyšujeme si tak i daňový základ. Nejen tedy cenou zboží, ale i poštovním poplatkem.
      Podnikatelé - fyzické osoby - jsou v současné době zatížení daněmi ve výši 36% z každé vydělané koruny. Počítáme DPH, sociální a zdravotní poplatky atd. - výše těchto poplatků jsou odvozené od výše příjmu / vyšší příjem = vyšší poplatky. 

      A tak ve výsledku jsem na poště sice také zaplatil 59,- kč za doručení balíčku, ale kdybych zákazníkovi tuhle službu přeúčtoval ve stejné výši - dostanu od něj pouze 35,- kč, protože - 10,- Kč odvedu našemu státu na DPH. Z "výdělku" 49,- kč pak odvedu při plném zisku (záleží také na tom, ve kterém účetním období přijde platba) další zdanění = cca 15% = 7,35 Kč a zbylo nám čistého jako vyrovnání poštovného 35,- Kč..

      Na poště jsem ale zaplatil 59,- Kč / zákazník mi poslal 59,- Kč ..... ale ztráta na poštovném u tohoto balíčku je pro nás 24,- Kč.

    Raději ani nepočítám, že e-shop s naším obratem nemůže zvládat jedna osoba - takže prodej tohoto balíčku je vlastně v čase zatížen minimálně dvěma odvody na daních (za dvě osoby)....

    Takže - nejen odečteme DPH, ale zisk z prodeje (tedy i z poplatku za poštovné) je dál zdaněn i dalšími odvody. Abychom se tedy dopočítali správné částky včetně uvedeného odvodu DPH (celkem 36%, počítáme pouze 1 osobu, a pokud počítáme příjmy v období před dosažením hranice plného zisku), musíme si tedy odečíst těch 59,-Kč zaplacených jako náklady, odečíst pořizovací cenu zboží a 36% pak odpočítat ze zisku. Zbylá částka má i tak hodně daleko do 59,- Kč zaplacenými zákazníkem jako "poštovné"....

    Kde jsou ale naše další náklady na prodej a distribuci tohoto jednoho balíčku ?!? Kdo tyhle výdaje zaplatí ? 
    Přeprava na poštu = PHM = 2 km x 5,- Kč= 10,- kč / plat zaměstnance cca 100,- Kč/hod = 1/2 hod 50,- kč = celkové naše náklady = celková ztráta za odeslání cca 55,50 bez daně, za zboží jsem vydělal 16,- kč - ztráta 55,50 + 24 = cca 80,- Kč - které rozpustím do ztráty!!!
    .
    Trochu jiná situace je u obchodního balíku - je sice pro zákazníka dražší, ale plátce DPH dostane zpět  21% ze zaplacené částky za přepravu - čímž se nuluje ztráta z platby zákazníka za poštovné. Navíc na obchodní balíky lze u pošty uzavřít smlouvu o přebírání zásilek BEZ ČEKÁNÍ - tedy počítáme s nižšími náklady na doručení balíku k přepážce. Balíky pak obsluha za okénkem pouze načte podle předvyplněného podacího lístku, a nezdržují se tak ostatní zákazníci za okénkem a náš zaměstnanec nestojí půlhodinovou frontu... odpadají tak ale pouze náklady částečné = místo za 1/2 hod je zboží odbaveno za 10min, u obchodního balíku si tedy můžeme odečíst DPH z poplatku.... ale zajet na poštu musíme, PHM a plat zaměstnance na balíku zase vysí....

    Dalšímu daňovému poplatku - z příjmu - se ale podnikatel ani tady zase nevyhne (36% / poníženo o vrácené DPH) - takže i tady si obchodník musí přeúčtovat za přepravu zboží o něco  více, než zaplatí obyčejný zákazník (nebo i on sám) u přepážky... jinak dostaneme od zákazníka méně, než jsme platili u přepážky.... A početně?

    Přibližný výpočet .... pokud zboží stojí 80,- kč / a naše poštovné pro Obchodní balík u pošty účtujeme 180,- kč, zákazník nám tedy platí celkem 260,- Kč i se zbožím. Státu odvedeme DPH 31,- kč z platby poštovného od zákazníka, zbyde nám 149,- kč. Na poště jsme díky smlouvě a po odečtu DPH zaplatili o něco méně (cca 120,- kč), zůstává nám tedy na úhradu vedlejších výdajů cca  +29-30,- Kč.
    Z prodeje zboží máme zisk 16,- kč + zisk 30 Kč z platby za poštovné / tento příjem zdaníme 15% a zbyde nám za transakci cca 39,- Kč. Zákazník za zboží zaplatil celkem 260,- kč.... ale naše další náklady na prodej = viz doprava a účetnictví - tohoto zboží jsou daleko vyšší (cca 50,- Kč bez daně), takže i u této přepravy opět doplácíme cca 11,- kč = nevydělali jsme vůbec nic / ztráta 11,- Kč.... proto máme poplatek za přepravu českou poštou tak vysoký = nechceme přepravovat ojedinělé malé zásilky Českou poštou - je to PRO NÁS strašlivě drahé.....

    A to nemluvím o tlaku zákazníků posílat za ponížené poštovné zboží v ceně 25,- Kč !!! Např. záplaty na čluny, pásky na lyže apod.... 

    Naše nejlevnější poštovné nabízíme (pro případ našeho vzorkového zákazníka) 109,- kč (přeprava DPD - platba předem). Po celé transakci zaplatí zákazník za uvedené zboží celkem 189,- kč / náš zisk z této transakce je po celkovém zdanění cca 12,- kč.... zákazník zaplatí celkem o 50,- kč více než u tarifu, který si našel sám a byl by pro něj nejlevnější (obyčejný balík na poště s platbou předem) - ale pro nás by byl  ztrátový - naše ZTRÁTA za to, abychom zboží jenom prodali a odeslali, by byla min. 80,- kč bez DPH ! 

    U přepravy DPD nemusíme platit přepravu zboží  na poštu (přepravní služba si jej vyzvedne ve skladu), neplatíme tedy +1 pracovníka, ani pohonné hmoty na dopravu....

    Lze tohle pochopit ?!?

    Na této transakci = prodej zboží z 80,- Kč + přeprava k zákazníkovi jsme pak vydělali cca 12,- Kč.... takovému obchodu rozumím, příklad od zákazníka a jeho "levnější přeprava" je obchodní sebevražda...

     

    Takže Vážený nespokojený zákazníku (ať jsi kdokoliv) - pokud nás všechny někdo zatraceně ošklivě odírá, pak je to náš stát a naše zákony a především daňové zatížení, se kterými prostě v obchodování musíme počítat....

    Snad i po přečtení tohoto článku pochopíte, že ceny za poštovné účtované prodejcem nemohou být nikdy na stejné úrovni = ve stejné výši tak, jak Vám je účtuje pošta při posílání soukromého balíčku, nebo jaké si vypočítáte vy doma a jaké dokážete sám zaplatit na poště, když posíláte balíček svojí tetě..... 

    Doma nevyplňujete žádné daňové přiznání, neodvádíte žádné DPH z přijaté platby za poštovné, neplatíte čas zaměstnance a Vaše platba nemá vliv na žádné další odvody státu ....

     

    A to je hlavní problém, který je nutné nejprve pochopit - a pak si případně vybrat zboží a trochu přemýšlet, co budu možná ještě v budoucnu potřebovat, a jednoduše využít jedno poštovné na více druhů zboží - i když "maličkostí".... ale opravdu nečekejte, že některý prodejce bude dobrovolně a dlouhodobě dotovat prodej zboží (především při objednávkách "maličkostí") ze svého - takový prodejce Vám pak už dlouho sloužit nebude....

    A mimochodem - co tzv. poštovné zdarma? Ano - určitě funguje od určité výše (ceny nákupu), kdy se pak skutečné náklady na přepravu schovají do marže za zboží. I u nás tuto nabídku najdete...
    Ale pokud Vám kdokoliv nabízí poštovné zdarma za všechny zásilky, je buď blázen, nebo jde o další dokonalý marketingový tah - vše si vyrovnal na nasazené ceně za zboží. Nejde to jinak, u převahy malých položek a malých marží by byl ze pár měsíců na dně....
    A zákazník si bláhově mne ruce, jak nakoupil levně pneumatiky, protože mu je poslali zadarmo. Že ale zaplatil přirážku ve výši cca 100,- kč na KAŽDÉ pneumatice (tedy při 4 pneumatikách platíte čtyřnásobné poštovné, než by bylo ve skutečnosti), to si už spočítat nedovede - i díky neskutečnému "bordelu" v cenách jakéhokoliv zboží v tomto státě to ani nejde....

    Zase možná pochopíte důvod, proč se nezapojujeme do trapné a nesmyslné akce, kterou organizuje a zajišťuje HEURÉKA = Den dopravy zdarma.
    Heuréka si snadno určí den, kdy bude 80% prodejců prodělávat na svých obchodech. Proč ne - Heuréka to neplatí, sama neobchoduje a nic neprodává - a zákazník jí tleská....

    Obchody, které se zapojily, buď neumí počítat / nebo je zapojil zaměstnanec a ne majitel / a nebo akci využil obchodník především jako krátkodobou placenou reklamu....

    A není to pouze náš názor....

     

    Asi to tedy není vždy jen o "hamižnosti" prodejců.

    Především je o přežití - a hlavně je to o tom, že pokud se tyto služby nastaví špatně, moc dlouho Vám pak sloužit nebudeme.... a tak i u nás se snažíme se tak říkajíc "udržet nad vodou" - a to především proto, abychom vám naše služby mohli nabízet co nejdéle. 
    Souvisí to nejen s cenami za zboží, ale i s výší poštovného..... ať už se někomu naše tarify líbí nebo ne, vypočítat si je dokážeme opravdu pouze u nás - z našich podmínek, z našich nákladů a z našich přehledů.

    Možná nejsme nejlevnější na trhu, ale možná už ani levnější být prostě NEMŮŽEME

     P.S. Každopádně padají i argumenty, že spousta e-shopů umí zboží odeslat mnohem levněji - i za těch 49,- Kč.... NEUMÍ - ale odesílají. Část z nich neumí počítat, část z nich dotuje přepravu z ceny zboží - a část má jiné celkové náklady. Umí to lépe než my - tak tam honem objednejte, ro roka a do dne buď zdraží - nebo je už nenajdete...

    Administrace WEX-SPORT - lyze-snowblade.cz

     


    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

  • Nesouhlas vyjádříte opuštěním těchto stránek.


  • PřihlášeníPŘIHLÁŠENÍ
      STAV: nepřihlášen
     Email:  
     Heslo:  
    RegistraceRegistrace
    KošíkKOŠÍK
    Celková cena: ..... 0,-

    Vyprázdnit košík
    Víte, žeVÍTE, ŽE ...
    ...  v letech 2001 - 2004 lyže skiboard a snowblade téměř zůsobily kolaps výrobců lyžařského vybavení? Ihned po jejich objevení na trhu se téměř zastavil prodej klasických dlouhých lyží, sami výrobci byli touto reakcí zákazníků zděšeni - desetitisíce párů delších lyží zůstaly stát v regálech ....
    NEJSLEDOVANĚJŠÍ

    Set carvingové lyže LUSTI  FCT 150 - vázání Look NX10 Carvingové lyže LUSTI FCT 150 - set Look NX10 - klikněte pro větší náhled
    Set carvingové lyže LUSTI FCT 150 - vázání Look NX10
    Cena .... 8950,- Kč 

    Kofixové svíčky pro opravu skluznic - čiré - průsvitné Kofixové svíčky pro opravu skluznic - klikněte pro větší náhled
    Kofixové svíčky pro opravu skluznic - čiré - průsvitné
    Cena .... 30,- Kč 
    NEJPRODÁVANĚJŠÍ

    Dětské cvičné / výukové popruhy WEX - UNI velikost Dětské výukové popruhy WEX - klikněte pro větší náhled
    Dětské cvičné / výukové popruhy WEX - UNI velikost
    Cena .... 390,- Kč 

    Kofixové svíčky pro opravu skluznic - černé Kofixové svíčky pro opravu skluznic - klikněte pro větší náhled
    Kofixové svíčky pro opravu skluznic - černé
    Cena .... 30,- Kč 
    NOVINKY

    Krátké lyže WEX Hard 120 Blackread - SPORT - M11 FDT Krátké lyže WEX Hard 120 - Blackread - klikněte pro větší náhled
    Novinka
    Krátké lyže WEX Hard 120 Blackread - SPORT - M11 FDT
    Cena .... 4150,- Kč 

    Použité lyže WEX  SOFT 123 Titanium 2014 - 3DR/M11 GCD Použité lyže WEX  SOFT 123 Titanium 2014 - 3DR/M11 - klikněte pro větší náhled
    Novinka
    Použité lyže WEX SOFT 123 Titanium 2014 - 3DR/M11 GCD
    Cena .... 3990,- Kč 
    ZBOŽÍ V AKCI

    Touringové vázání Tyrolia AAAmbition 12 - solid blue/yellow Touringové vázání Tyrolia AAAmbition 12 - klikněte pro větší náhled
    Akce
    Touringové vázání Tyrolia AAAmbition 12 - solid blue/yellow
    Cena .... 4990,- Kč 

    AKCE + 3x ZDARMA - ke všem lyžím s pojistným vázáním Akce 3x zdarma - klikněte pro větší náhled
    Akce
    AKCE + 3x ZDARMA - ke všem lyžím s pojistným vázáním


    PŘEPRAVA SLOVENSKO
    do 3.dnů

    DPD - 11.- EUR


     



    SATELITNÍ MAPA

    Satelite Europe
     

     
    TEPLOTNÍ MAPA ZDE

     
    SNOW RADAR
    (V létě déšť)
     

     

     

    Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti





     

     

     

     

     

     

     

     

     




     


     
    .. více o Heuréce

     




     

     

    Obchod je postaven na systému Ekonstruktér.cz

    Tento web používá cookies k zajištění plné své funkčnosti. Pokud si nepřejete, aby tento web ukládal na váš počítač cookies, tak máte možnost tento web nepoužívat. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

    Více informací

    ***************************************************************************



    ***************************************************************************

    o nás / jak nakupovat / obchodní podmínky / ochrana dat / reklamační řádkontakt - provozovatel obchodu


    ***************************************************************************